Objekt: Uran
Optički sustav: Antares (C11)
Kamera i filteri: QHY5L-IIm (3,75 mikrometara pixeli), GSO #29 tamnocrveni filter (propusnost 4% od vidljivog dijela spektra)
Montaža i vođenje: Skywatcher EQ6Pro SynScan beltmod
Metoda snimanja: Primarni fokus (2800mm)
Ekspozicije: , 1/11s, 10000 frejmova, stackirano 4500
Software: Firecapture, PiPP, Autostakkert!3, Registax6, PS-CS6
Lokacija i vrijeme: Špansko 24.01.2018. 19:15
Seeing 8/10
Snimano je mono kamerom, a jedna od slika je u boji jer je za boju korištena moja stara snimka Urana od prije par godina.
Osnovna fotografija (crno bijela) je stackirana sa opcijom resample 2X. Radi bolje vidljivosti detalja kolor varijanta je dodatno u Photoshopu povećana 3X (resize).
Slika je zarotirana za 90 stupnjeva. Originalno se pri pogledu na jugu bijeli pojas nalazi desno a tamniji vrh lijevo.
Ispod tamnijeg pojasa se nalaze tri svijetle mrljice u nizu, a zatim se pri dolasku na svjetliji pojas ponovno pojavljuje neujednačenost površine. koja prema polu prelazi u potpuno svijetlu površinu.
Snimljeno je u 3 filmića po cca 3600 ekspozicija koji su poslije spojeni u PiPPu. Pri snimanju je automatski svaki frejm kalibriran sa 50 prethodno snimljenih darkova iste vremenske dužine i gaina. PiPP je odradio i odabir 75% najbokljih frejmova, njihovo sortiranje prema kvaliteti, te centiranje i kropanje objekta.
Daljnja Obrada je vršena u AutoStakkert!3 (stakiranje), Registaxu (wavelets) i PhotoShopu (dodatno izoštravanje i kontrast).
Tehnika korištenja crvenih filtera u snimanjau Urana koristi se već nekoliko godina, a polučila je rezultat i u ovom slučaju.
Isti rezultat se vidi i na drizzle opciji stackiranja, a javlja se i kod različito uzetog uzorka. Testirano je na stackiranju 25,45, 60 i 75% najboljih frejmova koji su ostali nakon selektiranja u PiPPu.
Volio bih ovo ponoviti uz korištenje barlow leće i usporediti rezultate.
