Autor Tema: Maxim ili Iris...  (Posjeta: 749 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline yagodinac

• ZvjezdoKrilac
  • **
    • astroblog
Maxim ili Iris...
« u: 27.10.2010. u 20:49:26 sati »
...pitanje je sad. Šta vi koristite?

Namerno sam izostavio DSS iz cele priče, po meni je to softver koji služi samo za stakiranje i ništa više. Prethodna dva (Maxim i Iris) predstavljaju ozbiljnije i svestranije platforme, naravno i nimalo jednostavnije za korišćenje. Moram da priznam da Iris znam da koristim ali u Maximu sam tek početnik tako da poređenje fotosa nije baš validno.
Osim toga obe slike su složene iz 10 pojedinačnih RAW-ova ali se postprocesing u Photoshopu malo razlikovao. Takođe se vidi da je Iris izvukao nešto malo veću graničnu magnitudu uz veće zvezde.
Maxim DL:

Iris:

Dalje, primetio sam i da je svetlina neba kod Maxima u startu dosta niža. Nije bilo potrebe u PS levels podesiti na 110, tačnije nije ni bilo moguće  :lol:
Osim toga Maxim ima i dekonvoluciju, waveletse... Deluje primamljivo?
« Zadnja izmjena: 27.10.2010. u 20:51:43 sati od yagodinac »

Offline HrAstro

• Moderator
  • AstroVeličanstvo
  • *
  • Spol: Muški
  • Majstor Svjetlosti
Odg: Maxim ili Iris...
« Odgovori #1 u: 27.10.2010. u 21:33:32 sati »
Po mom mišljenju, u kojem god programu stakiraš, rezultat je isti! Matematička funkcije koje se primjenjuju su iste i ne mogu se intepretirati na različite načine.
Ono što je obrada poslije, to je drugi par rukava.
Meni je put; DSS > PixInsight LE > PS

I svaki puta, iako naizgled obradio sliku identično, konačni rezultat je drugačiji
.............:HrAstro:. - http://www.hrastro.com/..............

Offline davor

• Važna Osoba
  • AstroVeličanstvo
« Odgovori #2 u: 28.10.2010. u 08:05:34 sati »
Citat:
I svaki puta, iako naizgled obradio sliku identično, konačni rezultat je drugačiji