Autor Tema: Željeznica  (Posjeta: 92440 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline garlic

  • AstroBrbljavac
  • *
  • Postova: 1817
  • Lokacija: Zagreb
  • Spol: Muški
Željeznica
« u: 11.11.2010. u 20:24:08 sati »
Inače za one koje zanimaju kokpiti aviona evo prilike da malo zavirite u novi A380   :mrgreen:  http://www.gillesvidal.com/blogpano/cockpit1.htm

Skoro je kao moj novi kokpit u regene lokomotivi - sredio Gredelj. Uz mnoge kooperante. Motor Caterpillar, sta ces bolje od tog. Lok ide na struju a ima diesel motor - pa kak to?





Bit znanosti je u tome što ona ispravlja samu sebe - Carl Sagan.

I'm a Jedi, like my father before me...

Offline Acheron

  • Važna Osoba
  • AstroVeličanstvo
  • *****
  • Postova: 14536
  • Lokacija: Novo Čiče
  • Spol: Muški
  • SkyWatcher 300/1500 GoTo
    • Zvjezdopisi
Željeznica
« Odgovori #1 u: 11.11.2010. u 20:30:43 sati »
Ooo dizel električnu lokomitivu ganjaš :)

Na kojim rutama voziš?

Offline garlic

  • AstroBrbljavac
  • *
  • Postova: 1817
  • Lokacija: Zagreb
  • Spol: Muški
Željeznica
« Odgovori #2 u: 11.11.2010. u 20:30:54 sati »
Zbilja ide na struju evo...
Nisam bas najostrije mogao ulovit ali vidite da elektromotori 1-2 i 3-4 vuku po cca 400 Ampera. Sve imam ko u šatlu :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Bit znanosti je u tome što ona ispravlja samu sebe - Carl Sagan.

I'm a Jedi, like my father before me...

Offline garlic

  • AstroBrbljavac
  • *
  • Postova: 1817
  • Lokacija: Zagreb
  • Spol: Muški
Željeznica
« Odgovori #3 u: 11.11.2010. u 20:35:05 sati »
Ooo dizel električnu lokomitivu ganjaš :)

Na kojim rutama voziš?

Sad radim samo na manevri i to je ZG RK 3, tj Otprema. Svi teretni vlakovi koji odu iz Zagreba u tijeku od 12 sati sam ja slozio a puno posla ima po noci. Tada slozim po 30-ak vlakova za sve smjerove. Sta da pricam, radimo cijelu noc ali tada idem kuuuuci, na 48 sati. Ouf.
Bit znanosti je u tome što ona ispravlja samu sebe - Carl Sagan.

I'm a Jedi, like my father before me...

Offline Acheron

  • Važna Osoba
  • AstroVeličanstvo
  • *****
  • Postova: 14536
  • Lokacija: Novo Čiče
  • Spol: Muški
  • SkyWatcher 300/1500 GoTo
    • Zvjezdopisi
Željeznica
« Odgovori #4 u: 11.11.2010. u 20:52:37 sati »
A često idem nagibnim za Split pa sam mislio da si me koji put i ti vozio

Offline garlic

  • AstroBrbljavac
  • *
  • Postova: 1817
  • Lokacija: Zagreb
  • Spol: Muški
Željeznica
« Odgovori #5 u: 12.11.2010. u 08:03:24 sati »
A često idem nagibnim za Split pa sam mislio da si me koji put i ti vozio

Za nagibne su polagali ispit samo TOP GUN strojovodje :wink:

Ja radim manevru a ova lokomotiva upravo i je konstruirana za tesku manevru. Treba povuci 2000 tona ali na ravnom.
Bit znanosti je u tome što ona ispravlja samu sebe - Carl Sagan.

I'm a Jedi, like my father before me...

Offline davor

  • Moderator
  • AstroVeličanstvo
  • *
  • Postova: 12820
  • Lokacija: Zagreb
  • Spol: Muški
Željeznica
« Odgovori #6 u: 12.11.2010. u 09:03:15 sati »
Za nagibne su polagali ispit samo TOP GUN strojovodje :wink:

Ja radim manevru a ova lokomotiva upravo i je konstruirana za tesku manevru. Treba povuci 2000 tona ali na ravnom.

Rekao bih da i za 2000T posložiti treba TOP GAN strojovođa :wink:
Ja se ne želim raspravljati, samo hoću kazati da sam u pravu.

Offline garlic

  • AstroBrbljavac
  • *
  • Postova: 1817
  • Lokacija: Zagreb
  • Spol: Muški
Željeznica
« Odgovori #7 u: 12.11.2010. u 14:16:21 sati »
Rekao bih da i za 2000T posložiti treba TOP GAN strojovođa :wink:


Je, a pogotovo kad su mokre tracnice ili nedajbog pošpricane RETARDOLOM, jao. Novinari razvijaju pricu i mediji napuhuju ali jedna i samo jedna stvar je skrivila nesrecu nagibnog kod Rudina. A to je hrpa idiota (sad su na sudu) koji su spricali prugu MASNOM tvari i time pridonijeli izostanku makar i minimalnog kočenja vlaka. Čim je strojovodja zaveo kočenje od npr 0,8 bara proklizao mu je čitav vlak a to je put u nepovrat - vlak nema ABS da ga raskoči toliko koliko je potrebno da dobije trakciju sa tračnicama. A u ovom slučaju i nije mogao pomoci niti vrhunski ABS. Tračnice su bile toliko masne da je vlak sklizao kao po ledu. Brzo kočenje je ispuštanje 5 bara iz glavnog voda i to je isto put u nepovrat. Kao da autom na ledu do kraja pritisnete kočnicu i stalno je držite. A vrijeme raskočivanja vlaka nije isto kao i kod auta, to na teretnim dugackim vlakovima moze iznositi i 5 min!
Bit znanosti je u tome što ona ispravlja samu sebe - Carl Sagan.

I'm a Jedi, like my father before me...

Offline davor

  • Moderator
  • AstroVeličanstvo
  • *
  • Postova: 12820
  • Lokacija: Zagreb
  • Spol: Muški
Željeznica
« Odgovori #8 u: 12.11.2010. u 14:24:08 sati »
Citat:
A vrijeme raskočivanja vlaka nije isto kao i kod auta, to na teretnim dugackim vlakovima moze iznositi i 5 min!

Zašto je to tako? Zašo je nužno da kočnica tako dugo otpušta?
Ja se ne želim raspravljati, samo hoću kazati da sam u pravu.

Offline garlic

  • AstroBrbljavac
  • *
  • Postova: 1817
  • Lokacija: Zagreb
  • Spol: Muški
Željeznica
« Odgovori #9 u: 12.11.2010. u 16:26:46 sati »
Zašto je to tako? Zašo je nužno da kočnica tako dugo otpušta?

Zato jer je to zračna kočnica, a pri tome sam mislio na otkočivanje cijelog vlaka od npr 700 metara. Kod nas teretni vlak ni ne može bit duži. Koliko imaš zraka (tj bara) u glavnom rezervoaru? Koju lokomotivu imaš? Kakav je kompresor na toj lokomotivi? Ove stvari umnogome ovise o tome kako ćeš kočiti. Npr, ja sam vlak od 1000 tona iz Majura u Volinju gdje je pad 17 promila spuštao samo sa elektrodinamičkom kočnicom lokomotive. I držao propisanu brzinu od 40 km/h bez upotrebe zračne kočnice. Ali to je bila ooohoho lokomotiva, američka. Mi je zovemo KARAVELA, ima 120 tona (2 063).
Bit znanosti je u tome što ona ispravlja samu sebe - Carl Sagan.

I'm a Jedi, like my father before me...