I zašto ne smiješ zaspati dok stojiš i čekaš?
Paaa, zato jer si placen da radis a ne da spavas, ha, ha. Cim se izlazni signal postavi da mozes krenuti - moras krenuti. Ajde zaspi na semaforu u gradu i ima te tko probuditi - auto iza tebe sa nervoznim trubljenjem. Jer nije tvoj vlak jedini na toj dionici pruge i ne moze se tebe cekati da se "naspavas". Prometnik ti moze stisnut prijavu.
A drugo pitanje, to je zaprezna lokomotiva. Na BNSF se sve lok spoje kablovima i upravlja se iz prve. A kod nas to nije moguce jer nisu unificirani konektori. Sve je to jadno, cak i dvije elektre spoji pa pitaj boga sta ce se dogodit. Zato mi radimo manualno - vuci i vuci dok ne izvuces. To ide po osjecaju. A mozes traziti i potiskivalicu ali kad ce ta stic. Mozda sutra.
Proucavanje zeljeznice u nas preko foruma je dosta slabo. Antunov forum zeljeznice.net - tu ima malo strojovodja koji su voljni nesto napisat. Moj sindikalni forum - tu nitko nista ne pise jer je svima voznje preko glave i jos bi pisali o tome.

Tu sam bio potiskivalica ali na manevri.
http://www.youtube.com/watch?v=jmoPkpS6k7s