Astrognozija, putovanje kroz sazviježđa

Praznični poklon za znatiželjne, besplatna knjiga vama na dar, iz pera legendarnog astronoma Muhameda Muminovića!

Muhamed Muminović / Zvjezdarnica na Trebeviću - © Foto: Astronomsko društvo Orion Sarajevo

Bez obzira da li ste već kupili knjige za čitanje preko praznika, možda niste to bili u mogućnosti ili ste pak zaboravili na dobro štivo, Astronomska udruga Vidulini potpuno besplatno i bez reklama vam poklanja vrijedno štivo o zvijezdama. Astrognozija, Putovanje kroz sazviježđa, knjiga o nebeskim ljepotama iznad naših glava napisana je 1989. godine od strane Muhameda Muminovića, astronomskog barda s područja bivše Jugoslavije. Knjigu već odavno nije moguće nabaviti, a mala je vjerojatnost da ćete na nju naići čak i u antikvarijatima. Muminovićev zanimljiv stil pisanja omogućava da knjigu čitate i kao svojevrsni roman o zvijezdama i zviježđima te objektima dubokog svemira koja se tamo nalaze.

Naslovnica knjige
Uredništvo prvog hrvatskog elektroničkog časopisa za astronomiju i astronautiku "M111", u suradnji i uz dozvolu autora knjige, priredilo je njezino elektroničko izdanje u PDF formatu. Za PDF pripremu zaslužan je Tihomir Samardžija. Ovu vrijednu knjigu (uz još nekoliko ranije priređenih) možete potpuno besplatno preuzeti s web stranica časopisa www.m111.org. U izborniku s lijeve strane, odaberite stavku "E-biblioteka", skinite nekoliko MB podataka i uživajte u nebeskim zanimljivostima. Naravno, tu su i svi dosad izašli brojevi časopisa koje također slobodno skinite, pregledajte, pročitajte.

Nema reklama, nema logiranja, nema potvrde identiteta, nema iritirajućih video materijala - samo užitak u autorskim materijalima za one željne znanja. Muminović je osamdesetih godina bio voditelj Opservatorije Čolina kapa na Trebeviću iznad Sarajeva, tada najmodernije zvjezdarnice na području biše države, autor je dvadesetak knjiga s područja astronomije. Uredništvo časopisa "M111" zahvaljuje Muminoviću na dosadašnjoj suradnji i njegovom prihvaćanju počasnog mjesta u uredništvu.