Najljepše slike svemira

Subota, 14. travnja 2007. u 18:01 sati

Ovo je neviđeno u ovim našim krajevima! Prava astronomska poslastica! Svaki astronom i onaj tko se tako osjeća, ovo bi trebao imati u svojoj kolekciji! Ekipa koja izrađuje najkvalitetniji astronomski časopis na ovim prostorima, ugodno nas je iznenadila i podarila nam specijalno izdanje Astronomije - Photo Astronomiju. Ideja je genijalna, nema puno tekstova nego se sve svodi na onu narodnu – slike govore više od riječi. I zaista, na 75 stranica kvalitetnog tiska, nalazi se sedamdesetak prekrasnih kolor fotografija svemira. Svaka fotografija ima svoju pričicu koju možete pročitati ispod fotografije i tako saznati što gledate. Moramo priznati da još nismo vidjeli niti jednu knjigu koja ima toliko prekrasnih astronomskih fotografija kao što to ima ovaj posebni broj Astronomije. Na početku se nalazi mali uvod u časopis i fotografije, zatim se na dvije stranice nalazi slikovni sadržaj i zatim počinje avantura listanja i divljenja.

Nema više puno teksta, samo prekrasne fotografije. Ima tu svega, zvjezdanih skupova, galaktika, maglica, i sve su snimljene najsuvremenijim astronomskim instrumentima, kako sa Zemlje tako i iz svemira, pomoću satelita i Hubbleovog svemirskog teleskopa. I sve su odreda vrhunske. Ovo je neobičan časopis koji se više gleda, a manje čita. To je časopis koji bi svaki zaljubljenik u svemirska prostranstva trebao imati jer fotografije koje donosi ne mogu se pronaći u knjigama. To je jedan od onih brojeva koji ne zastarijevaju i ne prestaju biti zanimljivi, bilo da sami uživate u njegovom sadržaju, bilo da ga pokazujete svojoj djeci ili prijateljima. Ako ste nekim čudom do sada dvojili trebate li se pretplatiti na Astronomiju, ovaj broj Photo Astronomije odagnat će sve sumnje. Može se naručiti i posebno. Adresu znate, nalazi se u Astronomskom magazinu. Požurite, broj je ograničen. I dok čekate da vam stigne, donosimo vam jedan foto mozaik kojim vam želimo barem malo dočarati sve bogatstvo sadržaja ovog specijalnog izdanja Astronomije. Vjerujte nam na riječ, nigdje nećete pronaći ništa slično, ovo jednostavno trebate imati! I uživati.