Astronomski magazin - novitet u tiskanim medijima

Utorak, 01. veljače 2011. u 08:26 sati

Novi tiskani časopis za astronomiju, astronautiku, srodne znanosti i tehničke discipline od ponedjeljka 31. siječnja 2011. godine dostupan je i na našem tržištu. Riječ je o časopisu koji putem popularno-znanstvenih članaka iz teorije i prakse pisanih od strane ljudi koji su amaterski ili profesionalno vezani uz tematiku časopisa, dočarava makrosvijet oko nas. Aleksandar Zorkić, jedan od najvećih popularizatora astronomije u susjednoj nam zemlji uspio je sa suradnicima pokrenuti jedinstven izdavački pothvat na ovim prostorima koji ima za cilj popularizaciju svemirskih znanosti i tehnologija. Jedinstvenost ovog projekta su upravo način izražavanja i ljudi uključeni u stvaranje časopisa. Astronomski magazin oko sebe okuplja velik broj astronoma-suradnika i iz Hrvatske. Prvi broj za vrijeme predaje ovog teksta redakciji upravo izlazi iz tiskare. Časopis nije moguće pronaći na kioscima no ispunite li internet obrazac na stranicama Astronomskog magazina i prvi, besplatni (!) broj stići će na vašu adresu kroz narednih nekoliko dana. Za pretplatu se možete prijaviti i na Zvjezdarnici, na AstroForumu.

Naslovnica prvog broja Astronomskog magazina

Prvi broj Astronomskog magazina

Izgled naslovnice jednog od pedesetak članaka iz prvog broja časopisa

Izgled prvih otisnutih stranica Astronomskog magazina

U njemu ćete pronaći pedesetak aktualnih i nadasve zanimljivih naslova. Astronomski magazin nam dolazi iz Novog Sada u Republici Srbiji. Astronomska udruga Vidulini i Astronomski magazin imaju već duži niz godina bogatu i plodonosnu suradnju. Astronomski magazin biti će i jedan od medijskih pokrovitelja Prvog hrvatskog svemirskog programa - ASTRONAUTIKA za područje jugoistočne Europe. Izvanredno je to štivo za sve one koji žele znati istinu o vremenu i prostoru čiji smo i samo dio, ili kao dodatna literatura za školske, studentske ili profesionalne aktivnosti. Ispunite narudžbenicu i krenite u svijet nevjerojatniji i od same mašte.