Najvažniji portal za astronome u regiji "rođen" je u Virovitici

Iako je Zvjezdarnica medij, o nama su imali potrebu pisati i drugi mediji. Ovdje ćete moći vidjeti što su drugi pisali o nama i u vezi nas. Zavirite slobodno...

Večernji list, internetsko izdanje od 06. veljače 2011. godine, izvjestio je o petoj godini Zvjezdarnice na Internetu.

Portal zvjezdarnica.com, vlasnika i urednika Danijela Reponja, obilježio 5 godina postojanja, i tim povodom darovao kompletni rad u digitalnom obliku. Danas je ta web stranica najvažnija za sve poznavatelje neba i zvijezda u bivšoj državi. "Nešto važno događa se u svemiru" - vodeća je misao nacionalnog portala za astronomiju zvjezdarnica.com koji je ovih dana proslavio 5. obljetnicu. Od hobističkog projekta kojem je vlasnik i urednik Danijel Reponj iz Virovitice zvjezdarnica.com u postao je više od mjesta za razmjenu informacija iz područja astronomije, astronautike, znanosti i tehnologije. Do danas je objavljeno više od sto tisuća postova kroz 4300 tema, na AstroForumu koji ima 690 članova sudjeluju stručnjaci i amateri iz cijelog svijeta i najveći je i najvažniji portal za astronomiju na području bivše države.

Svi koji žele upoznati nebo, neka kliknu. Urednik Danijel Reponj ponosan na dosadašnji rad. Foto: Marija Lovrenc/VLM
- Ponosan sam na portal koji je čitan u cijelom svijetu i što na našem forumu nema vrijeđanja, besmislenih komentara i pitanja koja nemaju veze s astronomijom. Tu smo profesionalni, a na svako pitanje točno, znanstveno i stručno odgovaramo. Hvala svim članovima koji su prepoznali važnost portala i čijim će donacijama i dalje internetom biti prisutan - komentirao je Danijel Reponj. Za rođendan portal je darivao posjetitelje "najkorisnijim darom" - informacijama. Kako kaže Reponj, dali su svijetu petogodišnji rad u digitalnom izdanju i sačuvali ga od zaborava. Čak 1100 tekstova, Vodič kroz digitalnu astrofotografiju, astronomski rječnik i obilje drugih korisnih informacija nalazi se u PDF formatu, rođendanskoj poslastici za zaljubljenike u astronomiju.
Marija Lovrenc