Blue Moon iz pjesme svaka trideset i dva mjeseca

Srijeda, 21. studenog 2007. u 21:39 sati

Nakon blistavih eksplozija supernovih zvijezda, čiji sjaj se vidi i u najudaljenijim galaksijama, od njihovih ostataka koje razbacaju u okolni svemir, nanovo se formiraju i rađaju mlade zvijezde. Dakle, smrt jednih uzrokuje rođenje drugih zvijezda. Zato smo ovoj rubrici u kojoj ćemo isticati ono dobro iz svijeta medijskog praćenja astronomije, dali ime - Supernova. Tu ćete pronaći primjere, hvale vrijednih članaka koje su mediji prezentirali javnosti, a koji zaslužuju da ih se istakne i koji svojim primjerom pokazuju kako treba izvještavati korektno, informativno i točno, za razliku od puno češće viđenih, potpuno promašenih tekstova, kojima smo namijenili rubriku - Crna rupa.

10.06.2007. - Krasan članak novinarke Tanje Rudež o pojavi koju znamo pod nazivom "plavi mjesec". Iako je ovaj tekst izazvao povremeno i žustru polemiku na hrvatskoj usenet grupi hr.sci.astronomija, u konačnici je zaključeno da je tekst ipak korektno napisan i da astronomi nemaju ozbiljnijih primjedbi na činjenice napisane u cijeloj ovoj zanimljivoj priči.