Mladi hrvatski blizanci otkrili rijetki asteroid

Srijeda, 21. studenog 2007. u 21:55 sati

Nakon blistavih eksplozija supernovih zvijezda, čiji sjaj se vidi i u najudaljenijim galaksijama, od njihovih ostataka koje razbacaju u okolni svemir, nanovo se formiraju i rađaju mlade zvijezde. Dakle, smrt jednih uzrokuje rođenje drugih zvijezda. Zato smo ovoj rubrici u kojoj ćemo isticati ono dobro iz svijeta medijskog praćenja astronomije, dali ime - Supernova. Tu ćete pronaći primjere, hvale vrijednih članaka koje su mediji prezentirali javnosti, a koji zaslužuju da ih se istakne i koji svojim primjerom pokazuju kako treba izvještavati korektno, informativno i točno, za razliku od puno češće viđenih, potpuno promašenih tekstova, kojima smo namijenili rubriku - Crna rupa.

19.07.2007. - Još jedan lijepo napisan tekst novinarke Tanje Rudež, koja zaista kvalitetno i objektivno piše članke iz svijeta astronomije. Gotovo svaki njezin članak kojega smo imali prilike pročitati, napisala je korektno, pokazavši svima kako se treba dobro pripremiti ako se želi napisati kvalitetan i objektivan tekst. Ovoga puta o braći blizancima, Aleksandru i Stefanu Cikota i njihovim uspjesima u astronomskim vodama. Članak nas upoznaje sa životom ovih zanimljivih mladića, njihovim radom i izuzetnim rezultatima u astronomiji. Svakako pročitajte.