Predstavljen Virovitički astronomski zbornik

Srijeda, 21. studenog 2007. u 22:21 sati

Nakon blistavih eksplozija supernovih zvijezda, čiji sjaj se vidi i u najudaljenijim galaksijama, od njihovih ostataka koje razbacaju u okolni svemir, nanovo se formiraju i rađaju mlade zvijezde. Dakle, smrt jednih uzrokuje rođenje drugih zvijezda. Zato smo ovoj rubrici u kojoj ćemo isticati ono dobro iz svijeta medijskog praćenja astronomije, dali ime - Supernova. Tu ćete pronaći primjere, hvale vrijednih članaka koje su mediji prezentirali javnosti, a koji zaslužuju da ih se istakne i koji svojim primjerom pokazuju kako treba izvještavati korektno, informativno i točno, za razliku od puno češće viđenih, potpuno promašenih tekstova, kojima smo namijenili rubriku - Crna rupa.

25.05.2007. - Nakon cijelog medijskog cirkusa povodom izvještavanja o predstavljanju Virovitičkog astronomskog zbornika, novinar Predrag Štetić pokazao je da stara škola novinarstva još uvijek ima što pokazati. Jedini je prisustvovao predstavljanju od početka do kraja i napisao više no što se od njega očekivalo, za primjer svim "novinarima" koji su pisali gluposti i obrukali sebe i posao koji rade. Jedina mu zamjerka u svemu tome, nije ispravno napisao ime Gustava Krena, što mu se nije smjelo dogoditi, no kako je nasuprot imao "divljake" koji su pisali više laži nego istinu, ovo ovaj puta nećemo uzeti kao razlog da ne pohvalimo cijeli članak.