Željko Andreić dobio svoj asteroid!

Po Željku Andreiću, poznatom hrvatskom astronomu i popularizatoru astronomije, asteroid oznake 12584 dobio je ime Zeljkoandreic...

Umjetnički prikaz asteroida.

Na prijedlog Korada Korlevića, prof., voditelja Znanstveno Edukacijskog Centra i Zvjezdarnice Višnjan, centar za mala tijela Sunčevog sustava (Minor Planet Center) Međunarodne astronomske unije (International Astronomical Union - IAU) dodijelio je asteroidu broj 12584 ime Zeljkoandreic po našem kolegi dopredsjedniku Astronomskog društva „Leo Brenner" – Mali Lošinj prof. dr. sc. Željku Andreiću. Odluka je objavljena u M.P.C. cirkularu broj 93067 od 05. ožujka 2015. na str. 675. Slijedi prijevod teksta imenovanja:

Željko Andreić

Asteroid (12584) Zeljkoandreic = 1999 RF36

Otkriven 12. rujna 1999. od Korada Korlevića u Višnjanu. Željko Andreić (r. 1957.) je renomirani hrvatski astronom amater i popularizator astronomije. Aktivan je na polju obrazovanja i znanosti već skoro 40 godina. Napisao je tri znanstveno-popularne knjige s područja astronomije i objavio više od 100 znanstveno-popularnih članaka. Sveučilišni je profesor po vokaciji, a predmet njegova istraživanja je fizika plazme.

Ova vijest objavljena je izvorno na stranicama Hrvatskog astronomskog saveza. Pridružujemo se iskrenim čestitkama našim kolegama astronomima Koradu Korleviću i Željku Andreiću na odlično obavljenom poslu!