Kronološki prikaz članaka

Nalazite se u pregledu svih članaka poredanih po kronološkom redoslijedu od najnovijeg do najstarijeg
Svemir u školi
Noćno nebo koje nas nadvisuje puno je tajni koje iščekuju da budu otkrivene, a novi astronomski park u središtu Istre, u Puli, pomoći će u istraživanju.
Predstojeća lansiranja u Svemir (1.6.2020.)
Blog Gorana Hudeca 0
Informirajte se o tome što se i kada planira lansirati u svemir, jednom tjedno dajemo vam pregled lansiranja raketa s ažurnim podacima. Upoznajte svijet raketa i njihovih tereta koje nose.
Oni su gore
Svemirske letjelice 0
Vidjeli smo uspješno lansiranje privatnog svemirskog broda Dragon. Pogledajte golim okom Dragon i ISS večeras na našem nebu, dok zajedno spojeni prelijeću iznad horizonta.
Drugi pokušaj lansiranja Amerikanaca u svemir
Svemirske letjelice 0
Nakon otkaza lansiranja u srijedu, danas drugi pokušaj. Prvo lansiranje bilo je otkazano zbog vrlo nepovoljnih vremenskih prilika na stazi leta rakete.
Crew Dragon - osvrt Novog doba
Svemirske letjelice 0
Večeras u svemir kreće jedan brod, dva čovjeka, tri razloga. U svemir po prvi puta u povijesti astronautike leti privatni svemirski brod s ljudskom posadom.
Vežite se - polijećemo
Odbrojavanje do lansiranja pilotiranog svemirskog broda Dragon, s Floride je započelo. Nakon stanke od devet godina ponovo u svemir.
Predstojeća lansiranja u Svemir (25.5.2020.)
Što to leti i svijetli na našem nebu - 3. dio
Od zvijezda i vanzemaljaca do astronauta i zrnca pijeska, treći put. Uglavnom, svi imaju informacije o vanzemaljcima osim astronoma koji ih tako željno iščekuju i aktivno traže.
Utrka planeta
Događaji ove godine 0
Narednih večeri na našem nebu, nakon zalaska Sunca, nad zapadnim obzorjem predstoji nam prava utrka planeta. Glavni "trkači" su planeti Venera i Merkur, a pridružit će im se i naš Mjesec.
Što to leti i svijetli na našem nebu - 2 dio
Teško da ima itko tko nije čuo za priču o pretvaranju žabe u princa (princezu, kako vam drago). Ma koliko ta preobrazba bila bajkovita, ona je doslovce dječja igra prema preobrazbi koja se događa u svemiru.
Predstojeća lansiranja u Svemir (18.5.2020.)
Blog Gorana Hudeca 0
Što to leti i svijetli na našem nebu?
Promatramo li noćno nebo s tamnih lokacija, bez izraženog svjetlosnog zagađenja, prvo što će nam zaokupiti pažnju je slabašna, nejasna svjetleća koprena koja se proteže diljem nebeskog svoda.
Tijek nastajanja astrofotografije
Svi volimo gledati prekrasne astronomske fotografije, prepune boja, detalja, onoga što obično okom ne vidimo. Većinu magličastih objekata u svemiru vidimo monokromatsko, više ili manje blijede mrljice svjetla bez boja.
Iz Mravikove garaže - kako kolimirati dvogled
Instrumenti 0
Iz svoje garaže, ovaj puta, Janko Mravik će vam pokazati kako možete efikasno i brzo popraviti neispravnu sliku u vašem dvogledu. Odvijač u ruke i krenite.
Predstojeća lansiranja u Svemir (11.5.2020.)