Kronološki prikaz članaka

Nalazite se u pregledu svih članaka poredanih po kronološkom redoslijedu od najnovijeg do najstarijeg
Posljednji, 15. rođendan Zvjezdarnice
Dragi naši prijatelji, došlo je vrijeme da se u ovom, posljednjem članku na Zvjezdarnici, nakon punih petnaest godina, oprostimo od vas.
Iz Mravikove garaže - Kako napraviti grijač za teleskop ili objektiv
Instrumenti 0
Svi koji se bave (astro)fotografijom znaju koliko je neugodno kada se objektiv fotoaparata ili teleskopa orosi. Evo kako to možete spriječiti.
Predstojeća lansiranja u Svemir (25.1.2021.)
Blog Gorana Hudeca 0
Informirajte se o tome što se i kada planira lansirati u svemir, jednom tjedno dajemo vam pregled lansiranja raketa s ažurnim podacima. Upoznajte svijet raketa i njihovih tereta koje nose.
Astronomske zimske radosti
Aktivnosti astronoma 0
Zima je rajsko razdoblje za astronome. Noći su duge. Atmosfera počesto pogodna za opažanja i snimanja. Temperature u minusu pogoduju tehnici u rješavanju problema vrućih pixela. Evo kako to izgleda u Zagorju.
Filmska industrija seli u pravi svemir
Kadrovi svemirskog filma bez specijalnih efekata bit će snimljeni u svemiru za novi, neimenovani ruski film svemirske tematike.
Predivne slike svemira - nezaobilazno
Kolekcija najboljih fotografija planeta, asteroida, kometa, Sunca, načinjenih teleskopima sa Zemlje i svemirskim letjelicama...
Predstojeća lansiranja u Svemir (11.1.2021.)
Siječanj naš svakidašnji
Siječanj nije oduvijek bio prvi mjesec u godini. Nije ni postojao kao takav sve do kraljevanja drugog od sedam rimskih kraljeva Nume Pompiliusa (753.-673. pne).
Pitanje je kada počinje nova godina
Zašto baš prvog siječnja, a ne primjerice drugog ožujka ili prvog travnja? Sa stajališta astronoma, Nova bi godina mogla započeti u bilo kojoj točki Zemljine orbite oko Sunca.
Predstojeća lansiranja u Svemir (4.1.2021.)
15. veljače Pomrčina Sunca
Prije točno 60. godina, Virovitički list objavio je najavu za potpunu pomrčinu Sunca koja se trebala dogoditi i vidjeti iz naših krajeva. Evo kako je to izgledalo.
2020. iza nas
Naša najbolja godina danas odlazi u povijest. Idemo u još jedan, novi, krug oko Sunca. Jeste li primijetili da u podnaslovu nema navodnih znakova za riječi najbolja godina?
Kineski MIR-3 uskoro u orbiti
Sve je spremno za dalekoistočnu orbitalnu postaju. Tijekom prve polovine 2021. godine na našem nebu početi će prolijetati centralni modul kineske svemirske postaje druge generacije.
Predstojeća lansiranja u Svemir (28.12.2020.)