Kronološki prikaz članaka

Nalazite se u pregledu svih članaka poredanih po kronološkom redoslijedu od najnovijeg do najstarijeg
Predstojeća lansiranja u Svemir (27.1.2020.)
Blog Gorana Hudeca 0
Informirajte se o tome što se i kada planira lansirati u svemir, jednom tjedno dajemo vam pregled lansiranja raketa s ažurnim podacima. Upoznajte svijet raketa i njihovih tereta koje nose.
Dajmo ime novom Marsovom robotu
Marsovi roveri 0
Glasanje otvoreno još samo do utorka rano ujutro pa se požurite, dajte svoj glas za prijedlog imena novog Marsova robota.
Kolosalna eksplozija zvijezde na vidiku?!
Posljednji izdisaji crvenog supergiganta, slijedi li strahovita eksplozija supernove zvijezde koja će se vidjeti i iz drugih galaksija?
Amerikanci devastiraju zvjezdano nebo
Starlink sateliti, kao egzekutori zvjezdanog neba diljem planeta, narasti će do preko 12000 novih satelita u Zemljinoj orbiti!
Predstojeća lansiranja u Svemir (20.1.2020.)
Blog Gorana Hudeca 0
Predstojeća lansiranja u Svemir (13.1.2020.)
Blog Gorana Hudeca 0
Irena, zvijezda s imenom iz Slovenije
I eto, ovime završavam svoj lov na zvijezde koje nose imena nacionalnih identiteta Hrvatske i zemalja koje ju okružuju.
Ovo je Morava, zvijezda sa srpskim imenom
Snimio sam još jednu zvijezdu iz našeg susjedstva. Nakon Stribora i Bosone, na red je došla i zvijezda Morava, iz susjedne nam Srbije.
Pohod na Mars
Svemirske misije 0
Četiri mušketira ove godine kreću na Mars, šalju ih Kina, Ujedinjeni arapski emirati, SAD i zajednički Rusija i Europa.
U susret Novoj godini
Zvjezdoznanci 0
Do kraja ove godine ostali su nam još samo sati, najbolje da obveze ostavite za drugu godinu, a u ovoj uživate i lijepo se provedete za doček.
Bosona, prva BiH zvijezda
Iskoristio sam pogodne vremenske uvjete i snimio još jednu zvijezdu. Ovaj puta to je zvijezda Bosona, dolazi nam iz Bosne i Hercegovine.
Predstojeća lansiranja u Svemir (30.12.2019.)
Erotika u smiraj dana
Mjesec i Venera u senzualnom flertu na zvjezdanom nebu. Ovog puta svjedočiti ćemo jako bliskom susretu (konjunkciji) Mjeseca i Venere nad jugozapadnim horizontom.
Božićna zvijezda repatica
Neovisno o našem stavu prema religiji, bilo bi dobro kada bi svaki dan bio božićni dan. Dan mira, obitelji i ljudskosti. Dan bez primitivizma, siromaštva i ratova.
Predstojeća lansiranja u Svemir (23.12.2019.)