Kronološki prikaz članaka

Nalazite se u pregledu svih članaka poredanih po kronološkom redoslijedu od najnovijeg do najstarijeg
Predstojeća lansiranja u Svemir (14.9.2020.)
Blog Gorana Hudeca 0
Informirajte se o tome što se i kada planira lansirati u svemir, jednom tjedno dajemo vam pregled lansiranja raketa s ažurnim podacima. Upoznajte svijet raketa i njihovih tereta koje nose.
Strojevi upravljaju letom H108 i H110 u bliskom svemiru
Brigu o letjelicama, a time i o samom korisnom teretu tijekom višesatnog leta u (za ljude smrtonosnom!) okružju bliskog svemira voditi će strojevi.
Pismo poglavice Seattle - raskrinkano!
Sjećate se onog dirljivog pisma kojega je napisao poglavica Seattle, a koje svako malo bude negdje objavljeno i koje nas dirne u dušu? Evo istine o njemu.
Predstojeća lansiranja u Svemir (7.9.2020.)
Gnomon postao i putokaz
Krenula druga faza radova u Centru za svemirska istraživanja Pula, projekt kojega zajedno provode Astronomska udruga Vidulini i Industrijsko obrtnička škola.
IC5068 - Maglica bez imena
Slikoplov 0
I u svoj toj ljepoti, na ekranu mi se pojavi naznaka detalja uhvaćenog objekta. A tamo - pravokutnik, kao rukom nacrtan...
Kraj je ljeta
Događanja 0
Posljednjeg dana kolovoza završava ljeto prema meteorološkoj podjeli godišnjih doba. Najtoplije razdoblje godine pomalo je iza nas.
Predstojeća lansiranja u Svemir (31.8.2020.)
Blog Gorana Hudeca 0
Predstojeća lansiranja u Svemir (24.8.2020.)
Započinje odbrojavanje prema lansiranju HISTRION-a 108 i 110
Tijekom rujna, iz Svemirske luke Herman Potočnik Pula, u područje bliskog svemira biti će lansirane dvije autonomne, krilate bespilotne letjelice; HISTRION 108 i 110.
Predstojeća lansiranja u Svemir (17.8.2020.)
Blog Gorana Hudeca 0
Predstojeća lansiranja u Svemir (10.8.2020.)
NLO iznad Pule, detektivski zadatak
Iza ugla 0
Tijekom 27.07.2020. dana javio se čitatelj Denis Radolović sa snimcima čudne svjetlosti na noćnom nebu iznad Pule.
Potpuni uspjeh DM2
Blog Gorana Hudeca 0
Po prvi puta od 1974. godine (Apollo-Soyuz misija), Amerikanci su se vratili iz svemira vlastitim brodom, slijećući u vodu.
Virgin Orbit objavio uzrok neuspjeha LauncherOne
Richard Bransonova korporacija Virgin petnaestak godina raznim egzotičnim rješenjima pokušava poslati ljude i tehniku u Zemljinu orbitu.