Kronološki prikaz članaka

Nalazite se u pregledu svih članaka poredanih po kronološkom redoslijedu od najnovijeg do najstarijeg
Komet je na nebu!
Događanja 0
Budite se ujutro, komet C/2020 F3 (NEOWISE) je na nebu! Posljednji pravi komet na našem je noćnom nebu sjajio daleke 1996. godine.
Predstojeća lansiranja u Svemir (6.7.2020.)
Blog Gorana Hudeca 0
Informirajte se o tome što se i kada planira lansirati u svemir, jednom tjedno dajemo vam pregled lansiranja raketa s ažurnim podacima. Upoznajte svijet raketa i njihovih tereta koje nose.
Priloženi dokumenti
Pregledi lansiranja od 6.7.2020
Priprema pozor sad
Događanja 0
Ovog vikenda u večernjim satima, predstoji nam nebeska utrka divovskih Jupitera i Saturna s naspram njih, prividno golemim, a u stvarnosti majušnim Mjesecom.
Predstojeća lansiranja u Svemir (29.6.2020.)
Blog Gorana Hudeca 0
Snimljeno nešto što do sada nikome nije uspjelo
Francuski astrofotograf uspio je snimiti Međunarodnu svemirsku postaju s takvim detaljima, što se do sada smatralo nemogućom misijom.
Opservatorija Čolina kapa
Muhamed i zvijezde. Vrijeme negdje; Muhamed Muminović, njegove knjige, njegova Čolina kapa danas se čine pomalo nestvarnim.
Predstojeća lansiranja u Svemir (22.6.2020.)
Komet stoljeća iznad Zagorja
Iza ugla 0
Astronomi se vole opustiti, a kad se to dogodi, onda svašta vide i bude im jako zabavno. Dio te atmosfere smo vam pokušali prenijeti ovdje.
Počinje ljeto MMXX
Događaji ove godine 0
Danas u 23:43 sati počinje ljeto, a završiti će 23. rujna u 15:30 sati te ustupiti mjesto jeseni.
Predstojeća lansiranja u Svemir (15.6.2020.)
Crew Dragon u svemiru, snimljen iz Hrvatske
Aktivnosti astronoma 0
Možda nas "Oni" gledaju iz svemira ali i mi njih fotografiramo (mogu nas špijunirati iz svemira ali i mi njih vidimo i snimamo)...
Otpisani - Fobos 1 i Fobos 2
Svemirske letjelice 0
Ono čime su Phobos 1 i Phobos 2 zaslužili biti na mojoj listi otpisanih je Ono, što i kako bi bio izgledao svijet planetarnih istraživanja da su odradile cijeli planirani posao.
Kako otkriti što se nalazi na fotografiji zvjezdanog neba
Svi volimo snimati zvjezdano nebo. No, kada pregledavamo svoje astrofotografije, naročito ako smo ih snimili puno, postavljamo si pitanje, što se na njima nalazi?
Tijek nastajanja astrofotografije
Iz Mravikove garaže - Bahtinova maska
Instrumenti 0
U ovom videu, Janko vam pokazuje kako možete sami napraviti Bahtinovu masku za ispravno fokusiranje slike u teleskopu i kako se maska ispravno koristi.
Predstojeća lansiranja u Svemir (8.6.2020.)