Kronološki prikaz članaka

Nalazite se u pregledu svih članaka poredanih po kronološkom redoslijedu od najnovijeg do najstarijeg
Predstojeća lansiranja u Svemir (11.11.2019.)
Blog Gorana Hudeca 0
Informirajte se o tome što se i kada planira lansirati u svemir, jednom tjedno dajemo vam pregled lansiranja raketa s ažurnim podacima. Upoznajte svijet raketa i njihovih tereta koje nose.
Promatrajte Merkurov tranzit ispred Sunca
Događaji ove godine 0
Tranzit Merkura rijetka je pojava, sljedeća prigoda za njegovo promatranje dogodit će se tek 2032. godine.
Predstojeća lansiranja u Svemir (4.11.2019.)
Blog Gorana Hudeca 0
Predstojeća lansiranja u Svemir (28.10.2019.)
Blog Gorana Hudeca 0
Predstojeća lansiranja u Svemir (21.10.2019.)
Kozmonaut Alexei Arkhipovich Leonov
Velikani 0
Kozmonaut, prvi čovjek koji je izašao u otvoreni svemir, nesuđeni prvi čovjek oko Mjesec, umjetnik i još mnogo toga...
Predstojeća lansiranja u Svemir (14.10.2019.)
Blog Gorana Hudeca 0
Dan za lovce na pun Mjesec
Danas, trinaestog dana listopada (nije petak već nedjelja) u 23:08 sati po našem vremenu, svjedočit ćemo punom Mjesecu.
Lansiranje HISTRION 107 i 109
Dana 23.08.2019. godine iz Pule su koristeći LIFT4A (specijalni balon napunjen helijem), u područje bliskog svemira lansirane dvije krilate bespilotne letjelice HISTRION 107 i HISTRION 109.
Novac za Nova-C na Mjesecu 2021.
Put u svemir trnoviti je put. Danas je situacija potpuno drugačija. Privatne rakete i svemirski brodovi postali su realnost koja više ne dolazi ni na naslovnice medijskih servisa.
Predstojeća lansiranja u Svemir (7.10.2019.)
Krećemo u novi Sunčev ciklus broj 25
Čini se kako je naša zvijezda upravo danas, 06.10.2019. završila sa Ciklusom broj 24 i krenula u Ciklus broj 25.
Predstojeća lansiranja u Svemir (30.9.2019.)
Blog Gorana Hudeca 0
Predstojeća lansiranja u Svemir (23.9.2019.)
Prvi dan jeseni
Događaji ove godine 0
Početak radnog tjedna ujedno je i početak jeseni, a to znači da je ljeto iza nas, a onima na južnoj Zemljinoj polutki završava zima i počinje proljeće.