Kronološki prikaz članaka

Nalazite se u pregledu svih članaka poredanih po kronološkom redoslijedu od najnovijeg do najstarijeg, koje je napisao autor: Marino Tumpić
Promatrajte Merkurov tranzit ispred Sunca
Događaji ove godine 0
Tranzit Merkura rijetka je pojava, sljedeća prigoda za njegovo promatranje dogodit će se tek 2032. godine.
Kozmonaut Alexei Arkhipovich Leonov
Velikani 0
Kozmonaut, prvi čovjek koji je izašao u otvoreni svemir, nesuđeni prvi čovjek oko Mjesec, umjetnik i još mnogo toga...
Dan za lovce na pun Mjesec
Danas, trinaestog dana listopada (nije petak već nedjelja) u 23:08 sati po našem vremenu, svjedočit ćemo punom Mjesecu.
Lansiranje HISTRION 107 i 109
Dana 23.08.2019. godine iz Pule su koristeći LIFT4A (specijalni balon napunjen helijem), u područje bliskog svemira lansirane dvije krilate bespilotne letjelice HISTRION 107 i HISTRION 109.
Novac za Nova-C na Mjesecu 2021.
Put u svemir trnoviti je put. Danas je situacija potpuno drugačija. Privatne rakete i svemirski brodovi postali su realnost koja više ne dolazi ni na naslovnice medijskih servisa.
Krećemo u novi Sunčev ciklus broj 25
Čini se kako je naša zvijezda upravo danas, 06.10.2019. završila sa Ciklusom broj 24 i krenula u Ciklus broj 25.
Prvi dan jeseni
Događaji ove godine 0
Početak radnog tjedna ujedno je i početak jeseni, a to znači da je ljeto iza nas, a onima na južnoj Zemljinoj polutki završava zima i počinje proljeće.
Kazachok i Rosalind Franklin po planu prema Marsu
Svemirske misije 0
Spoj istočne i zapadne tehnologije u sklopu misije EXOMARS 2020 trebao bi poletjeti ka Marsu krajem srpnja odnosno početkom kolovoza 2020. godine.
Ukleti modul MLM Nauka
Svemirske postaje 0
Poput ukletog Holandeza, nikako da nađe put ka cilju. Postavlja se pitanje, hoće li taj nesretni modul za svemirsku postaju ikada tamo i stići?
Zahuktala se nova zlatna groznica ka Mjesecu
Tko prvi njemu grumen i/ili djevojka na Mjesecu. Čini se da se polako zahuktava nova utrka na putu za Mjesec. Bilo je i vrijeme.
Uspješna proslava Dana astronautike u Puli
Sedamdesetak uzvanika iz dvanaest zemalja sudjelovalo na Danu astronautike Pula 2019.
Međunarodni dan čovjekova leta u svemir
Po prvi puta u Puli, Dan astronautike - Pula 2019.
Večeras počinje proljeće
Događaji ove godine 0
Proljeće poranilo nakon blage zime. Tko zna, možda je to znak da će se i proljeće nastaviti u blagosti klimatskih prilika kakve smo ove godine imali prigode doživjeti zimi.
Dragon za posadu kreće na prvu misiju (bez posade)
NASA dala zeleno svjetlo za prvi privatni svemirski brod s posadom. Radi se o povijesnoj odluci i dugo očekivanom trenutku u SAD.
Mjesec - nova generacija
Svemirske letjelice 0
Izraelski lander na putu ka Mjesecu. Ekskluziva letova van Zemljine orbite više nije u rukama Amerikanaca, Rusa, Europljana, Japanaca ili Kineza.