Kronološki prikaz članaka

Nalazite se u pregledu svih članaka poredanih po kronološkom redoslijedu od najnovijeg do najstarijeg, koje je napisao autor: Marino Tumpić
Supernova na nebu!?
Astronomske pojave 0
Ne, planet Venera nalazi se u Plejadama, što se događa jednom u osam godina. Iskoristite priliku i promatrajte tu pojavu.
Poslušajte kako zvuči Sunce
Sunce vidimo (skoro) svakog dana, ali jeste li ga ikada čuli?! Da, Sunce možemo i čuti, poslušajte kako zvuči naša zvijezda.
Simfonije iz svemira
Stiglo nam je proljeće
Danas, 20. ožujka u 04:49 (GMT+1) po našem vremenu i na našoj, sjevernoj, polutci plavog planeta započelo je astronomsko (kalendarsko) proljeće.
Astronauti i roboti za Mars su u karanteni
Svemirske misije 0
Astronauti su u karanteni. Ona je uobičajena prije letova u svemir, samo što je u ovom slučaju započela nešto ranije.
Corona Borealis
Corona Borealis, ili na našem jeziku Sjeverna kruna, spada u red najmanjih zviježđa vidljivih s našeg planeta.
Ništa od eksplozije supernove zvijezde
Otkazana eksplozija supernove zvijezde. Najzanimljiviji nebeski događaj koji smo čekali, za sad se neće odigrati, ostaje nam da budemo strpljivi i dalje.
Pluton, zagonetni (mali) planet prijepora
Na današnji dan, prije 90 godina, američki astronom Clyde Tombaugh na zvjezdarnici Lowell u Arizoni, otkrio je Pluton.
Jutarnja parada planeta
Ranoraniocima poklanjamo pogled na tri mušketira i kralja. Nad jugoistočnim horizontom poredali su se Saturn, Jupiter, Mars i Mjesec.
Povratak na Mjesec - povratak u realnost
Američke astronautkinje na Mjesecu ipak ne prije 2028. godine. Objavljene su značajne promjene u pilotiranom dijelu američkog svemirskog programa.
Zbogom Spitzer
Astronomski instrumenti 0
Zaslužena mirovina nakon 16 godina rada, svemirski teleskop Spitzer odlazi u zasluženu mirovinu.
Dajmo ime novom Marsovom robotu
Marsovi roveri 0
Glasanje otvoreno još samo do utorka rano ujutro pa se požurite, dajte svoj glas za prijedlog imena novog Marsova robota.
Kolosalna eksplozija zvijezde na vidiku?!
Posljednji izdisaji crvenog supergiganta, slijedi li strahovita eksplozija supernove zvijezde koja će se vidjeti i iz drugih galaksija?
Amerikanci devastiraju zvjezdano nebo
Starlink sateliti, kao egzekutori zvjezdanog neba diljem planeta, narasti će do preko 12000 novih satelita u Zemljinoj orbiti!
Pohod na Mars
Svemirske misije 0
Četiri mušketira ove godine kreću na Mars, šalju ih Kina, Ujedinjeni arapski emirati, SAD i zajednički Rusija i Europa.
U susret Novoj godini
Zvjezdoznanci 0
Do kraja ove godine ostali su nam još samo sati, najbolje da obveze ostavite za drugu godinu, a u ovoj uživate i lijepo se provedete za doček.