Kronološki prikaz članaka

Nalazite se u pregledu svih članaka poredanih po kronološkom redoslijedu od najnovijeg do najstarijeg, koje je napisao autor: Marino Tumpić
Ljeto je završilo, uživajmo u jeseni
Danas, utorak 22. rujna 2020. godine, u 15:30 sati po našem vremenu, završilo je astronomsko ljeto te je započela jesen.
Kraj je ljeta
Događanja 0
Posljednjeg dana kolovoza završava ljeto prema meteorološkoj podjeli godišnjih doba. Najtoplije razdoblje godine pomalo je iza nas.
Započinje odbrojavanje prema lansiranju HISTRION-a 108 i 110
Tijekom rujna, iz Svemirske luke Herman Potočnik Pula, u područje bliskog svemira biti će lansirane dvije autonomne, krilate bespilotne letjelice; HISTRION 108 i 110.
NLO iznad Pule, detektivski zadatak
Iza ugla 0
Tijekom 27.07.2020. dana javio se čitatelj Denis Radolović sa snimcima čudne svjetlosti na noćnom nebu iznad Pule.
Potpuni uspjeh DM2
Blog Gorana Hudeca 0
Po prvi puta od 1974. godine (Apollo-Soyuz misija), Amerikanci su se vratili iz svemira vlastitim brodom, slijećući u vodu.
Virgin Orbit objavio uzrok neuspjeha LauncherOne
Richard Bransonova korporacija Virgin petnaestak godina raznim egzotičnim rješenjima pokušava poslati ljude i tehniku u Zemljinu orbitu.
Milijarde za kamenčić
Marsovi roveri 0
Milijarde dolara za običan mali kamenčić kojega NASA vraća natrag, tamo odakle je i potekao, s Marsa je došao na Zemlju i sada se vraća natrag na Mars.
Umjetna inteligencija - pad na ispitu
Iza ugla 0
Računala su s nama no jesu li zaista pametna? Ili su i najpametnija računala pametna samo onoliko koliko im to omogućava programski jezik i programer koji je program napisao?
Komet C/2020 F3 NEOWISE (i) na večernjem nebu
Zvjezdoznanci 0
Ono što je najbolje, komet je od prije koji dan vidljiv ne samo ranim jutrom već i navečer, sat, sat i pol nakon zalaska Sunca.
Grad i zvijezda repatica
Dan, Noć, Jutro
Događanja 0
Izađite pod zvjezdano nebo između tri i pol i četiri i pol ujutro. Četiri sjajna planeta, Mjesec, mnoštvo zvijezda i komet NEOWISE kao poslastica.
Galaktike poput Feniksa
Umrle da bi se ponovo rodile. Znamo za veliki postotak malih galaktika koje su - jednostavno mrtve. No, je li to doista tako?
Poletjeli su u nepoznato
Otići preko granice mogućeg i vratiti se, na put u nepoznato otisnule su se dvije bespilotne atmosferske letjelice Astronomske udruge Vidulini.
Komet je na nebu!
Događanja 0
Budite se ujutro, komet C/2020 F3 (NEOWISE) je na nebu! Posljednji pravi komet na našem je noćnom nebu sjajio daleke 1996. godine.
Priprema pozor sad
Događanja 0
Ovog vikenda u večernjim satima, predstoji nam nebeska utrka divovskih Jupitera i Saturna s naspram njih, prividno golemim, a u stvarnosti majušnim Mjesecom.
Snimljeno nešto što do sada nikome nije uspjelo
Francuski astrofotograf uspio je snimiti Međunarodnu svemirsku postaju s takvim detaljima, što se do sada smatralo nemogućom misijom.