Kronološki prikaz članaka

Nalazite se u pregledu svih članaka poredanih po kronološkom redoslijedu od najnovijeg do najstarijeg, koje je napisao autor: Marino Tumpić
Dan, Noć, Jutro
Događanja 0
Izađite pod zvjezdano nebo između tri i pol i četiri i pol ujutro. Četiri sjajna planeta, Mjesec, mnoštvo zvijezda i komet NEOWISE kao poslastica.
Galaktike poput Feniksa
Umrle da bi se ponovo rodile. Znamo za veliki postotak malih galaktika koje su - jednostavno mrtve. No, je li to doista tako?
Poletjeli su u nepoznato
Otići preko granice mogućeg i vratiti se, na put u nepoznato otisnule su se dvije bespilotne atmosferske letjelice Astronomske udruge Vidulini.
Komet je na nebu!
Događanja 0
Budite se ujutro, komet C/2020 F3 (NEOWISE) je na nebu! Posljednji pravi komet na našem je noćnom nebu sjajio daleke 1996. godine.
Priprema pozor sad
Događanja 0
Ovog vikenda u večernjim satima, predstoji nam nebeska utrka divovskih Jupitera i Saturna s naspram njih, prividno golemim, a u stvarnosti majušnim Mjesecom.
Snimljeno nešto što do sada nikome nije uspjelo
Francuski astrofotograf uspio je snimiti Međunarodnu svemirsku postaju s takvim detaljima, što se do sada smatralo nemogućom misijom.
Opservatorija Čolina kapa
Muhamed i zvijezde. Vrijeme negdje; Muhamed Muminović, njegove knjige, njegova Čolina kapa danas se čine pomalo nestvarnim.
Komet stoljeća iznad Zagorja
Iza ugla 0
Astronomi se vole opustiti, a kad se to dogodi, onda svašta vide i bude im jako zabavno. Dio te atmosfere smo vam pokušali prenijeti ovdje.
Počinje ljeto MMXX
Događaji ove godine 0
Danas u 23:43 sati počinje ljeto, a završiti će 23. rujna u 15:30 sati te ustupiti mjesto jeseni.
Crew Dragon u svemiru, snimljen iz Hrvatske
Aktivnosti astronoma 0
Možda nas "Oni" gledaju iz svemira ali i mi njih fotografiramo (mogu nas špijunirati iz svemira ali i mi njih vidimo i snimamo)...
Otpisani - Fobos 1 i Fobos 2
Svemirske letjelice 0
Ono čime su Phobos 1 i Phobos 2 zaslužili biti na mojoj listi otpisanih je Ono, što i kako bi bio izgledao svijet planetarnih istraživanja da su odradile cijeli planirani posao.
Oni su gore
Svemirske letjelice 0
Vidjeli smo uspješno lansiranje privatnog svemirskog broda Dragon. Pogledajte golim okom Dragon i ISS večeras na našem nebu, dok zajedno spojeni prelijeću iznad horizonta.
Drugi pokušaj lansiranja Amerikanaca u svemir
Svemirske letjelice 0
Nakon otkaza lansiranja u srijedu, danas drugi pokušaj. Prvo lansiranje bilo je otkazano zbog vrlo nepovoljnih vremenskih prilika na stazi leta rakete.
Crew Dragon - osvrt Novog doba
Svemirske letjelice 0
Večeras u svemir kreće jedan brod, dva čovjeka, tri razloga. U svemir po prvi puta u povijesti astronautike leti privatni svemirski brod s ljudskom posadom.
Vežite se - polijećemo
Odbrojavanje do lansiranja pilotiranog svemirskog broda Dragon, s Floride je započelo. Nakon stanke od devet godina ponovo u svemir.