Kronološki prikaz članaka

Nalazite se u pregledu svih članaka poredanih po kronološkom redoslijedu od najnovijeg do najstarijeg, koje je napisao autor: Zvjezdarnica
Iz Mravikove garaže - Kako napraviti grijač za teleskop ili objektiv
Instrumenti 0
Svi koji se bave (astro)fotografijom znaju koliko je neugodno kada se objektiv fotoaparata ili teleskopa orosi. Evo kako to možete spriječiti.
Astronomske zimske radosti
Aktivnosti astronoma 0
Zima je rajsko razdoblje za astronome. Noći su duge. Atmosfera počesto pogodna za opažanja i snimanja. Temperature u minusu pogoduju tehnici u rješavanju problema vrućih pixela. Evo kako to izgleda u Zagorju.
15. veljače Pomrčina Sunca
Prije točno 60. godina, Virovitički list objavio je najavu za potpunu pomrčinu Sunca koja se trebala dogoditi i vidjeti iz naših krajeva. Evo kako je to izgledalo.
Iz Mravikove garaže - Kako snimiti dobre frameove
Instrumenti 0
Svi koji se bave astrofotografijom znaju da im trebaju lightovi, biasi, flatovi i darkovi. Evo kako ih možete ispravno snimiti.
Strojevi upravljaju letom H108 i H110 u bliskom svemiru
Brigu o letjelicama, a time i o samom korisnom teretu tijekom višesatnog leta u (za ljude smrtonosnom!) okružju bliskog svemira voditi će strojevi.
Gnomon postao i putokaz
Krenula druga faza radova u Centru za svemirska istraživanja Pula, projekt kojega zajedno provode Astronomska udruga Vidulini i Industrijsko obrtnička škola.
Kako otkriti što se nalazi na fotografiji zvjezdanog neba
Svi volimo snimati zvjezdano nebo. No, kada pregledavamo svoje astrofotografije, naročito ako smo ih snimili puno, postavljamo si pitanje, što se na njima nalazi?
Tijek nastajanja astrofotografije
Iz Mravikove garaže - Bahtinova maska
Instrumenti 0
U ovom videu, Janko vam pokazuje kako možete sami napraviti Bahtinovu masku za ispravno fokusiranje slike u teleskopu i kako se maska ispravno koristi.
Završena prva faza radova pri Centru za istraživanje svemira Pula
Postavljanjem 3D ispisanog logotipa u postolje Sunčanog sata završena prva faza CSI Pula. Planova za kasniju nadogradnju Centra za svemirska istraživanja Pula ne manjka.
Svemir u školi
Noćno nebo koje nas nadvisuje puno je tajni koje iščekuju da budu otkrivene, a novi astronomski park u središtu Istre, u Puli, pomoći će u istraživanju.
Tijek nastajanja astrofotografije
Svi volimo gledati prekrasne astronomske fotografije, prepune boja, detalja, onoga što obično okom ne vidimo. Većinu magličastih objekata u svemiru vidimo monokromatsko, više ili manje blijede mrljice svjetla bez boja.
Iz Mravikove garaže - kako kolimirati dvogled
Instrumenti 0
Iz svoje garaže, ovaj puta, Janko Mravik će vam pokazati kako možete efikasno i brzo popraviti neispravnu sliku u vašem dvogledu. Odvijač u ruke i krenite.
Svemirske olovke, sve što ste željeli znati o njima
Svi ste vjerojatno čuli da je NASA potrošila milijune dolara na izmišljanje svemirske olovke. No, je li to točno i kako se svemirske olovke proizvode možete saznati ovdje, u rubrici video.
Iz Mravikove garaže - Kako napraviti astronomsku svjetiljku
Instrumenti 0
Ovo je video za početnike u astronomiji. Prikazano je kako možete sami jednostavno izraditi astronomsko svjetlo, na najlakši i najbrži način.