Kronološki prikaz članaka

Nalazite se u pregledu svih članaka poredanih po kronološkom redoslijedu od najnovijeg do najstarijeg, koje je napisao autor: Marino Tumpić
Change 4 - svijetla strana istraživanja druge strane Mjeseca
Svemirske misije 0
Kinezi su nas već poodavno naviknuli da su njihova istraživanja svemira, letjelicama sa i bez ljudske posade, pomno isplanirana, brižljivo izvedena i tehnički, skoro, savršena.
Od danas svitanja počinju sve ranije
Astronomske pojave 0
Dani u općoj "kontraofenzivi" prema noćima, još samo malo strpljenja, svega stotinjak ili nešto više izlazaka/zalazaka Sunca i adio zima!
OSIRIS REx u orbiti oko asteroida Bennu
Svemirske letjelice 0
NASA-ina letjelica OSIRIS-REx u Novogodišnjoj je noći nakon dvadeset i sedam mjeseci leta, uspjela u pomalo bizarnom poduhvatu; ući u stabilnu orbitu oko malenog asteroida 101955 Bennu.
Otkazano lansiranje Chandrayaan-2 ka Mjesecu
Novi datum lansiranja druge indijske misije ka Mjesecu, pomaknut je najranije u ožujak 2019. godine.
Božić je AD 2018.
Prema kod nas općeprihvaćenom kronološkom računanju vremena, sada je godina 2018., dvadeset i peti je dan posljednjeg mjeseca u godini.
Vraćamo se na Sunčevo vrijeme
Događaji ove godine 0
Noćas nam slijedi kraj ljetnog, ukaznog, računanja vremena i prelazak na zimsko ili Sunčevo vrijeme.
Oni znaju kakva nam budućnost dolazi
Panel o čovjeku, društvu, znanosti i tehnologijama s kojima ćemo živjeti. Prosperitet je zagarantiran samo i jedino onima koji ulažu u Čovjeka.
Astronauti izbjegli tragediju
Ruski i američki astronauti preživjeli otkaz rakete nakon lansiranja. Spustili su se sigurno i bez posljedica.
Kounotori 7 pristao na ISS
Japanski bespilotni teretni svemirski brod odradio uspješnu misiju dostave tereta na ISS. Dopremio je preko šest tona korisnog tereta na ISS.
Prvi satelit
Svemirske letjelice 0
Četvrtog dana mjeseca listopada sada već pomalo daleke 1957. godine, u američkom glavnom gradu ali i drugdje diljem SAD zavladala je panika.
Kada će Amerikanci ponovo u svemir vlastitim snagama?
Čovječanstvo može u svemir samo s ruskim Soyuzima. Do kada će Amerikanci Rusima plaćati da njihove astronaute prevoze u svemir i natrag?
Adio ljeto
U ovoj noći, sa subote na nedjelju opraštamo se od ljeta, a dolazi nam jesen i malo manje vruće vrijeme.
Večernje impresije
Iako se razdoblje dnevnog svjetla već itekako osjetno skratilo još smo uvijek u ljetnom raspoloženju i okružju. Ljeto ne posustaje.
Pejzažna astrofotografija mobitelom
Venera i Jupiter u suton s vizurama Pule. Osim potreba telefoniranja i internetiranja mobiteli su se dokazali i na području astrofotografije.
Pulska ACI marina mjesto susreta
Trilateralni sastanak svemirske industrije za boljitak čovjeka održan ovog vikenda u Puli. Hrvatska na putu da lansira svoj prvi satelit.