Kronološki prikaz članaka

Nalazite se u pregledu svih članaka poredanih po kronološkom redoslijedu od najnovijeg do najstarijeg
Iz Mravikove garaže - kako postati astronom amater
Instrumenti 0
Nakon dugo vremena, odlučili smo ponovo aktivirati našu rubriku Video. Čast da ju otvori pripala je našem astronomskom prijatelju i suradniku, Janku Mraviku.
Predstojeća lansiranja u Svemir (27.4.2019.)
Blog Gorana Hudeca 0
Informirajte se o tome što se i kada planira lansirati u svemir, jednom tjedno dajemo vam pregled lansiranja raketa s ažurnim podacima. Upoznajte svijet raketa i njihovih tereta koje nose.
Pod budnim okom Venere
Iza ugla 0
Prije samo dvadesetak godina nitko od nas nije imao digitalni fotoaparat. Prije samo desetak godina nitko od nas nije imao "pametni" mobilni telefon.
Mliječni put od biljaka
Cvjetna galaktika Industrijsko obrtničke škole dobila konture sadnjom biljaka koje će na taj način simulirati plave, žute, crvene, male i velike zvijezde.
Dan planeta Zemlje 2020.
Danas obilježavamo dan našeg planeta. Ova manifestacija prvi je puta održana 1970. godine, a priču je pokrenuo John McConnell u SAD.
NGC 1365 - Ljepotica i zvijer
Slikoplov 0
NGC 1365 spada u jednu od najproučavanijih prečkastih spiralnih galaksija, u kojoj je prvi puta izmjerena brzina vrtnje središnje crne rupe.
Collinder 399 - Vješalica
Predstojeća lansiranja u Svemir (20.4.2020.)
Hoće li uspjeti?
Svemirske misije 0
Amerikanci vlastitim snagama uskoro (ponovo) u svemiru. Mercury, Gemini, Apollo i space shuttle sada su prošlost. Dolazi nova era svemirskih letjelica.
Jučer je bio svjetski dan radioamatera
Astrofotografija mjeseca 0
Svake godine, 18. travnja diljem planeta obilježava se dan radioamatera. Jedan od najljepših hobija koji danas okuplja oko 3.000.000 licenciranih članova IARU svakako je radioamaterizam.
Lov na Metuzalema
Najstarija zvijezda u čitavom svemiru zove se Metuzalem i nalazi se blizu nas, u zviježđu Vage. Ovo je priča o njoj i zagonetkama kojima je zbunjivala astronome.
Mars helikopter postavljen na Perseverance
Marsovi roveri 0
Nimalo nalik na MI 24 ali ipak pravi helikopter za Mars, omogućiti će nam po prvi puta u povijesti astronautike da Mars vidimo u kontroliranom letu iz ptičje perspektive.
Rusija objavljuje rat cijenama u sektoru raketnih lansera
Damping je inače zabranjen, osim ako nije dokaziv. Šef Roskosmosa Rogozin predočio je predsjedniku Rusije Putinu smanjenje cijena komercijalnih usluga ruske svemirske industrije.
Planeti vidljivi tijekom noći
Događaji ove godine 0
Koji su planeti vidljivi sredinom travnja na našem nebu? Krećemo u lov na planete, evo opisnih podataka.
Predstojeća lansiranja u Svemir (13.4.2020.)
Dan Kozmonautike 2020.