Zvjezdarnica

Kronološki prikaz članaka

Nalazite se u pregledu svih članaka poredanih po kronološkom redoslijedu od najnovijeg do najstarijeg
Loptanje na nebu
Mjesec i Venera kao "vatrene" lopte nakon finala SP u nogometu. Navečer svi oni koji navijaju za Hrvatsku slaviti će pobjedu nad ekipom Francuske.
Let avionom i svemirsko vrijeme
Svemirsko vrijeme nije bezopasno za putnike u avionima. Putnici u avionima apsorbiraju puno veću dozu zračenja od one koju bi dobili da nisu letjeli.
Ekološka rasvjeta i mrkva i batina
U Žminju ostvarena godišnja ušteda u potrošnji električne energije od preko 600.000 kuna!
Stotinu dana ničega na Suncu
Sunčev minimum nastupa brže od predviđenog. Punih stotinu dana tijekom ove godine Sunce je "čisto".
Predstojeća lansiranja u Svemir (9.7.2018.)
Blog Gorana Hudeca 0
Informirajte se o tome što se i kada planira lansirati u svemir, jednom tjedno dajemo vam pregled lansiranja raketa s ažurnim podacima. Upoznajte svijet raketa i njihovih tereta koje nose.
HISTRION-om 112 i Varaždinci u bliski svemir iz Pule
Osim istarskih i škole iz drugih županija uskoro lete u stratosferu. Između ostalih, u sklopu misije HISTRION 112 u bliski svemir će tako poletjeti i modul Elektrostrojarske škole Varaždin.
Predstojeća lansiranja u Svemir (2.7.2018.)
Zanimljivosti o srpnju
Događanja 0
Prvi puni ljetni mjesec je započeo. Latinski naziv za srpanj je Iulius, prema Rimskom caru Gaju Juliju Cezaru koji je 45.pne uveo Julijanski kalendar.
Predstojeća lansiranja u Svemir (27.6.2018.)
Danas je počelo ljeto
Zvjezdoznanci 0
Htjeli ili ne ušli smo u ljeto, doba s puno sunca, topline, dužih dana i kraćih noći.
Teleskop za posmatranje svemirskih letilica
Prije točno 60. godina, u Virovitičkom listu objavljena je vijest da se gradi specijalni teleskop za promatranje međuplanetarnih i svemirskih letjelica.
Vikend pod zvijezdama
Događanja 0
Noćni život ovog vikenda u znaku mladog Mjeseca, a društvo na nebu ove noći prave mu i četiri planeta. Iskoristite priliku promatrati ih.
Koliko nam je zaista vruće?
I bez vrućih hlačica "na" Suncu je pakleno vruće. Nama se ipak čini da je više. I zaista više je i to znatno više!
Predstojeća lansiranja u Svemir (11.6.2018.)
Blog Gorana Hudeca 0
Koliko su planeti daleko?
Planeti 0
Je li naš Sunčev sustav veliki ili mali. Sve ovisi kojom brzinom putujete po njemu. Pođite na uzbudljivo putovanje po Sunčevom sustavu, automobilom koji juri 200 km/h pa ćete brzo shvatiti.