Kronološki prikaz članaka

Nalazite se u pregledu svih članaka poredanih po kronološkom redoslijedu od najnovijeg do najstarijeg, koje je napisao autor: Marino Tumpić
Ništa od eksplozije supernove zvijezde
Otkazana eksplozija supernove zvijezde. Najzanimljiviji nebeski događaj koji smo čekali, za sad se neće odigrati, ostaje nam da budemo strpljivi i dalje.
Pluton, zagonetni (mali) planet prijepora
Na današnji dan, prije 90 godina, američki astronom Clyde Tombaugh na zvjezdarnici Lowell u Arizoni, otkrio je Pluton.
Jutarnja parada planeta
Ranoraniocima poklanjamo pogled na tri mušketira i kralja. Nad jugoistočnim horizontom poredali su se Saturn, Jupiter, Mars i Mjesec.
Povratak na Mjesec - povratak u realnost
Američke astronautkinje na Mjesecu ipak ne prije 2028. godine. Objavljene su značajne promjene u pilotiranom dijelu američkog svemirskog programa.
Zbogom Spitzer
Astronomski instrumenti 0
Zaslužena mirovina nakon 16 godina rada, svemirski teleskop Spitzer odlazi u zasluženu mirovinu.
Dajmo ime novom Marsovom robotu
Marsovi roveri 0
Glasanje otvoreno još samo do utorka rano ujutro pa se požurite, dajte svoj glas za prijedlog imena novog Marsova robota.
Kolosalna eksplozija zvijezde na vidiku?!
Posljednji izdisaji crvenog supergiganta, slijedi li strahovita eksplozija supernove zvijezde koja će se vidjeti i iz drugih galaksija?
Amerikanci devastiraju zvjezdano nebo
Starlink sateliti, kao egzekutori zvjezdanog neba diljem planeta, narasti će do preko 12000 novih satelita u Zemljinoj orbiti!
Pohod na Mars
Svemirske misije 0
Četiri mušketira ove godine kreću na Mars, šalju ih Kina, Ujedinjeni arapski emirati, SAD i zajednički Rusija i Europa.
U susret Novoj godini
Zvjezdoznanci 0
Do kraja ove godine ostali su nam još samo sati, najbolje da obveze ostavite za drugu godinu, a u ovoj uživate i lijepo se provedete za doček.
Erotika u smiraj dana
Mjesec i Venera u senzualnom flertu na zvjezdanom nebu. Ovog puta svjedočiti ćemo jako bliskom susretu (konjunkciji) Mjeseca i Venere nad jugozapadnim horizontom.
Božićna zvijezda repatica
Neovisno o našem stavu prema religiji, bilo bi dobro kada bi svaki dan bio božićni dan. Dan mira, obitelji i ljudskosti. Dan bez primitivizma, siromaštva i ratova.
Evo nam zime
Događaji ove godine 0
Tko bi rekao da sutra u 5:19 sati u jutro počinje zima, koja će trajati do 20. ožujka 2020. godine.
Božićni darovi kao nigdje na planetu
Darovi kao zalog za drugo polugodište pri Industrijsko obrtničkoj školi u Puli napreduju punom parom i biti će nešto doista posebno za vidjeti.
Loptasti robot otišao u svemir
CIMON 2, mali loptasti robot, kao pomoćnik i društvo astronautima boraviti će na ISS-u najmanje tri godine.