Kronološki prikaz članaka

Nalazite se u pregledu svih članaka poredanih po kronološkom redoslijedu od najnovijeg do najstarijeg, koje je napisao autor: Marino Tumpić
Dronovi na Marsu
Nakon orbitera, landera, rovera, na red dolaze dronovi. Budućnost istraživanja Marsa uključivat će i istraživanja iz zraka, putem malih helikoptera.
Obiteljska fotografija zvjezdanog tipa
Svi na okupu u isto vrijeme ili ipak ne?! Tu nam u realnom životu promiče jedna "sitnica" koja se zove vrijeme.
Koliko su daleko zvijezde?
Devet godina Istarskog svemirskog programa
Prvog svibnja 2009. krenulo se u nemoguću misiju osmišljavanja, izrade i lansiranja u Zemljinu orbitu prvog hrvatskog satelita.
Rođendanski poklon iz svemira
Zvjezdoznanci 0
Kad slavljenik časti povodom svojega dvadeset i osmog rođendana provedenog u svemiru, u Zemljinoj orbiti…
Dan planeta Zemlje 2018.
Planeti 0
Danas je Dan planeta Zemlje. Dan planeta Zemlje prvi je puta organiziran 1970. godine.
Međunarodni tjedan tamnog neba
Aktivnosti astronoma 0
Zvjezdano nebo kao očuvani noćni krajobraz. Pogledajte ovog tjedna oko sebe, možda i sami možemo pridonijeti promociji i očuvanju noćnog, zvjezdanog krajobraza.
Nebeski trokut
Nova postava na večernjem nebu. Kako će vremenske prilike u našim krajevima biti nestabilne to je koloritni nebeski postav zagarantiran.
Pošaljite svoje ime i / ili priču u bliski svemir
Krenulo odbrojavanje do početka kampanje. Svi učesnici kampanje "StoryInSpace" dobiti će priznanje za sudjelovanje.
Nedjeljni nebeski doručak
Jutarnji doručak i kava uz Mjesec, Mars i Saturn. Imate prigodu, prije svitanja, vidjeti bliski susret Mjeseca, Marsa i Saturna nad južnim horizontom.
Kineska svemirska postaja pala u vode Tihog oceana
Svemirske postaje 0
Nakon šest i pol godina u orbiti, upravljana jedino gravitacijom uz "asistenciju" svemirskog vremena i statističkom vjerojatnošću, ostaci postaje Tiangong-1 potonuli u vode Tihog oceana.
Vruće karte za ljubitelje Sunca
Svemirske letjelice 0
NASA-ina svemirska letjelica, Parker Solar Probe (PSP) ovog će ljeta krenuti na svoj dugi put prema Suncu. Osigurajte vlastitu vruću kartu i poletite prema Suncu.
LUNA 2020 Mjesečev tehničko pokazni kompleks
Istarska tehničko pokazna misija na Mjesec stala na noge. Do kraja aktualne školske godine, LUNA 2020 biti će energetski neovisna i opremljena prvim setom opreme.
Prvi dan proljeća
Danas, utorak 20. ožujka u 17:15 sati po našem vremenu, nastupilo je (astronomsko) proljeće, koje će trajati devedeset i tri dana, sve do 21. lipnja u 12:07 sati, kada započinje ljeto.
Merkur i Venera na zapadu
Događanja 0
Ognjena Venera i sprženi Merkur vidljivi golim okom. U narednim danima Merkur će se sve više spuštati prema horizontu a Venera podizati.
Umro je Stephen Hawking
Velikani 0
Napustio nas je briljantan um koji je zadužio čovječanstvo. Vijest o njegovoj smrti medijima je prenijela njegova obitelj iz doma u Cambridgeu.