Kronološki prikaz članaka

Nalazite se u pregledu svih članaka poredanih po kronološkom redoslijedu od najnovijeg do najstarijeg
Kreće nova emisija - Svemirsko doba
Od srijede 06.02.2019. godine, na prvom programu Hrvatskoga radija, u okviru emisije Divni novi svijet (u 13:30 sati), kreće serijal Svemirsko doba.
Zanimljivo svitanje
Događaji ove godine 0
Nebeska ljepota samo za ranoranioce, iskoristite priliku i u četvrtak pogledajte ovaj zanimljivi prizor na jutarnjem nebu.
Predstojeća lansiranja u Svemir (28.1.2019.)
Blog Gorana Hudeca 0
Informirajte se o tome što se i kada planira lansirati u svemir, jednom tjedno dajemo vam pregled lansiranja raketa s ažurnim podacima. Upoznajte svijet raketa i njihovih tereta koje nose.
Izgubljen i drugi MER blizanac na Marsu
Marsovi roveri 0
Spirit izgubljen 2010. godine, Opportunity 2018. godine. NASA još nije odustala od pokušaja da uspostavi vezu s robotom...
Predstojeća lansiranja u Svemir (21.1.2019.)
Blog Gorana Hudeca 0
Tko rano rani, pomrčinu zgrabi
Pomrčine 0
U ponedjeljak 21. siječnja 2019. u ranojutarnjim satima dogoditi će se potpuna pomrčina Mjeseca. Obzirom na lošu vremensku prognozu javna promatranja teleskopima su najavljena samo u Splitu i Malom Lošinju.
Change 4 - svijetla strana istraživanja druge strane Mjeseca
Svemirske misije 0
Kinezi su nas već poodavno naviknuli da su njihova istraživanja svemira, letjelicama sa i bez ljudske posade, pomno isplanirana, brižljivo izvedena i tehnički, skoro, savršena.
Predstojeća lansiranja u Svemir (14.1.2019.)
100 sati astronomije
Događaji ove godine 0
Počinje obilježavanje 100. obljetnice Međunarodne astronomske unije (IAU) pod motom "100 godina ispod jednog neba".
Od danas svitanja počinju sve ranije
Astronomske pojave 0
Dani u općoj "kontraofenzivi" prema noćima, još samo malo strpljenja, svega stotinjak ili nešto više izlazaka/zalazaka Sunca i adio zima!
Predstojeća lansiranja u Svemir (7.1.2019.)
OSIRIS REx u orbiti oko asteroida Bennu
Svemirske letjelice 0
NASA-ina letjelica OSIRIS-REx u Novogodišnjoj je noći nakon dvadeset i sedam mjeseci leta, uspjela u pomalo bizarnom poduhvatu; ući u stabilnu orbitu oko malenog asteroida 101955 Bennu.
Otkazano lansiranje Chandrayaan-2 ka Mjesecu
Novi datum lansiranja druge indijske misije ka Mjesecu, pomaknut je najranije u ožujak 2019. godine.
Predstojeća lansiranja u Svemir (31.12.2018.)
Božić je AD 2018.
Prema kod nas općeprihvaćenom kronološkom računanju vremena, sada je godina 2018., dvadeset i peti je dan posljednjeg mjeseca u godini.