Kronološki prikaz članaka

Nalazite se u pregledu svih članaka poredanih po kronološkom redoslijedu od najnovijeg do najstarijeg
Lov na Metuzalema
Najstarija zvijezda u čitavom svemiru zove se Metuzalem i nalazi se blizu nas, u zviježđu Vage. Ovo je priča o njoj i zagonetkama kojima je zbunjivala astronome.
Mars helikopter postavljen na Perseverance
Marsovi roveri 0
Nimalo nalik na MI 24 ali ipak pravi helikopter za Mars, omogućiti će nam po prvi puta u povijesti astronautike da Mars vidimo u kontroliranom letu iz ptičje perspektive.
Rusija objavljuje rat cijenama u sektoru raketnih lansera
Damping je inače zabranjen, osim ako nije dokaziv. Šef Roskosmosa Rogozin predočio je predsjedniku Rusije Putinu smanjenje cijena komercijalnih usluga ruske svemirske industrije.
Planeti vidljivi tijekom noći
Događaji ove godine 0
Koji su planeti vidljivi sredinom travnja na našem nebu? Krećemo u lov na planete, evo opisnih podataka.
Predstojeća lansiranja u Svemir (13.4.2020.)
Blog Gorana Hudeca 0
Informirajte se o tome što se i kada planira lansirati u svemir, jednom tjedno dajemo vam pregled lansiranja raketa s ažurnim podacima. Upoznajte svijet raketa i njihovih tereta koje nose.
Dan Kozmonautike 2020.
Povodom Dana Kozmonautike za naš portal ekskluzivnu izjavu daje Gosp. Matvej Sidorov, voditelj protokola, ataše Veleposlanstva Ruske Federacije u Zagrebu
Zemlji u susret, višestruko brži od metka
Svemirske letjelice 0
Brzinom od preko 100.000 kilometara na sat, svemirska letjelica BepiColombo projurila je pored Zemlje.
BepiColombo kreće k Merkuru
Karantena naša svakidašnja
Naš planet 0
Veniens de locis pestiferis non intret Ragusium nel districtum - Tko dolazi iz okuženih krajeva, neka ne stupi u Dubrovnik niti na njegovo područje
OneWeb bankrotirao
Kad je informacija o bankrotu tvrtke za svemirske tehnologije - lijepa informacija. No, ukupno se u kružnoj orbiti oko Zemlje sada nalaze 74 OneWeb-ova beskorisna komunikacijska satelita.
Koliko imamo godina?
Ovisi gdje se nalazimo i kako koristimo pojam godine. Na našem portalu već smo se poigrali s tjelesnom težinom na drugim planetima, idemo se poigrati i s godinama.
Noćas prvi proljetni puni Mjesec
Događanja 0
Za one željne podataka, Mjesec večeras izlazi u 18:45 sati točno na istoku (91°) a zalazi sutra u 07:04 sati.
Smanjiti ili povećati brojke na vagi?!
Ovaj tekst NE SMIJETE čitati ukoliko niste obavili jutarnju toaletu i doručkovali! Ostanimo privlačni i uredni jedni drugima čak i u kući ili stanu.
Predstojeća lansiranja u Svemir (6.4.2020.)
Blog Gorana Hudeca 0
Zvjezdarnica.com i Astronomski magazin na terenu
Popularna znanost i edukacija kao segment svakodnevnice javnosti. Javnost je prečesto okupirana sadržajem koji se nemilice može i mora strpati u folder "Gluposti, Igara i Kruha".
Supernova na nebu!?
Astronomske pojave 0
Ne, planet Venera nalazi se u Plejadama, što se događa jednom u osam godina. Iskoristite priliku i promatrajte tu pojavu.