Zvjezdarnica

Kronološki prikaz članaka

Nalazite se u pregledu svih članaka poredanih po kronološkom redoslijedu od najnovijeg do najstarijeg, koje je napisao autor: Marino Tumpić
Najjača raketa na svijetu u svemir ponijela Tesla automobil
Svemirske letjelice 0
Kao na filmu, rakete polijetale, slijetale, svijet može dalje, budućnost je stigla, otvorila su se vrata svemira za novo poglavlje u svijetu astronautike…
Electron, Rocket Lab-ova raketa koja je promijenila svijet
Svemirske letjelice 0
Osim velikih raketa i svemirskih brodova te suborbitalnih letjelica i svemirskog turizma, na scenu dolaze i igrači druge vrste.
NASA-ina letjelica IMAGE pronađena nakon trinaest godina
Svemirske letjelice 0
Scott Tilley astronom amater i radio amater iz Kanade pronašao otpisanu NASA-inu letjelicu vrijednu stotine milijuna USD.
Svemir kakav smo željeli
Svemirske letjelice 0
U vrijeme kad su dvanaestorica astronauta prošetala Mjesecom, činilo se kako je Arthur C. Clarke bio pesimist smještajući međuplanetarna putovanja u 2001. godinu, odnosno 2010. godinu.
Sutra puni Mjesec, plavi Mjesec i pomrčina Mjeseca
Događaji ove godine 0
Zadnji puta se ovako nešto dogodilo 1982. godine. Očekuje nas puni Mjesec, po drugi puta u ovogodišnjem siječnju, ali i pomrčina Mjeseca, koja nije vidljiva iz naših krajeva.
Kotur sira zvani Mjesec
Studenti FET-a osmislili projekt
Fakultet za ekonomiju i turizam "Dr.Mijo Mirković" Pula, osmislilo je zanimljiv aeronautičko-astronautički projekt pod nazivom "Story in space".
Nemoguća misija Pobjednici bez Pobjednika
Synergy Moon 0
Googleovi Davidi protiv Mjesečeva Golijata. Veliko natjecanje je završilo, ali natjecatelji ne odustaju, nastavljaju dalje bez obzira na sve!
Japanac u svemiru narastao gotovo deset cm u mjesec dana?
Astronauti u svemiru dobivaju na visini - sličan eksperiment možete napraviti u obitelji i svi se pri tome dobro zabaviti.
Svemirske postaje jučer, danas, sutra
Svemirske postaje 0
Generacijske značajke i razlike, kakve su svemirsake postaje bile prve, kave su danas, a kakve će biti u bližoj i daljoj budućnosti.
Svemirska postaja Herman Potočnik
Svemirske postaje 0
Manje je poznato kako je početkom devedesetih godina prošlog stoljeća postojao prijedlog da se Međunarodna svemirska postaja nazove "Hermann Noordung Space Station".
Filmski neizvjesna završnica Google Lunar XPrize-a
Synergy Moon 0
Ima li pobjednika u Googleovom izazovu prema Mjesecu? Gdje je Google Lunar XPrize danas, kada istječu zadnji rokovi za njegovu realizaciju?
Virgin Galactic na putu ka cilju
Svemirske letjelice 0
Nakon prve letjelice ovog tipa izgubljene u udesu 31. listopada 2014. godine pri čemu je poginuo kopilot, drugi primjerak Virgin Galactic-ova suborbitalnog svemirskog broda, obavio je uspješni let 11. siječnja 2018. godine.
Nove letjelice za Beidou
Raketom Dugi Marš 3B, osamnaeste minute ranog jutra 12. siječnja 2018. godine, po našem vremenu, iz kineskog svemirskog centra Xichang lansirane su dvije letjelice kineskog sustava za globalno pozicioniranje - Beidou.
Ariane 5, posljednjih deset raketa
Nakon dvadeset i četiri godine aktivnog korištenja, europska raketna perjanica raketa Ariane 5 otići će u povijest. Prva Ariane 5 poletjela je 1996. godine.
Tiangong -1 nije izvan kontrole?!
Tiangong-1 spada u prvu generaciju svemirskih postaja. Lansirana je u rujnu 2011. godine. Udomila je dvije tročlane posade tamošnjih taikonauta.