Kronološki prikaz članaka

Nalazite se u pregledu svih članaka poredanih po kronološkom redoslijedu od najnovijeg do najstarijeg
Predstojeća lansiranja u Svemir (23.3.2020.)
Blog Gorana Hudeca 0
Informirajte se o tome što se i kada planira lansirati u svemir, jednom tjedno dajemo vam pregled lansiranja raketa s ažurnim podacima. Upoznajte svijet raketa i njihovih tereta koje nose.
Poslušajte kako zvuči Sunce
Sunce vidimo (skoro) svakog dana, ali jeste li ga ikada čuli?! Da, Sunce možemo i čuti, poslušajte kako zvuči naša zvijezda.
Simfonije iz svemira
Ugasite nepotrebnu rasvjetu
Hrvatski astronomski savez i Naše nebo - Udruga za zaštitu noćnog neba pozivaju na gašenje rasvjete.
Stiglo nam je proljeće
Danas, 20. ožujka u 04:49 (GMT+1) po našem vremenu i na našoj, sjevernoj, polutci plavog planeta započelo je astronomsko (kalendarsko) proljeće.
Astronauti i roboti za Mars su u karanteni
Svemirske misije 0
Astronauti su u karanteni. Ona je uobičajena prije letova u svemir, samo što je u ovom slučaju započela nešto ranije.
Corona Borealis
Corona Borealis, ili na našem jeziku Sjeverna kruna, spada u red najmanjih zviježđa vidljivih s našeg planeta.
Predstojeća lansiranja u Svemir (16.3.2020.)
Danas je pun Mjesec
Zvjezdoznanci 0
Mjesec će danas izaći točno u 18:48 sati pa večeras možemo reći kako ćemo svjedočiti zadnjem zimskom punom Mjesecu u perigeju.
Kotur sira zvani Mjesec
Predstojeća lansiranja u Svemir (9.3.2020.)
Blog Gorana Hudeca 0
Predstojeća lansiranja u Svemir (2.3.2020.)
Vatrena kugla iznad Hrvatske - prvi rezultati
Astronomske pojave 0
Dana 28.2.2020. godine viđena je nesvakidašnja pojava, prelet vatrene kugle (fireball) iznad Hrvatske i Slovenije. Evo što kažu astronomi nakon prvih analiza.
Predstojeća lansiranja u Svemir (24.2.2020.)
Blog Gorana Hudeca 0
Ništa od eksplozije supernove zvijezde
Otkazana eksplozija supernove zvijezde. Najzanimljiviji nebeski događaj koji smo čekali, za sad se neće odigrati, ostaje nam da budemo strpljivi i dalje.
Tranzit Međunarodne svemirske postaje ispred Sunca 20.2.2020. godine
U orbiti oko našeg planeta, od 2. studenog 1998. godine nalazi se Međunarodna svemirska postaja - ISS (International space station).
Pluton, zagonetni (mali) planet prijepora
Na današnji dan, prije 90 godina, američki astronom Clyde Tombaugh na zvjezdarnici Lowell u Arizoni, otkrio je Pluton.