Zvjezdarnica

Kronološki prikaz članaka

Nalazite se u pregledu svih članaka poredanih po kronološkom redoslijedu od najnovijeg do najstarijeg
Obiteljska fotografija zvjezdanog tipa
Svi na okupu u isto vrijeme ili ipak ne?! Tu nam u realnom životu promiče jedna "sitnica" koja se zove vrijeme.
Koliko su daleko zvijezde?
Devet godina Istarskog svemirskog programa
Prvog svibnja 2009. krenulo se u nemoguću misiju osmišljavanja, izrade i lansiranja u Zemljinu orbitu prvog hrvatskog satelita.
Rođendanski poklon iz svemira
Zvjezdoznanci 0
Kad slavljenik časti povodom svojega dvadeset i osmog rođendana provedenog u svemiru, u Zemljinoj orbiti…
Predstojeća lansiranja u Svemir (30.4.2018.)
Blog Gorana Hudeca 0
Informirajte se o tome što se i kada planira lansirati u svemir, jednom tjedno dajemo vam pregled lansiranja raketa s ažurnim podacima. Upoznajte svijet raketa i njihovih tereta koje nose.
Predstojeća lansiranja u Svemir (23.4.2018.)
Dan planeta Zemlje 2018.
Planeti 0
Danas je Dan planeta Zemlje. Dan planeta Zemlje prvi je puta organiziran 1970. godine.
Međunarodni tjedan tamnog neba
Aktivnosti astronoma 0
Zvjezdano nebo kao očuvani noćni krajobraz. Pogledajte ovog tjedna oko sebe, možda i sami možemo pridonijeti promociji i očuvanju noćnog, zvjezdanog krajobraza.
Nebeski trokut
Nova postava na večernjem nebu. Kako će vremenske prilike u našim krajevima biti nestabilne to je koloritni nebeski postav zagarantiran.
Predstojeća lansiranja u Svemir (16.4.2018.)
Blog Gorana Hudeca 0
Pošaljite svoje ime i / ili priču u bliski svemir
Krenulo odbrojavanje do početka kampanje. Svi učesnici kampanje "StoryInSpace" dobiti će priznanje za sudjelovanje.
Arkturusova Australija - sedmi, posljednji dio
Zvjezdoznanci 0
Arkturus naglavačke. Australija - zemlja o kojoj sve znate dok ne dođete tamo. Prekrasni i zanimljivi putopis u sedam dijelova iz pera našeg putopisca, Ogrena Variole.
Arkturusova Australija - šesti dio
Predstojeća lansiranja u Svemir (9.4.2018.)
Nedjeljni nebeski doručak
Jutarnji doručak i kava uz Mjesec, Mars i Saturn. Imate prigodu, prije svitanja, vidjeti bliski susret Mjeseca, Marsa i Saturna nad južnim horizontom.
Kineska svemirska postaja pala u vode Tihog oceana
Svemirske postaje 0
Nakon šest i pol godina u orbiti, upravljana jedino gravitacijom uz "asistenciju" svemirskog vremena i statističkom vjerojatnošću, ostaci postaje Tiangong-1 potonuli u vode Tihog oceana.
Arkturusova Australija - šesti dio