Kronološki prikaz članaka

Nalazite se u pregledu svih članaka poredanih po kronološkom redoslijedu od najnovijeg do najstarijeg, koje je napisao autor: Marino Tumpić
Karantena naša svakidašnja
Naš planet 0
Veniens de locis pestiferis non intret Ragusium nel districtum - Tko dolazi iz okuženih krajeva, neka ne stupi u Dubrovnik niti na njegovo područje
OneWeb bankrotirao
Kad je informacija o bankrotu tvrtke za svemirske tehnologije - lijepa informacija. No, ukupno se u kružnoj orbiti oko Zemlje sada nalaze 74 OneWeb-ova beskorisna komunikacijska satelita.
Koliko imamo godina?
Ovisi gdje se nalazimo i kako koristimo pojam godine. Na našem portalu već smo se poigrali s tjelesnom težinom na drugim planetima, idemo se poigrati i s godinama.
Noćas prvi proljetni puni Mjesec
Događanja 0
Za one željne podataka, Mjesec večeras izlazi u 18:45 sati točno na istoku (91°) a zalazi sutra u 07:04 sati.
Smanjiti ili povećati brojke na vagi?!
Ovaj tekst NE SMIJETE čitati ukoliko niste obavili jutarnju toaletu i doručkovali! Ostanimo privlačni i uredni jedni drugima čak i u kući ili stanu.
Zvjezdarnica.com i Astronomski magazin na terenu
Popularna znanost i edukacija kao segment svakodnevnice javnosti. Javnost je prečesto okupirana sadržajem koji se nemilice može i mora strpati u folder "Gluposti, Igara i Kruha".
Supernova na nebu!?
Astronomske pojave 0
Ne, planet Venera nalazi se u Plejadama, što se događa jednom u osam godina. Iskoristite priliku i promatrajte tu pojavu.
Poslušajte kako zvuči Sunce
Sunce vidimo (skoro) svakog dana, ali jeste li ga ikada čuli?! Da, Sunce možemo i čuti, poslušajte kako zvuči naša zvijezda.
Simfonije iz svemira
Stiglo nam je proljeće
Danas, 20. ožujka u 04:49 (GMT+1) po našem vremenu i na našoj, sjevernoj, polutci plavog planeta započelo je astronomsko (kalendarsko) proljeće.
Astronauti i roboti za Mars su u karanteni
Svemirske misije 0
Astronauti su u karanteni. Ona je uobičajena prije letova u svemir, samo što je u ovom slučaju započela nešto ranije.
Corona Borealis
Corona Borealis, ili na našem jeziku Sjeverna kruna, spada u red najmanjih zviježđa vidljivih s našeg planeta.
Ništa od eksplozije supernove zvijezde
Otkazana eksplozija supernove zvijezde. Najzanimljiviji nebeski događaj koji smo čekali, za sad se neće odigrati, ostaje nam da budemo strpljivi i dalje.
Pluton, zagonetni (mali) planet prijepora
Na današnji dan, prije 90 godina, američki astronom Clyde Tombaugh na zvjezdarnici Lowell u Arizoni, otkrio je Pluton.
Jutarnja parada planeta
Ranoraniocima poklanjamo pogled na tri mušketira i kralja. Nad jugoistočnim horizontom poredali su se Saturn, Jupiter, Mars i Mjesec.
Povratak na Mjesec - povratak u realnost
Američke astronautkinje na Mjesecu ipak ne prije 2028. godine. Objavljene su značajne promjene u pilotiranom dijelu američkog svemirskog programa.