Kronološki prikaz članaka

Nalazite se u pregledu svih članaka poredanih po kronološkom redoslijedu od najnovijeg do najstarijeg, koje je napisao autor: Marino Tumpić
Astronaut Bruce McCandless umro u 80. godini
Fotografije astronauta McCandlessa kako sam pluta svemirskim prostranstvima postale su dio opće kulture i znanja o svemiru.
Betlehemska zvijezda
Ma kakav bio naš odnos ili stav prema Bibliji i onome što je u njoj zapisano, priča o Isusovom rođenju, sjajnoj zvijezdi repatici koja je pastirima, kraljevima i narodu navijestila taj događaj, nije nas mimoišao.
Betlehemska zvijezda
Danas dolazi zima
Zvjezdoznanci 0
Danas, 21. prosinca 2017. godine u 17:28 sati započinje zima i završava jesen za stanovnike sjeverne Zemljine polutke. Istovremeno, na južnoj polutci dolazi ljeto.
Koloritni mladi Mjesec
Večeras posljednji mladi Mjesec ove godine. U narednim predvečerjima Mjesec će zalaziti sve kasnije i biti sve više osvjetljen Sunčevim zrakama.
Prvi puta u povijesti astronautike
Svemirske letjelice 0
Već korištena raketa i svemirski brod ponovno poletjeli u svemir. Nova era u svemirskim istraživanjima danas je stvarnost.
On dolazi
Događaji ove godine 0
Asteroid 3200 Phaethon nam donosi zvijezde padalice sredinom prosinca. Povremeno, Zemlja na svom putu oko Sunca presijeca putanju ponekog kometa ili (rjeđe) asteroida.
Geminidi 2017.
Događaji ove godine 0
Naš planet tijekom prosinca prolazi kroz oblak međuplanetarne materije bogat sitnim česticama plina i prašine. To za posljedicu ima iznimno povećani broj vidljivih meteora tijekom noći.
Sjevernjača najsjajnija zvijezda na nebu?!
Sve zvijezde koje vidimo na noćnom nebu toliko su daleko da ih vidimo kao više ili manje sjajne svjetleće točkice. Sjevernjača je u javnosti najpoznatija zvijezda no nije i najsjajnija.
Prvi let kineskog raketoplana 2020.!?
Poznato je kako Kinezi nemaju problema s financijama na državnom nivou, pa je veliki raketoplan izgledan jedino kod njih u bliskoj budućnosti.
Spremite se za BeiDou
Znate što je GPS, čuli ste za GLONASS, a uskoro dolazi BeiDou! Do kraja 2018. godine biti će lansirano najmanje 18 BeiDou-3 satelita a do 2020. godine nešto više od trideset ovih letjelica.
Japanski Phobos Grunt ili MMX
Svemirske misije 0
Kad nisu uspjeli Rusi, onda će Japanci u zahtjevnu misiju na Marsove prirodne satelite. No i u Rusiji se govori o novom pokušaju (Phobos-Grunt-2) sa sličnim novim-starim zadatkom.
Uspješna simulacija leta ruskog svemirskog broda Federacija
Simulator svemirskog broda Federacija skupa sa kozmonautima položio ispit. Kozmonauti, tehničari, inženjeri i medicinsko osoblje uspješno proveli sedamnaestodnevni eksperiment.
Istražimo Mjesec u toplini doma
Igra, zabava i učenje za sve. Večeri su sada duge, kliknite, zumirajte, prošetajte se (možda je bolje reći, preletite) tik iznad mjesečeve površine sa svojim ukućanima.
Podzemni gradovi na Mjesecu
Astronauti na Mjesecu biti će na tragu nastambi špiljskog čovjeka, živjeti će u sigurnosti špiljskog ambijenta, a na površinu izlaziti samo onda kada to bude potrebno.
Kineska svemirska postaja pada na Zemlju
Svemirske postaje 0
Nakon što joj je misija u ožujku 2016. godine produžena do daljnjeg, s njom je krajem te godine izgubljen kontakt. Na sreću dijelovi postaje ne mogu pasti na naše područje.