Kronološki prikaz članaka

Nalazite se u pregledu svih članaka poredanih po kronološkom redoslijedu od najnovijeg do najstarijeg, koje je napisao autor: Zvjezdarnica
Prvi signal izvanzemaljskih civilizacija?
Škrinjica 0
Jedne večeri, sredinom mjeseca kolovoza 1977, bilo je u jednom kanalu prijemnika registrirano kratkotrajno povišenje signala. Signal je bio snažan otprilike 30 puta jači nego pozadinski šum.
Venera
Škrinjica 0
Venera je zamišljana kao Zemlja u mlađim, prethistorijskim danima. Ona je Suncu bliža od Zemlje pa zbog toga prima oko dva puta više Sunčeve energije.
Kako se polijeće s kozmodroma Bajkonur
Škrinjica 0
Kozmodrom je veoma komplicirani tehnički kompleks, koji obuhvaća desetke specijalnih službi, stotine automatskih sistema i unikatnih agregata, uz koje radi nekoliko tisuća stručnjaka najrazličitijih profila.
Poletio raketoplan
Škrinjica 0
"Svemirski taksi" krenuo je na svoje pravo "svemirsko krštenje" u nedjelju, 12. travnja 1981. godine, poslije niza odgađanja i neizvjesnosti. Ovaj probni svemirski let trajao je samo 54 sata i kako prve vijesti govore uspješno je položio prvi ispit.
Održan XXV susret astronoma Alpe-Adria
Događanja 0
15. lipnja 2014. godine u Italiji je održan XXV susret astronoma Alpe-Adria kojemu je prisustvovalo pedesetak zaljubljenika u zvijezde.
Naši astronomi amateri - Anđelko Glivar
Škrinjica 0
Širom naše zemlje djeluje samostalno mnogo astronoma amatera svih uzrasta i profesija, od učenika do penzionera. Najviše je srednjoškolaca i studenata, među koje spada i Anđelko Glivar iz Donje Stubice.
Index.hr preporučio Zvjezdarnicu
Mediji o nama 0
Iako je Zvjezdarnica medij, o nama su imali potrebu pisati i drugi mediji. Ovdje ćete moći vidjeti što su drugi pisali o nama i u vezi nas. Zavirite slobodno...
Obljetnica prvog aluniranja
Škrinjica 0
S Lunom-9 počelo je neposredno istraživanje Mjesečeve površine. Bio je to jedan od onih epohalnih događaja koji su nužno morali prethoditi upućivanju prvih ljudi na Mjesec.
Voyager 1 na cilju!
Škrinjica 0
Kako je međuplanetarna sonda Voyager 1 snimala planet Saturn i kakvi su joj planovi za putovanje bez povratka jer joj je brzina tako velika da ju ništa ne može spriječiti da "izleti" iz Sunčevog sustava.
Vlastito gibanje zvijezda i Sunca
Škrinjica 0
Samo zbog vrlo velikih udaljenosti zvijezda, njihov se položaj na nebu mijenja vrlo sporo. Kako se mjeri brzina gibanja zvijezda?
Ne tako beživotni Mjesec
Škrinjica 0
Američki astronom William H. Pickering promatrao je dvadesetih i tridesetih godina našeg stoljeća površinu Mjeseca i zapazio na njoj neobične i neočekivane pojave.
Prekinuta veza s laboratorijem na Marsu
Škrinjica 0
Podaci su bili prenošeni na Zemlju pomoću dvije sonde, Viking Orbiter 1 i Viking Orbiter 2 koje kruže oko Marsa. Viking Orbiter 2 je postao neupotrebljiv još 1978. godine kada su bile potrošene sve količine goriva.
Planetarij - zvjezdano nebo u bilo koje doba
Škrinjica 0
Planetarij je jedino mjesto gdje vas zvjezdano nebo i njegove ljepote čekaju u bilo koje doba i bez obzira na atmosferske prilike i neprilike. Sjednete, i zvijezde vas okruže u potpunom mraku nepomućene prirode.
Godina Sunčevog maksimuma
Škrinjica 0
Najranije poznati oblik Sunčeve aktivnosti predstavljaju Sunčeve pjege. Prvi ih je dalekozorom opažao Galileo 1612. godine. Pjege su mjesta u fotosferi gdje na površinu izbija tok magnetskog polja.
Vidjeli smo južno nebo
Škrinjica 0
Noćna svježina zamijenila je dnevnu jaru afričkog podneblja i gotovo da je već neugodno u kratkim rukavima. Južni Križ pojavio se iznenada. Kao da ga je netko rukom objesio na nebo.