Kronološki prikaz članaka

Nalazite se u pregledu svih članaka poredanih po kronološkom redoslijedu od najnovijeg do najstarijeg
Pluton, zagonetni (mali) planet prijepora
Na današnji dan, prije 90 godina, američki astronom Clyde Tombaugh na zvjezdarnici Lowell u Arizoni, otkrio je Pluton.
Predstojeća lansiranja u Svemir (17.2.2020.)
Blog Gorana Hudeca 0
Informirajte se o tome što se i kada planira lansirati u svemir, jednom tjedno dajemo vam pregled lansiranja raketa s ažurnim podacima. Upoznajte svijet raketa i njihovih tereta koje nose.
Jutarnja parada planeta
Ranoraniocima poklanjamo pogled na tri mušketira i kralja. Nad jugoistočnim horizontom poredali su se Saturn, Jupiter, Mars i Mjesec.
Predstojeća lansiranja u Svemir (10.2.2020.)
Blog Gorana Hudeca 0
Predstojeća lansiranja u Svemir (3.2.2020.)
Povratak na Mjesec - povratak u realnost
Američke astronautkinje na Mjesecu ipak ne prije 2028. godine. Objavljene su značajne promjene u pilotiranom dijelu američkog svemirskog programa.
Zbogom Spitzer
Astronomski instrumenti 0
Zaslužena mirovina nakon 16 godina rada, svemirski teleskop Spitzer odlazi u zasluženu mirovinu.
Predstojeća lansiranja u Svemir (27.1.2020.)
Dajmo ime novom Marsovom robotu
Marsovi roveri 0
Glasanje otvoreno još samo do utorka rano ujutro pa se požurite, dajte svoj glas za prijedlog imena novog Marsova robota.
Kolosalna eksplozija zvijezde na vidiku?!
Posljednji izdisaji crvenog supergiganta, slijedi li strahovita eksplozija supernove zvijezde koja će se vidjeti i iz drugih galaksija?
Amerikanci devastiraju zvjezdano nebo
Starlink sateliti, kao egzekutori zvjezdanog neba diljem planeta, narasti će do preko 12000 novih satelita u Zemljinoj orbiti!
Predstojeća lansiranja u Svemir (20.1.2020.)
Blog Gorana Hudeca 0
Predstojeća lansiranja u Svemir (13.1.2020.)
Blog Gorana Hudeca 0
Irena, zvijezda s imenom iz Slovenije
I eto, ovime završavam svoj lov na zvijezde koje nose imena nacionalnih identiteta Hrvatske i zemalja koje ju okružuju.
Ovo je Morava, zvijezda sa srpskim imenom
Snimio sam još jednu zvijezdu iz našeg susjedstva. Nakon Stribora i Bosone, na red je došla i zvijezda Morava, iz susjedne nam Srbije.