Kronološki prikaz članaka

Nalazite se u pregledu svih članaka poredanih po kronološkom redoslijedu od najnovijeg do najstarijeg
Završena je misija MER na Marsu
Marsovi roveri 0
Službeni kraj najdugovječnijeg rovera na Marsu i kraj misije MER (Mars Exploration Rovers) koja je ostvarila nevjerojatne uspjehe u istraživanju Marsa.
Predstojeća lansiranja u Svemir (18.2.2019.)
Blog Gorana Hudeca 0
Informirajte se o tome što se i kada planira lansirati u svemir, jednom tjedno dajemo vam pregled lansiranja raketa s ažurnim podacima. Upoznajte svijet raketa i njihovih tereta koje nose.
Predstojeća lansiranja u Svemir (11.2.2019.)
Novi lander putuje prema Mjesecu
Izraelski lander "Beresheet" poletjeti će na gotovo tromjesečni put ka našem prirodnom satelitu, privatnom raketom Falcon 9 SpaceX-a.
Predstojeća lansiranja u Svemir (4.2.2019.)
Kreće nova emisija - Svemirsko doba
Od srijede 06.02.2019. godine, na prvom programu Hrvatskoga radija, u okviru emisije Divni novi svijet (u 13:30 sati), kreće serijal Svemirsko doba.
Zanimljivo svitanje
Događaji ove godine 0
Nebeska ljepota samo za ranoranioce, iskoristite priliku i u četvrtak pogledajte ovaj zanimljivi prizor na jutarnjem nebu.
Predstojeća lansiranja u Svemir (28.1.2019.)
Izgubljen i drugi MER blizanac na Marsu
Marsovi roveri 0
Spirit izgubljen 2010. godine, Opportunity 2018. godine. NASA još nije odustala od pokušaja da uspostavi vezu s robotom...
Predstojeća lansiranja u Svemir (21.1.2019.)
Blog Gorana Hudeca 0
Tko rano rani, pomrčinu zgrabi
Pomrčine 0
U ponedjeljak 21. siječnja 2019. u ranojutarnjim satima dogoditi će se potpuna pomrčina Mjeseca. Obzirom na lošu vremensku prognozu javna promatranja teleskopima su najavljena samo u Splitu i Malom Lošinju.
Change 4 - svijetla strana istraživanja druge strane Mjeseca
Svemirske misije 0
Kinezi su nas već poodavno naviknuli da su njihova istraživanja svemira, letjelicama sa i bez ljudske posade, pomno isplanirana, brižljivo izvedena i tehnički, skoro, savršena.
Predstojeća lansiranja u Svemir (14.1.2019.)
100 sati astronomije
Događaji ove godine 0
Počinje obilježavanje 100. obljetnice Međunarodne astronomske unije (IAU) pod motom "100 godina ispod jednog neba".
Od danas svitanja počinju sve ranije
Astronomske pojave 0
Dani u općoj "kontraofenzivi" prema noćima, još samo malo strpljenja, svega stotinjak ili nešto više izlazaka/zalazaka Sunca i adio zima!