Kronološki prikaz članaka

Nalazite se u pregledu svih članaka poredanih po kronološkom redoslijedu od najnovijeg do najstarijeg
Noćas prvi proljetni puni Mjesec
Događanja 0
Za one željne podataka, Mjesec večeras izlazi u 18:45 sati točno na istoku (91°) a zalazi sutra u 07:04 sati.
Smanjiti ili povećati brojke na vagi?!
Ovaj tekst NE SMIJETE čitati ukoliko niste obavili jutarnju toaletu i doručkovali! Ostanimo privlačni i uredni jedni drugima čak i u kući ili stanu.
Predstojeća lansiranja u Svemir (6.4.2020.)
Blog Gorana Hudeca 0
Informirajte se o tome što se i kada planira lansirati u svemir, jednom tjedno dajemo vam pregled lansiranja raketa s ažurnim podacima. Upoznajte svijet raketa i njihovih tereta koje nose.
Zvjezdarnica.com i Astronomski magazin na terenu
Popularna znanost i edukacija kao segment svakodnevnice javnosti. Javnost je prečesto okupirana sadržajem koji se nemilice može i mora strpati u folder "Gluposti, Igara i Kruha".
Supernova na nebu!?
Astronomske pojave 0
Ne, planet Venera nalazi se u Plejadama, što se događa jednom u osam godina. Iskoristite priliku i promatrajte tu pojavu.
Predstojeća lansiranja u Svemir (30.3.2020.)
Blog Gorana Hudeca 0
Možda zbog Ovog postanemo bolji Ljudi?!
Možda zbog ovog postanemo bolji ljudi, više humani nego ikad. Možda osvijestimo da smo svi isti i da nema razlike.
Predstojeća lansiranja u Svemir (23.3.2020.)
Poslušajte kako zvuči Sunce
Sunce vidimo (skoro) svakog dana, ali jeste li ga ikada čuli?! Da, Sunce možemo i čuti, poslušajte kako zvuči naša zvijezda.
Simfonije iz svemira
Ugasite nepotrebnu rasvjetu
Hrvatski astronomski savez i Naše nebo - Udruga za zaštitu noćnog neba pozivaju na gašenje rasvjete.
Stiglo nam je proljeće
Danas, 20. ožujka u 04:49 (GMT+1) po našem vremenu i na našoj, sjevernoj, polutci plavog planeta započelo je astronomsko (kalendarsko) proljeće.
Astronauti i roboti za Mars su u karanteni
Svemirske misije 0
Astronauti su u karanteni. Ona je uobičajena prije letova u svemir, samo što je u ovom slučaju započela nešto ranije.
Corona Borealis
Corona Borealis, ili na našem jeziku Sjeverna kruna, spada u red najmanjih zviježđa vidljivih s našeg planeta.
Predstojeća lansiranja u Svemir (16.3.2020.)
Danas je pun Mjesec
Zvjezdoznanci 0
Mjesec će danas izaći točno u 18:48 sati pa večeras možemo reći kako ćemo svjedočiti zadnjem zimskom punom Mjesecu u perigeju.
Kotur sira zvani Mjesec