Kronološki prikaz članaka

Nalazite se u pregledu svih članaka poredanih po kronološkom redoslijedu od najnovijeg do najstarijeg, koje je napisao autor: Marino Tumpić
Sjajni trokut na jutarnjem nebu
Prividni nebeski trokut čine Jupiter, Mars i Mjesec. Posluži li nas vrijeme, sat vremena prije izlaska Sunca pogledajte prema istoku.
Sadašnjost je Vaša; ja radim za budućnost i ona pripada meni
Velikani 0
Sedamdeset i pet godina od smrti Nikole Tesle, jednog od najvećih umova čovječanstva, po kojemu ime nosi automobil koji bi za koji dan trebao krenuti put Marsa.
Zemlja jutros najbliže Suncu
Ako ste pomislili da je prvog dana zime Zemlja najbliže Suncu, prevarili ste se. To je bilo daleke 1246. godine. A najbliže Suncu u proljeće, Zemlja će biti tek za 4412 godina.
Pun Mjesec večeras
Prvi ovogodišnji puni Mjesec. Ukoliko ste danas mamurni i ne osjećate se najbolje, slobodno krivicu prebacite na večerašnji pun Mjesec.
Kotur sira zvani Mjesec
Zašto Nova godina počinje baš prvog siječnja?
Nema ama baš nikakvog razloga da to ne bude neki drugi dan, a što se kroz povijest i pokazalo kada se Nova godina selila po različitim datumima.
Kako putuje Nova godina?
Tko će prvi slaviti Novu godinu, a tko će ju dočekati posljednji? A kako bi izgledalo da ju dočekujemo na - Veneri?
Tesla Roadster uskoro kreće ka Marsu
Svemirske letjelice 0
Tesla roadster, crveni auto na putu prema crvenom planetu, postaje prvi svemirski auto i to doslovno.
Koliko košta boca šampanjca, vode ili pak jabuka u svemiru?
Cijena je papreno visoka. Dnevna potreba prehrane jednog astronauta, košta koliko jedan stan!
Astronaut Bruce McCandless umro u 80. godini
Fotografije astronauta McCandlessa kako sam pluta svemirskim prostranstvima postale su dio opće kulture i znanja o svemiru.
Betlehemska zvijezda
Ma kakav bio naš odnos ili stav prema Bibliji i onome što je u njoj zapisano, priča o Isusovom rođenju, sjajnoj zvijezdi repatici koja je pastirima, kraljevima i narodu navijestila taj događaj, nije nas mimoišao.
Betlehemska zvijezda
Danas dolazi zima
Zvjezdoznanci 0
Danas, 21. prosinca 2017. godine u 17:28 sati započinje zima i završava jesen za stanovnike sjeverne Zemljine polutke. Istovremeno, na južnoj polutci dolazi ljeto.
Koloritni mladi Mjesec
Večeras posljednji mladi Mjesec ove godine. U narednim predvečerjima Mjesec će zalaziti sve kasnije i biti sve više osvjetljen Sunčevim zrakama.
Prvi puta u povijesti astronautike
Svemirske letjelice 0
Već korištena raketa i svemirski brod ponovno poletjeli u svemir. Nova era u svemirskim istraživanjima danas je stvarnost.
On dolazi
Događaji ove godine 0
Asteroid 3200 Phaethon nam donosi zvijezde padalice sredinom prosinca. Povremeno, Zemlja na svom putu oko Sunca presijeca putanju ponekog kometa ili (rjeđe) asteroida.
Geminidi 2017.
Događaji ove godine 0
Naš planet tijekom prosinca prolazi kroz oblak međuplanetarne materije bogat sitnim česticama plina i prašine. To za posljedicu ima iznimno povećani broj vidljivih meteora tijekom noći.