Kronološki prikaz članaka

Nalazite se u pregledu svih članaka poredanih po kronološkom redoslijedu od najnovijeg do najstarijeg
Nemoguća misija Pobjednici bez Pobjednika
Synergy Moon 0
Googleovi Davidi protiv Mjesečeva Golijata. Veliko natjecanje je završilo, ali natjecatelji ne odustaju, nastavljaju dalje bez obzira na sve!
Japanac u svemiru narastao gotovo deset cm u mjesec dana?
Astronauti u svemiru dobivaju na visini - sličan eksperiment možete napraviti u obitelji i svi se pri tome dobro zabaviti.
Svemirske postaje jučer, danas, sutra
Svemirske postaje 0
Generacijske značajke i razlike, kakve su svemirsake postaje bile prve, kave su danas, a kakve će biti u bližoj i daljoj budućnosti.
Svemirska postaja Herman Potočnik
Svemirske postaje 0
Manje je poznato kako je početkom devedesetih godina prošlog stoljeća postojao prijedlog da se Međunarodna svemirska postaja nazove "Hermann Noordung Space Station".
Filmski neizvjesna završnica Google Lunar XPrize-a
Synergy Moon 0
Ima li pobjednika u Googleovom izazovu prema Mjesecu? Gdje je Google Lunar XPrize danas, kada istječu zadnji rokovi za njegovu realizaciju?
Virgin Galactic na putu ka cilju
Svemirske letjelice 0
Nakon prve letjelice ovog tipa izgubljene u udesu 31. listopada 2014. godine pri čemu je poginuo kopilot, drugi primjerak Virgin Galactic-ova suborbitalnog svemirskog broda, obavio je uspješni let 11. siječnja 2018. godine.
Predstojeća lansiranja u Svemir (22.1.2018.)
Blog Gorana Hudeca 0
Informirajte se o tome što se i kada planira lansirati u svemir, jednom tjedno dajemo vam pregled lansiranja raketa s ažurnim podacima. Upoznajte svijet raketa i njihovih tereta koje nose.
Nove letjelice za Beidou
Raketom Dugi Marš 3B, osamnaeste minute ranog jutra 12. siječnja 2018. godine, po našem vremenu, iz kineskog svemirskog centra Xichang lansirane su dvije letjelice kineskog sustava za globalno pozicioniranje - Beidou.
Ariane 5, posljednjih deset raketa
Nakon dvadeset i četiri godine aktivnog korištenja, europska raketna perjanica raketa Ariane 5 otići će u povijest. Prva Ariane 5 poletjela je 1996. godine.
Tiangong -1 nije izvan kontrole?!
Tiangong-1 spada u prvu generaciju svemirskih postaja. Lansirana je u rujnu 2011. godine. Udomila je dvije tročlane posade tamošnjih taikonauta.
Povratak Dragona CRS-13 i stvaranje povijesti
Svemirske letjelice 0
Misija bespilotnog teretnog broda Dragon CRS-13, uspješno je završila slijetanjem 13. siječnja 2018. godine, na vode Tihog oceana nedaleko kalifornijske obale.
Uživo iz svemira - Nevjerojatno i predivno
Svemirske postaje 0
Jednim klikom do astronautskog pogleda na Zemlju iz svemira. Ono što prije destak godina nismo mogli ni sanjati, danas imamo jednim klikom miša.
Predstojeća lansiranja u Svemir (15.1.2018.)
Blog Gorana Hudeca 0
Traže se lovci na jutarnje planete
U lov smiju samo hrabri, odvažni, naspavani i naoružani do stakla. Pripremite se i krenite u jutarnju avanturu lova na planete.
Godina 2018. je godina Marsa
Događaji ove godine 0
Mars i Mjesec će nam tijekom 2018. godine prirediti pravi spektakl na nebu, Mars će biti najbliže Zemlji još od 2003. godine, a pomračeni Mjesec će mu istovremeno praviti društvo!