Kronološki prikaz članaka

Nalazite se u pregledu svih članaka poredanih po kronološkom redoslijedu od najnovijeg do najstarijeg
Pošaljite svoje ime i / ili priču u bliski svemir
Krenulo odbrojavanje do početka kampanje. Svi učesnici kampanje "StoryInSpace" dobiti će priznanje za sudjelovanje.
Arkturusova Australija - sedmi, posljednji dio
Zvjezdoznanci 0
Arkturus naglavačke. Australija - zemlja o kojoj sve znate dok ne dođete tamo. Prekrasni i zanimljivi putopis u sedam dijelova iz pera našeg putopisca, Ogrena Variole.
Arkturusova Australija - šesti dio
Predstojeća lansiranja u Svemir (9.4.2018.)
Blog Gorana Hudeca 0
Informirajte se o tome što se i kada planira lansirati u svemir, jednom tjedno dajemo vam pregled lansiranja raketa s ažurnim podacima. Upoznajte svijet raketa i njihovih tereta koje nose.
Nedjeljni nebeski doručak
Jutarnji doručak i kava uz Mjesec, Mars i Saturn. Imate prigodu, prije svitanja, vidjeti bliski susret Mjeseca, Marsa i Saturna nad južnim horizontom.
Kineska svemirska postaja pala u vode Tihog oceana
Svemirske postaje 0
Nakon šest i pol godina u orbiti, upravljana jedino gravitacijom uz "asistenciju" svemirskog vremena i statističkom vjerojatnošću, ostaci postaje Tiangong-1 potonuli u vode Tihog oceana.
Arkturusova Australija - šesti dio
Aktivnosti astronoma 0
Predstojeća lansiranja u Svemir (2.4.2018.)
Arkturusova Australija - peti dio
Aktivnosti astronoma 0
Predstojeća lansiranja u Svemir (26.3.2018.)
Vruće karte za ljubitelje Sunca
Svemirske letjelice 0
NASA-ina svemirska letjelica, Parker Solar Probe (PSP) ovog će ljeta krenuti na svoj dugi put prema Suncu. Osigurajte vlastitu vruću kartu i poletite prema Suncu.
LUNA 2020 Mjesečev tehničko pokazni kompleks
Istarska tehničko pokazna misija na Mjesec stala na noge. Do kraja aktualne školske godine, LUNA 2020 biti će energetski neovisna i opremljena prvim setom opreme.
10 dana astronomije - Virtualna astronomija
Događaji ove godine 0
AD Kumova slama iz Daruvara ove godine održava deveto tradicionalno okupljanje astronoma amatera na manifestaciji 10 dana astronomije 2018. - Virtualna astronomija.
Arkturusova Australija - četvrti dio
Arkturusova Australija - treći dio
Prvi dan proljeća
Danas, utorak 20. ožujka u 17:15 sati po našem vremenu, nastupilo je (astronomsko) proljeće, koje će trajati devedeset i tri dana, sve do 21. lipnja u 12:07 sati, kada započinje ljeto.
Predstojeća lansiranja u Svemir (19.3.2018.)