Kronološki prikaz članaka

Nalazite se u pregledu svih članaka poredanih po kronološkom redoslijedu od najnovijeg do najstarijeg, koje je napisao autor: Marino Tumpić
Novi podaci o bliskim susjedima
Petnaest svjetlosnih godina uokolo Sunca, osvježen pregled položaja i listu zvijezda koje se nalaze u našem neposrednom susjedstvu
Problemi s toaletom u Međunarodnoj svemirskoj postaji
Svemirske postaje 0
Ni na zemlji ni u svemiru nije lako bez toaleta. Astronauti u ISS-u već danima imaju ozbiljnih problema s toaletom.
Uništen Zvjezdani brod 1 SpaceX-a
Medijsku pažnju ovih dana privlači još uvijek nedovoljno objašnjena eksplozija spremnika goriva na "lansirnoj rampi" prilikom testiranja. Prilikom testiranja eksplodirao spremnik na Starship Mk1.
Promatrajte meteore Alpha Monocerotids 2019.
Događaji ove godine 0
Stotine meteora kao razlog za ranije buđenje u petak 22. studenog. Noćno je nebo prepuno zanimljivosti pitanje je samo znamo li što, kada i kamo gledati.
Promatrajte Merkurov tranzit ispred Sunca
Događaji ove godine 0
Tranzit Merkura rijetka je pojava, sljedeća prigoda za njegovo promatranje dogodit će se tek 2032. godine.
Kozmonaut Alexei Arkhipovich Leonov
Velikani 0
Kozmonaut, prvi čovjek koji je izašao u otvoreni svemir, nesuđeni prvi čovjek oko Mjesec, umjetnik i još mnogo toga...
Dan za lovce na pun Mjesec
Danas, trinaestog dana listopada (nije petak već nedjelja) u 23:08 sati po našem vremenu, svjedočit ćemo punom Mjesecu.
Lansiranje HISTRION 107 i 109
Dana 23.08.2019. godine iz Pule su koristeći LIFT4A (specijalni balon napunjen helijem), u područje bliskog svemira lansirane dvije krilate bespilotne letjelice HISTRION 107 i HISTRION 109.
Novac za Nova-C na Mjesecu 2021.
Put u svemir trnoviti je put. Danas je situacija potpuno drugačija. Privatne rakete i svemirski brodovi postali su realnost koja više ne dolazi ni na naslovnice medijskih servisa.
Krećemo u novi Sunčev ciklus broj 25
Čini se kako je naša zvijezda upravo danas, 06.10.2019. završila sa Ciklusom broj 24 i krenula u Ciklus broj 25.
Prvi dan jeseni
Događaji ove godine 0
Početak radnog tjedna ujedno je i početak jeseni, a to znači da je ljeto iza nas, a onima na južnoj Zemljinoj polutki završava zima i počinje proljeće.
Kazachok i Rosalind Franklin po planu prema Marsu
Svemirske misije 0
Spoj istočne i zapadne tehnologije u sklopu misije EXOMARS 2020 trebao bi poletjeti ka Marsu krajem srpnja odnosno početkom kolovoza 2020. godine.
Ukleti modul MLM Nauka
Svemirske postaje 0
Poput ukletog Holandeza, nikako da nađe put ka cilju. Postavlja se pitanje, hoće li taj nesretni modul za svemirsku postaju ikada tamo i stići?
Zahuktala se nova zlatna groznica ka Mjesecu
Tko prvi njemu grumen i/ili djevojka na Mjesecu. Čini se da se polako zahuktava nova utrka na putu za Mjesec. Bilo je i vrijeme.
Uspješna proslava Dana astronautike u Puli
Sedamdesetak uzvanika iz dvanaest zemalja sudjelovalo na Danu astronautike Pula 2019.