Kronološki prikaz članaka

Nalazite se u pregledu svih članaka poredanih po kronološkom redoslijedu od najnovijeg do najstarijeg, koje je napisao autor: Marino Tumpić
Međunarodni dan čovjekova leta u svemir
Po prvi puta u Puli, Dan astronautike - Pula 2019.
Večeras počinje proljeće
Događaji ove godine 0
Proljeće poranilo nakon blage zime. Tko zna, možda je to znak da će se i proljeće nastaviti u blagosti klimatskih prilika kakve smo ove godine imali prigode doživjeti zimi.
Dragon za posadu kreće na prvu misiju (bez posade)
NASA dala zeleno svjetlo za prvi privatni svemirski brod s posadom. Radi se o povijesnoj odluci i dugo očekivanom trenutku u SAD.
Mjesec - nova generacija
Svemirske letjelice 0
Izraelski lander na putu ka Mjesecu. Ekskluziva letova van Zemljine orbite više nije u rukama Amerikanaca, Rusa, Europljana, Japanaca ili Kineza.
Plejade CCD-om lijenog astrofotografa
Dok pijete kavu i tipkate po mobitelu, natjerajte NASA-in teleskop da vam slika nebo. Možete se pohvaliti kako ste fotografirali nebo u suradnji sa Harvardom i NASA-om.
MarCO A i B utihnuli iza Marsove orbite
Svemirske letjelice 0
Interplanetarni cubesat-ovi završili svoje misije, lansirani kao sekundarni teret u sklopu misije InSight, s ciljem ispitivanja mogućnosti malih letjelica u dubokom svemiru.
Danas promatrajte veliki Mjesec na nebu
Tek 2026. godine Mjesec će biti bliže Zemlji nego što je danas. Ako vas je to zaintrigiralo, pročitajte o čemu se radi.
Kotur sira zvani Mjesec
Završena je misija MER na Marsu
Marsovi roveri 0
Službeni kraj najdugovječnijeg rovera na Marsu i kraj misije MER (Mars Exploration Rovers) koja je ostvarila nevjerojatne uspjehe u istraživanju Marsa.
Novi lander putuje prema Mjesecu
Izraelski lander "Beresheet" poletjeti će na gotovo tromjesečni put ka našem prirodnom satelitu, privatnom raketom Falcon 9 SpaceX-a.
Zanimljivo svitanje
Događaji ove godine 0
Nebeska ljepota samo za ranoranioce, iskoristite priliku i u četvrtak pogledajte ovaj zanimljivi prizor na jutarnjem nebu.
Izgubljen i drugi MER blizanac na Marsu
Marsovi roveri 0
Spirit izgubljen 2010. godine, Opportunity 2018. godine. NASA još nije odustala od pokušaja da uspostavi vezu s robotom...
Change 4 - svijetla strana istraživanja druge strane Mjeseca
Svemirske misije 0
Kinezi su nas već poodavno naviknuli da su njihova istraživanja svemira, letjelicama sa i bez ljudske posade, pomno isplanirana, brižljivo izvedena i tehnički, skoro, savršena.
Od danas svitanja počinju sve ranije
Astronomske pojave 0
Dani u općoj "kontraofenzivi" prema noćima, još samo malo strpljenja, svega stotinjak ili nešto više izlazaka/zalazaka Sunca i adio zima!
OSIRIS REx u orbiti oko asteroida Bennu
Svemirske letjelice 0
NASA-ina letjelica OSIRIS-REx u Novogodišnjoj je noći nakon dvadeset i sedam mjeseci leta, uspjela u pomalo bizarnom poduhvatu; ući u stabilnu orbitu oko malenog asteroida 101955 Bennu.
Otkazano lansiranje Chandrayaan-2 ka Mjesecu
Novi datum lansiranja druge indijske misije ka Mjesecu, pomaknut je najranije u ožujak 2019. godine.