Kronološki prikaz članaka

Nalazite se u pregledu svih članaka poredanih po kronološkom redoslijedu od najnovijeg do najstarijeg, koje je napisao autor: Zvjezdarnica
Novi glasnici svemirskih događanja
Škrinjica 0
Izvještaj, što ga je inžinjer Karl Jansky podnio, bio je neobičan, nesvakidašnji i u tadašnjoj praksi eksperimentiranja sasvim neočekivan. Njegov zadatak sastojao se u otkrivanju šumova ili smetnji, što se javljaju u radio-prijemnicima.
30-godišnjica letećih tanjura
Škrinjica 0
Arthur C. Clarke je svojevremeno o toj temi rekao: "NLO nam ne kazuju apsolutno ništa o razumu negdje na drugom mjestu svemira, ali oni dokazuju kako je malo razuma na Zemlji".
Poruka Zemljana svemiru
Škrinjica 0
I kao što brodolomniku na pustom otoku bacanje boce u more jača nadu da će se možda tako spasiti, i mi, Robinzoni na planetarnom otoku pomoću ovakvih poruka jačamo u sebi još maglovito vjerovanje da nismo sami u svemiru.
Koliko su daleko zvijezde?
Škrinjica 0
Za zemaljske potrebe sasvim je dovoljna mjera kilometar ili metar. Pješice, išli bismo danima da prevalimo udaljenost od recimo 100 km, avionu za to treba nekoliko minuta leta, svemirskom brodu desetak sekundi.
Moj odgovor Erichu von Dänikenu (Brodovi "dolaze" - a svemirci nam se ne javljaju!)
Škrinjica 0
Osvrt Gabrijela Divjanovića na Dänikenove tvrdnje da smo potomci nekakvih "bogova-astronauta".
Galileo Galilei
Škrinjica 0
Tko je bio slavni Galileo Galilei, je li on otkrio prvi teleskop, što je Galileo vidio na nebu, kako je završio i još neke činjenice o životu tog čovjeka pročitajte u ovome članku.
Carl Sagan popularizator astronomije №1
Škrinjica 0
TV serija "Kozmos" držala je tjednima publiku, izazvala je zanimanje nezapamćeno za neku znanstveno-popularnu seriju. TV serija i istoimena knjiga pružili su priliku i našoj publici da se upozna s tim danas nesumljivo popularizatorom astronomije broj 1.
Vijesti s Marsa - "Viking" na površini "crvenog planeta"!
Škrinjica 0
Vraćamo se u 1976. godinu i podsjećamo kako je izgledalo spuštanje Vikingovog landera na Mars.
Pred dolazak "Vikinga" na Mars: Što znamo o "crvenom planetu"?
Škrinjica 0
Kako su tekle pripreme i iščekivanje za prvo spuštanje američkih letjelica za istraživanje Marsa, tipa Viking 1 i Viking 2.
Kad "zmaj" proždire Sunce...
Škrinjica 0
Zanimljivosti o pomrčinama Sunca, kako nastaju, koliko vrsta ima, kako se vide, crtice iz povijesti pomrčina...
Ignoramus et ignorabimus(?)
Škrinjica 0
"Ignoramus et ignorabimus" - na latinskom: "Ne znamo i (nikada) nećemo znati". Priča je to o strelovitom razvoju čovjeka, njegovoj prošlosti, sadašnjosti ali i dalekoj budućnosti.
Zapisi seizmometara na Mjesecu
Škrinjica 0
Ako ste se pitali ima li na Mjesecu potresa i kakvi su, onda je ovaj osvrt iz sedamdesetih godina prošlog stoljeća, baš za vas.
Istina o letećim tanjurima
Škrinjica 0
Što se to 28. listopada 1975. godine događalo nad zagrebačkim nebom? Odgovor potražite u ovome zanimljivom tekstu koji će vam ponuditi neke od mogućnosti.
NLO - nepoznati leteći objekti
Zašto u svemiru olovo pada jednako brzo kao i pahuljica perja - Ili: tko ima pravo, Newton ili Einstein?
Škrinjica 6
Sjajan tekst o tome kako su dva velika čovjeka različito tumačila i objašnjavala silu gravitacije, a i dan danas koristimo njihove "umotvorine" podjednako.
Najnovija otkrića "Voyagera-2"
Škrinjica 0
"Voyager 2" jedna je od samo četiri svemirske letjelice što su se "otisnule" kroz asteroidni pojas i, nastavile letjeti prostorom u kojem kruže vanjski planeti našeg sistema. Ostale tri letjelice su "Pioneer 10", "Pioneer 11".