Kronološki prikaz članaka

Nalazite se u pregledu svih članaka poredanih po kronološkom redoslijedu od najnovijeg do najstarijeg
Koloritni mladi Mjesec
Večeras posljednji mladi Mjesec ove godine. U narednim predvečerjima Mjesec će zalaziti sve kasnije i biti sve više osvjetljen Sunčevim zrakama.
Predstojeća lansiranja u Svemir (18.12.2017.)
Blog Gorana Hudeca 0
Informirajte se o tome što se i kada planira lansirati u svemir, jednom tjedno dajemo vam pregled lansiranja raketa s ažurnim podacima. Upoznajte svijet raketa i njihovih tereta koje nose.
Prvi puta u povijesti astronautike
Svemirske letjelice 0
Već korištena raketa i svemirski brod ponovno poletjeli u svemir. Nova era u svemirskim istraživanjima danas je stvarnost.
On dolazi
Događaji ove godine 0
Asteroid 3200 Phaethon nam donosi zvijezde padalice sredinom prosinca. Povremeno, Zemlja na svom putu oko Sunca presijeca putanju ponekog kometa ili (rjeđe) asteroida.
Geminidi 2017.
Događaji ove godine 0
Naš planet tijekom prosinca prolazi kroz oblak međuplanetarne materije bogat sitnim česticama plina i prašine. To za posljedicu ima iznimno povećani broj vidljivih meteora tijekom noći.
Predstojeća lansiranja u Svemir (11.12.2017.)
Blog Gorana Hudeca 0
Predstojeća lansiranja u Svemir (4.12.2017.)
Blog Gorana Hudeca 0
Sjevernjača najsjajnija zvijezda na nebu?!
Sve zvijezde koje vidimo na noćnom nebu toliko su daleko da ih vidimo kao više ili manje sjajne svjetleće točkice. Sjevernjača je u javnosti najpoznatija zvijezda no nije i najsjajnija.
Predstojeća lansiranja u Svemir (27.11.2017.)
Blog Gorana Hudeca 0
Prvi let kineskog raketoplana 2020.!?
Poznato je kako Kinezi nemaju problema s financijama na državnom nivou, pa je veliki raketoplan izgledan jedino kod njih u bliskoj budućnosti.
Spremite se za BeiDou
Znate što je GPS, čuli ste za GLONASS, a uskoro dolazi BeiDou! Do kraja 2018. godine biti će lansirano najmanje 18 BeiDou-3 satelita a do 2020. godine nešto više od trideset ovih letjelica.
Japanski Phobos Grunt ili MMX
Svemirske misije 0
Kad nisu uspjeli Rusi, onda će Japanci u zahtjevnu misiju na Marsove prirodne satelite. No i u Rusiji se govori o novom pokušaju (Phobos-Grunt-2) sa sličnim novim-starim zadatkom.
Uspješna simulacija leta ruskog svemirskog broda Federacija
Simulator svemirskog broda Federacija skupa sa kozmonautima položio ispit. Kozmonauti, tehničari, inženjeri i medicinsko osoblje uspješno proveli sedamnaestodnevni eksperiment.
Predstojeća lansiranja u Svemir (20.11.2017.)
Istražimo Mjesec u toplini doma
Igra, zabava i učenje za sve. Večeri su sada duge, kliknite, zumirajte, prošetajte se (možda je bolje reći, preletite) tik iznad mjesečeve površine sa svojim ukućanima.