Kronološki prikaz članaka

Nalazite se u pregledu svih članaka poredanih po kronološkom redoslijedu od najnovijeg do najstarijeg
Promatrajte potpunu pomrčinu Mjeseca u društvu četiri planeta i Međunarodne svemirske postaje
Pomrčine 0
U petak na večer, 27. srpnja 2018. godine promatrajte najdužu potpunu pomrčinu Mjeseca u 21. stoljeću!
Pripremite se za najdužu pomrčinu Mjeseca ovog stoljeća
Događaji ove godine 0
Kada, kako, čime i gdje opažati pomrčinu Mjeseca u petak navečer, koja će biti najduža u idućih 105 godina.
Pomrčina Mjeseca
Pomrčine 0
U petak, 27.7.2018. godine dogoditi će se najduža pomrčina Mjeseca u narednih 105 godina. Ne propustite ju promatrati.
Predstojeća lansiranja u Svemir (23.7.2018.)
Blog Gorana Hudeca 0
Informirajte se o tome što se i kada planira lansirati u svemir, jednom tjedno dajemo vam pregled lansiranja raketa s ažurnim podacima. Upoznajte svijet raketa i njihovih tereta koje nose.
Dan kada je Čovječanstvo posjetilo tuđinski svijet
Svemirske misije 0
Prije 49 godina Armstrong i Aldrin sletjeli na Mjesec. Neil Armstrong i Buzz Aldrin uspješno su sletjeli na Mjesečevo tlo, a u orbiti ih je nadgledao i pratio Michael Colins.
Od Baikonura do ISS-a za manje od četiri sata
Progress MS-09 uspješno spojen sa ISS-om. Proradila je superbrza shema lansiranja-spajanja Progressa sa ISS.
AEPA Vidulini, završni radovi
Uskoro otvorenje parka. Općina Žminj krenula je prošle godine u realizaciju Astronomsko edukativnog parka AEPA Vidulini.
Predstojeća lansiranja u Svemir (16.7.2018.)
Loptanje na nebu
Mjesec i Venera kao "vatrene" lopte nakon finala SP u nogometu. Navečer svi oni koji navijaju za Hrvatsku slaviti će pobjedu nad ekipom Francuske.
Let avionom i svemirsko vrijeme
Svemirsko vrijeme nije bezopasno za putnike u avionima. Putnici u avionima apsorbiraju puno veću dozu zračenja od one koju bi dobili da nisu letjeli.
Ekološka rasvjeta i mrkva i batina
U Žminju ostvarena godišnja ušteda u potrošnji električne energije od preko 600.000 kuna!
Stotinu dana ničega na Suncu
Sunčev minimum nastupa brže od predviđenog. Punih stotinu dana tijekom ove godine Sunce je "čisto".
Predstojeća lansiranja u Svemir (9.7.2018.)
HISTRION-om 112 i Varaždinci u bliski svemir iz Pule
Osim istarskih i škole iz drugih županija uskoro lete u stratosferu. Između ostalih, u sklopu misije HISTRION 112 u bliski svemir će tako poletjeti i modul Elektrostrojarske škole Varaždin.
Predstojeća lansiranja u Svemir (2.7.2018.)