Kronološki prikaz članaka

Nalazite se u pregledu svih članaka poredanih po kronološkom redoslijedu od najnovijeg do najstarijeg
Predstojeća lansiranja u Svemir (31.12.2018.)
Blog Gorana Hudeca 0
Informirajte se o tome što se i kada planira lansirati u svemir, jednom tjedno dajemo vam pregled lansiranja raketa s ažurnim podacima. Upoznajte svijet raketa i njihovih tereta koje nose.
Božić je AD 2018.
Prema kod nas općeprihvaćenom kronološkom računanju vremena, sada je godina 2018., dvadeset i peti je dan posljednjeg mjeseca u godini.
Predstojeća lansiranja u Svemir (24.12.2018.)
Blog Gorana Hudeca 1
Predstojeća lansiranja u Svemir (17.12.2018.)
Blog Gorana Hudeca 0
Helix - suza u svijetu koji umire
Slikoplov 0
Na udaljenosti od 700 svjetlosnih godina Helix je najbliža otkrivena planetarna maglica. Začudo, iako najbliža, nije prva otkrivena.
Predstojeća lansiranja u Svemir (10.12.2018.)
Blog Gorana Hudeca 0
Predstojeća lansiranja u Svemir (3.12.2018.)
Blog Gorana Hudeca 0
Predstojeća lansiranja u Svemir (26.11.2018.)
Čarobnjaci i astromagovi
Slikoplov 0
Nakon svega, evo je pred nama... Slika golemog svemirskog čarobnjaka zavaljenog u fotelju molekularnog oblaka dok se nevidljivim silama igra zvjezdanim lopticama.
Predstojeća lansiranja u Svemir (19.11.2018.)
Blog Gorana Hudeca 0
Predstojeća lansiranja u Svemir (12.11.2018.)
Blog Gorana Hudeca 0
Predstojeća lansiranja u Svemir (5.11.2018.)
Univerzalna ljudska glupost
Pandemija koja je obuhvatila gotovo cjelokupnu svjetsku populacija i na kojoj je cijela populacija pala odnosi se na računanje vremena.
Predstojeća lansiranja u Svemir (29.10.2018.)
Vraćamo se na Sunčevo vrijeme
Događaji ove godine 0
Noćas nam slijedi kraj ljetnog, ukaznog, računanja vremena i prelazak na zimsko ili Sunčevo vrijeme.