Astronomija

Nalazite se u pregledu svih članaka iz rubrike Astronomija
AEPA Vidulini, završni radovi
Novosti 0
Uskoro otvorenje parka. Općina Žminj krenula je prošle godine u realizaciju Astronomsko edukativnog parka AEPA Vidulini.
Loptanje na nebu
Mjesec i Venera kao "vatrene" lopte nakon finala SP u nogometu. Navečer svi oni koji navijaju za Hrvatsku slaviti će pobjedu nad ekipom Francuske.
Let avionom i svemirsko vrijeme
Svemirsko vrijeme nije bezopasno za putnike u avionima. Putnici u avionima apsorbiraju puno veću dozu zračenja od one koju bi dobili da nisu letjeli.
Ekološka rasvjeta i mrkva i batina
Novosti 0
U Žminju ostvarena godišnja ušteda u potrošnji električne energije od preko 600.000 kuna!
Stotinu dana ničega na Suncu
Sunčev minimum nastupa brže od predviđenog. Punih stotinu dana tijekom ove godine Sunce je "čisto".
Zanimljivosti o srpnju
Događanja 0
Prvi puni ljetni mjesec je započeo. Latinski naziv za srpanj je Iulius, prema Rimskom caru Gaju Juliju Cezaru koji je 45.pne uveo Julijanski kalendar.
Danas je počelo ljeto
Zvjezdoznanci 0
Htjeli ili ne ušli smo u ljeto, doba s puno sunca, topline, dužih dana i kraćih noći.
Teleskop za posmatranje svemirskih letilica
Prije točno 60. godina, u Virovitičkom listu objavljena je vijest da se gradi specijalni teleskop za promatranje međuplanetarnih i svemirskih letjelica.
Vikend pod zvijezdama
Događanja 0
Noćni život ovog vikenda u znaku mladog Mjeseca, a društvo na nebu ove noći prave mu i četiri planeta. Iskoristite priliku promatrati ih.
Koliko nam je zaista vruće?
I bez vrućih hlačica "na" Suncu je pakleno vruće. Nama se ipak čini da je više. I zaista više je i to znatno više!
Koliko su planeti daleko?
Planeti 0
Je li naš Sunčev sustav veliki ili mali. Sve ovisi kojom brzinom putujete po njemu. Pođite na uzbudljivo putovanje po Sunčevom sustavu, automobilom koji juri 200 km/h pa ćete brzo shvatiti.
Poziv za pomoć Radio Galaksiji
Događanja 0
Dragi prijatelji, potrebna nam je mala, ali jako važna pomoć!
Opojna čarolija zvjezdanog grada
Naš zvjezdani grad je veći, masivniji i bogatiji nego što smo mislili! Nama i našim najbližim susjednim zvijezdama treba oko 240 milijuna zemaljskih godina za jedan puni krug oko centra galaktike.
Poljoprivreda iz svemira
Sateliti nadgledaju što i kako radimo na našim njivama. Teško zamisliti kako bi naši unuci, mogli po prvi puta probati jabuke s Marsa ili jagode s plantaža na Mjesecu.
Sve tajne meteora
Upoznajmo stoga ovaj "vanzemaljski" fenomen i naučimo na koji način te nebeske krijesnice ukrašavaju naše nebo.