Astronomija

Nalazite se u pregledu svih članaka iz rubrike Astronomija
Možda zbog Ovog postanemo bolji Ljudi?!
Osvrt 0
Možda zbog ovog postanemo bolji ljudi, više humani nego ikad. Možda osvijestimo da smo svi isti i da nema razlike.
Poslušajte kako zvuči Sunce
Sunce vidimo (skoro) svakog dana, ali jeste li ga ikada čuli?! Da, Sunce možemo i čuti, poslušajte kako zvuči naša zvijezda.
Simfonije iz svemira
Ugasite nepotrebnu rasvjetu
Osvrt 0
Hrvatski astronomski savez i Naše nebo - Udruga za zaštitu noćnog neba pozivaju na gašenje rasvjete.
Stiglo nam je proljeće
Osvrt 0
Danas, 20. ožujka u 04:49 (GMT+1) po našem vremenu i na našoj, sjevernoj, polutci plavog planeta započelo je astronomsko (kalendarsko) proljeće.
Corona Borealis
Corona Borealis, ili na našem jeziku Sjeverna kruna, spada u red najmanjih zviježđa vidljivih s našeg planeta.
Danas je pun Mjesec
Zvjezdoznanci 0
Mjesec će danas izaći točno u 18:48 sati pa večeras možemo reći kako ćemo svjedočiti zadnjem zimskom punom Mjesecu u perigeju.
Kotur sira zvani Mjesec
Vatrena kugla iznad Hrvatske - prvi rezultati
Astronomske pojave 0
Dana 28.2.2020. godine viđena je nesvakidašnja pojava, prelet vatrene kugle (fireball) iznad Hrvatske i Slovenije. Evo što kažu astronomi nakon prvih analiza.
Ništa od eksplozije supernove zvijezde
Osvrt 0
Otkazana eksplozija supernove zvijezde. Najzanimljiviji nebeski događaj koji smo čekali, za sad se neće odigrati, ostaje nam da budemo strpljivi i dalje.
Tranzit Međunarodne svemirske postaje ispred Sunca 20.2.2020. godine
U orbiti oko našeg planeta, od 2. studenog 1998. godine nalazi se Međunarodna svemirska postaja - ISS (International space station).
Pluton, zagonetni (mali) planet prijepora
Osvrt 0
Na današnji dan, prije 90 godina, američki astronom Clyde Tombaugh na zvjezdarnici Lowell u Arizoni, otkrio je Pluton.
Jutarnja parada planeta
Ranoraniocima poklanjamo pogled na tri mušketira i kralja. Nad jugoistočnim horizontom poredali su se Saturn, Jupiter, Mars i Mjesec.
Zbogom Spitzer
Astronomski instrumenti 0
Zaslužena mirovina nakon 16 godina rada, svemirski teleskop Spitzer odlazi u zasluženu mirovinu.
Kolosalna eksplozija zvijezde na vidiku?!
Osvrt 1
Posljednji izdisaji crvenog supergiganta, slijedi li strahovita eksplozija supernove zvijezde koja će se vidjeti i iz drugih galaksija?
Amerikanci devastiraju zvjezdano nebo
Osvrt 0
Starlink sateliti, kao egzekutori zvjezdanog neba diljem planeta, narasti će do preko 12000 novih satelita u Zemljinoj orbiti!
Irena, zvijezda s imenom iz Slovenije
Osvrt 0
I eto, ovime završavam svoj lov na zvijezde koje nose imena nacionalnih identiteta Hrvatske i zemalja koje ju okružuju.