Zvjezdarnica

Astronomija

Nalazite se u pregledu svih članaka iz rubrike Astronomija
Vikend pod zvijezdama
Događanja 0
Noćni život ovog vikenda u znaku mladog Mjeseca, a društvo na nebu ove noći prave mu i četiri planeta. Iskoristite priliku promatrati ih.
Koliko nam je zaista vruće?
I bez vrućih hlačica "na" Suncu je pakleno vruće. Nama se ipak čini da je više. I zaista više je i to znatno više!
Koliko su planeti daleko?
Planeti 0
Je li naš Sunčev sustav veliki ili mali. Sve ovisi kojom brzinom putujete po njemu. Pođite na uzbudljivo putovanje po Sunčevom sustavu, automobilom koji juri 200 km/h pa ćete brzo shvatiti.
Poziv za pomoć Radio Galaksiji
Događanja 0
Dragi prijatelji, potrebna nam je mala, ali jako važna pomoć!
Opojna čarolija zvjezdanog grada
Naš zvjezdani grad je veći, masivniji i bogatiji nego što smo mislili! Nama i našim najbližim susjednim zvijezdama treba oko 240 milijuna zemaljskih godina za jedan puni krug oko centra galaktike.
Poljoprivreda iz svemira
Sateliti nadgledaju što i kako radimo na našim njivama. Teško zamisliti kako bi naši unuci, mogli po prvi puta probati jabuke s Marsa ili jagode s plantaža na Mjesecu.
Sve tajne meteora
Upoznajmo stoga ovaj "vanzemaljski" fenomen i naučimo na koji način te nebeske krijesnice ukrašavaju naše nebo.
Venera, Mjesec i ISS večeras na našem nebu
Nakon zalaska Venere izlazi ISS. Ne propustite prigodu večeras pogledati planet Veneru, Međunarodnu svemirsku postaju i mladi Mjesec.
Let iznad Zvjezdanog sela na Mosoru
Stiže nam još jedan video uradak Anđelka Glivara s letom drona iznad zvjezdarnice. Ovaj puta to je Zvjezdano selo Mosor.
Religija na znanstvenoj osnovi
Kad su se mnogi toliko zapalili za temu odnosa znanosti i religije, evo jedan članak baš za takve. Malo filozofije i promišljanja u čemu se mi to zapravo sukobljavamo.
Kondorov let iznad Zvjezdarnice Tićan
Dronom iznad zvjezdarnice. Otvorite video na "full screen", pojačajte glasnoću zvuka i uživajte u Kondorovom letu iznad Tićana.
Let iznad Zvjezdanog sela na Mosoru
Obiteljska fotografija zvjezdanog tipa
Svi na okupu u isto vrijeme ili ipak ne?! Tu nam u realnom životu promiče jedna "sitnica" koja se zove vrijeme.
Koliko su daleko zvijezde?
Rođendanski poklon iz svemira
Zvjezdoznanci 0
Kad slavljenik časti povodom svojega dvadeset i osmog rođendana provedenog u svemiru, u Zemljinoj orbiti…
Dan planeta Zemlje 2018.
Planeti 0
Danas je Dan planeta Zemlje. Dan planeta Zemlje prvi je puta organiziran 1970. godine.
Međunarodni tjedan tamnog neba
Aktivnosti astronoma 0
Zvjezdano nebo kao očuvani noćni krajobraz. Pogledajte ovog tjedna oko sebe, možda i sami možemo pridonijeti promociji i očuvanju noćnog, zvjezdanog krajobraza.