Astronomija

Nalazite se u pregledu svih članaka iz rubrike Astronomija
Ovo je Morava, zvijezda sa srpskim imenom
Osvrt 0
Snimio sam još jednu zvijezdu iz našeg susjedstva. Nakon Stribora i Bosone, na red je došla i zvijezda Morava, iz susjedne nam Srbije.
U susret Novoj godini
Zvjezdoznanci 0
Do kraja ove godine ostali su nam još samo sati, najbolje da obveze ostavite za drugu godinu, a u ovoj uživate i lijepo se provedete za doček.
Bosona, prva BiH zvijezda
Osvrt 0
Iskoristio sam pogodne vremenske uvjete i snimio još jednu zvijezdu. Ovaj puta to je zvijezda Bosona, dolazi nam iz Bosne i Hercegovine.
Erotika u smiraj dana
Mjesec i Venera u senzualnom flertu na zvjezdanom nebu. Ovog puta svjedočiti ćemo jako bliskom susretu (konjunkciji) Mjeseca i Venere nad jugozapadnim horizontom.
Božićna zvijezda repatica
Osvrt 0
Neovisno o našem stavu prema religiji, bilo bi dobro kada bi svaki dan bio božićni dan. Dan mira, obitelji i ljudskosti. Dan bez primitivizma, siromaštva i ratova.
Evo nam zime
Događaji ove godine 0
Tko bi rekao da sutra u 5:19 sati u jutro počinje zima, koja će trajati do 20. ožujka 2020. godine.
Upoznajte Stribora, prvu hrvatsku zvijezdu na nebu
Osvrt 0
Ekskluzivno objavljujemo prve snimke, prve hrvatske zvijezde Stribora, snimljene iz zvjezdarnice Apollo na dan službene objave njezina imenovanja!
Novi podaci o bliskim susjedima
Petnaest svjetlosnih godina uokolo Sunca, osvježen pregled položaja i listu zvijezda koje se nalaze u našem neposrednom susjedstvu
Promatrajte meteore Alpha Monocerotids 2019.
Događaji ove godine 0
Stotine meteora kao razlog za ranije buđenje u petak 22. studenog. Noćno je nebo prepuno zanimljivosti pitanje je samo znamo li što, kada i kamo gledati.
Dohvati svemir
Događanja 0
Edukativo - znanstvena predstava “Dohvati svemir” nastala je u suradnji Zvjezdarnice Zagreb i Boom! teatra.
Jupiter s Lastova
Slikoplov 0
Svatko od nas je tako dvojan - i središte svemira i onaj koji treba da je skroman u odnosu na sva druga središta oko sebe.
Promatrajte Merkurov tranzit ispred Sunca
Događaji ove godine 0
Tranzit Merkura rijetka je pojava, sljedeća prigoda za njegovo promatranje dogodit će se tek 2032. godine.
Dan za lovce na pun Mjesec
Danas, trinaestog dana listopada (nije petak već nedjelja) u 23:08 sati po našem vremenu, svjedočit ćemo punom Mjesecu.
Krećemo u novi Sunčev ciklus broj 25
Čini se kako je naša zvijezda upravo danas, 06.10.2019. završila sa Ciklusom broj 24 i krenula u Ciklus broj 25.
Prvi dan jeseni
Događaji ove godine 0
Početak radnog tjedna ujedno je i početak jeseni, a to znači da je ljeto iza nas, a onima na južnoj Zemljinoj polutki završava zima i počinje proljeće.