Astronomija - Osvrt

Nalazite se u pregledu svih članaka iz rubrike Astronomija / Osvrt
Poletjeli su u nepoznato
Osvrt 0
Otići preko granice mogućeg i vratiti se, na put u nepoznato otisnule su se dvije bespilotne atmosferske letjelice Astronomske udruge Vidulini.
Opservatorija Čolina kapa
Osvrt 0
Muhamed i zvijezde. Vrijeme negdje; Muhamed Muminović, njegove knjige, njegova Čolina kapa danas se čine pomalo nestvarnim.
Što to leti i svijetli na našem nebu - 3. dio
Osvrt 0
Od zvijezda i vanzemaljaca do astronauta i zrnca pijeska, treći put. Uglavnom, svi imaju informacije o vanzemaljcima osim astronoma koji ih tako željno iščekuju i aktivno traže.
Što to leti i svijetli na našem nebu - 2 dio
Osvrt 0
Teško da ima itko tko nije čuo za priču o pretvaranju žabe u princa (princezu, kako vam drago). Ma koliko ta preobrazba bila bajkovita, ona je doslovce dječja igra prema preobrazbi koja se događa u svemiru.
Što to leti i svijetli na našem nebu?
Osvrt 0
Promatramo li noćno nebo s tamnih lokacija, bez izraženog svjetlosnog zagađenja, prvo što će nam zaokupiti pažnju je slabašna, nejasna svjetleća koprena koja se proteže diljem nebeskog svoda.
Svjetlosno zagađenje i COVID-19
Osvrt 0
Manje svjetla - manje virusa?! Da, ali ne u uzročnom već u posljedičnom smislu. Svjetlosno zagađenje globalno je prepoznati problem s višestrukim, negativnim, implikacijama na život i rad čovjeka.
Dan planeta Zemlje 2020.
Osvrt 0
Danas obilježavamo dan našeg planeta. Ova manifestacija prvi je puta održana 1970. godine, a priču je pokrenuo John McConnell u SAD.
Koliko imamo godina?
Osvrt 0
Ovisi gdje se nalazimo i kako koristimo pojam godine. Na našem portalu već smo se poigrali s tjelesnom težinom na drugim planetima, idemo se poigrati i s godinama.
Smanjiti ili povećati brojke na vagi?!
Osvrt 0
Ovaj tekst NE SMIJETE čitati ukoliko niste obavili jutarnju toaletu i doručkovali! Ostanimo privlačni i uredni jedni drugima čak i u kući ili stanu.
Zvjezdarnica.com i Astronomski magazin na terenu
Osvrt 0
Popularna znanost i edukacija kao segment svakodnevnice javnosti. Javnost je prečesto okupirana sadržajem koji se nemilice može i mora strpati u folder "Gluposti, Igara i Kruha".
Možda zbog Ovog postanemo bolji Ljudi?!
Osvrt 0
Možda zbog ovog postanemo bolji ljudi, više humani nego ikad. Možda osvijestimo da smo svi isti i da nema razlike.
Ugasite nepotrebnu rasvjetu
Osvrt 0
Hrvatski astronomski savez i Naše nebo - Udruga za zaštitu noćnog neba pozivaju na gašenje rasvjete.
Stiglo nam je proljeće
Osvrt 0
Danas, 20. ožujka u 04:49 (GMT+1) po našem vremenu i na našoj, sjevernoj, polutci plavog planeta započelo je astronomsko (kalendarsko) proljeće.
Ništa od eksplozije supernove zvijezde
Osvrt 0
Otkazana eksplozija supernove zvijezde. Najzanimljiviji nebeski događaj koji smo čekali, za sad se neće odigrati, ostaje nam da budemo strpljivi i dalje.
Pluton, zagonetni (mali) planet prijepora
Osvrt 0
Na današnji dan, prije 90 godina, američki astronom Clyde Tombaugh na zvjezdarnici Lowell u Arizoni, otkrio je Pluton.