Astronomija - Osvrt

Nalazite se u pregledu svih članaka iz rubrike Astronomija / Osvrt
Možda zbog Ovog postanemo bolji Ljudi?!
Osvrt 0
Možda zbog ovog postanemo bolji ljudi, više humani nego ikad. Možda osvijestimo da smo svi isti i da nema razlike.
Ugasite nepotrebnu rasvjetu
Osvrt 0
Hrvatski astronomski savez i Naše nebo - Udruga za zaštitu noćnog neba pozivaju na gašenje rasvjete.
Stiglo nam je proljeće
Osvrt 0
Danas, 20. ožujka u 04:49 (GMT+1) po našem vremenu i na našoj, sjevernoj, polutci plavog planeta započelo je astronomsko (kalendarsko) proljeće.
Ništa od eksplozije supernove zvijezde
Osvrt 0
Otkazana eksplozija supernove zvijezde. Najzanimljiviji nebeski događaj koji smo čekali, za sad se neće odigrati, ostaje nam da budemo strpljivi i dalje.
Pluton, zagonetni (mali) planet prijepora
Osvrt 0
Na današnji dan, prije 90 godina, američki astronom Clyde Tombaugh na zvjezdarnici Lowell u Arizoni, otkrio je Pluton.
Kolosalna eksplozija zvijezde na vidiku?!
Osvrt 1
Posljednji izdisaji crvenog supergiganta, slijedi li strahovita eksplozija supernove zvijezde koja će se vidjeti i iz drugih galaksija?
Amerikanci devastiraju zvjezdano nebo
Osvrt 0
Starlink sateliti, kao egzekutori zvjezdanog neba diljem planeta, narasti će do preko 12000 novih satelita u Zemljinoj orbiti!
Irena, zvijezda s imenom iz Slovenije
Osvrt 0
I eto, ovime završavam svoj lov na zvijezde koje nose imena nacionalnih identiteta Hrvatske i zemalja koje ju okružuju.
Ovo je Morava, zvijezda sa srpskim imenom
Osvrt 0
Snimio sam još jednu zvijezdu iz našeg susjedstva. Nakon Stribora i Bosone, na red je došla i zvijezda Morava, iz susjedne nam Srbije.
Bosona, prva BiH zvijezda
Osvrt 0
Iskoristio sam pogodne vremenske uvjete i snimio još jednu zvijezdu. Ovaj puta to je zvijezda Bosona, dolazi nam iz Bosne i Hercegovine.
Božićna zvijezda repatica
Osvrt 0
Neovisno o našem stavu prema religiji, bilo bi dobro kada bi svaki dan bio božićni dan. Dan mira, obitelji i ljudskosti. Dan bez primitivizma, siromaštva i ratova.
Upoznajte Stribora, prvu hrvatsku zvijezdu na nebu
Osvrt 0
Ekskluzivno objavljujemo prve snimke, prve hrvatske zvijezde Stribora, snimljene iz zvjezdarnice Apollo na dan službene objave njezina imenovanja!
Univerzalna ljudska glupost
Osvrt 0
Pandemija koja je obuhvatila gotovo cjelokupnu svjetsku populacija i na kojoj je cijela populacija pala odnosi se na računanje vremena.
Večernje impresije
Osvrt 0
Iako se razdoblje dnevnog svjetla već itekako osjetno skratilo još smo uvijek u ljetnom raspoloženju i okružju. Ljeto ne posustaje.
Vrijeme je za crvenilo i opekline
Osvrt 0
Uz malo znanja i pažnje izbjegnite neugodne posljedice koje svemirsko vrijeme izaziva na našoj koži.