Astronomija - Događanja

Nalazite se u pregledu svih članaka iz rubrike Astronomija / Događanja
Ima nade za radioteleskop Arecibo
Događanja 0
007 treba našu pomoć, James Bond treba pomoćnike, a to smo svi mi. Uključite se, sada je pravo vrijeme.
Kraj je ljeta
Događanja 0
Posljednjeg dana kolovoza završava ljeto prema meteorološkoj podjeli godišnjih doba. Najtoplije razdoblje godine pomalo je iza nas.
Dan, Noć, Jutro
Događanja 0
Izađite pod zvjezdano nebo između tri i pol i četiri i pol ujutro. Četiri sjajna planeta, Mjesec, mnoštvo zvijezda i komet NEOWISE kao poslastica.
Komet je na nebu!
Događanja 0
Budite se ujutro, komet C/2020 F3 (NEOWISE) je na nebu! Posljednji pravi komet na našem je noćnom nebu sjajio daleke 1996. godine.
Priprema pozor sad
Događanja 0
Ovog vikenda u večernjim satima, predstoji nam nebeska utrka divovskih Jupitera i Saturna s naspram njih, prividno golemim, a u stvarnosti majušnim Mjesecom.
Noćas prvi proljetni puni Mjesec
Događanja 0
Za one željne podataka, Mjesec večeras izlazi u 18:45 sati točno na istoku (91°) a zalazi sutra u 07:04 sati.
Dohvati svemir
Događanja 0
Edukativo - znanstvena predstava “Dohvati svemir” nastala je u suradnji Zvjezdarnice Zagreb i Boom! teatra.
Zanimljivosti o srpnju
Događanja 0
Prvi puni ljetni mjesec je započeo. Latinski naziv za srpanj je Iulius, prema Rimskom caru Gaju Juliju Cezaru koji je 45.pne uveo Julijanski kalendar.
Vikend pod zvijezdama
Događanja 0
Noćni život ovog vikenda u znaku mladog Mjeseca, a društvo na nebu ove noći prave mu i četiri planeta. Iskoristite priliku promatrati ih.
Poziv za pomoć Radio Galaksiji
Događanja 0
Dragi prijatelji, potrebna nam je mala, ali jako važna pomoć!
Merkur i Venera na zapadu
Događanja 0
Ognjena Venera i sprženi Merkur vidljivi golim okom. U narednim danima Merkur će se sve više spuštati prema horizontu a Venera podizati.
Vikend s Perzeidima
Događanja 0
Najpoznatija skupina "zvijezda padalica" u maksimumu aktivnosti. Iskoristite vikend i promatrajte bljeskove najpoznatijih meteora.
Promatrajte Perzeide
Događanja 0
Promatrajte najpoznatije meteore. Maksimum aktivnosti meteorskog roja Perzeida biti će u noći 12. na 13.08.2017. godine.
Kako promatrati - meteore?
Vikend događanja u sumrak i zoru
Događanja 0
Lijepe nebeske predstave ovog vikenda. U subotu po zalasku Sunca promatrajte konjunkciju Mjeseca i Jupitera te u nedjelju prije izlaska Sunca, blistavi izlazak Venere.
Susret Mjeseca i Jupitera
Događanja 0
Večeras imamo zanimljivost na noćnome nebu, prividni bliski susret Mjeseca i Jupitera. Naravno, ako vam to vremenske prilike dozvole, ovo nemojte propustiti promatrati.