Astronomija - Zanimljivosti

Nalazite se u pregledu svih članaka iz rubrike Astronomija / Zanimljivosti
Predivne slike svemira - nezaobilazno
Zanimljivosti 0
Kolekcija najboljih fotografija planeta, asteroida, kometa, Sunca, načinjenih teleskopima sa Zemlje i svemirskim letjelicama...
Gnomon postao i putokaz
Zanimljivosti 0
Krenula druga faza radova u Centru za svemirska istraživanja Pula, projekt kojega zajedno provode Astronomska udruga Vidulini i Industrijsko obrtnička škola.
Snimljeno nešto što do sada nikome nije uspjelo
Zanimljivosti 0
Francuski astrofotograf uspio je snimiti Međunarodnu svemirsku postaju s takvim detaljima, što se do sada smatralo nemogućom misijom.
Završena prva faza radova pri Centru za istraživanje svemira Pula
Zanimljivosti 0
Postavljanjem 3D ispisanog logotipa u postolje Sunčanog sata završena prva faza CSI Pula. Planova za kasniju nadogradnju Centra za svemirska istraživanja Pula ne manjka.
Svemir u školi
Mliječni put od biljaka
Zanimljivosti 0
Cvjetna galaktika Industrijsko obrtničke škole dobila konture sadnjom biljaka koje će na taj način simulirati plave, žute, crvene, male i velike zvijezde.
Poslušajte kako zvuči Sunce
Zanimljivosti 0
Sunce vidimo (skoro) svakog dana, ali jeste li ga ikada čuli?! Da, Sunce možemo i čuti, poslušajte kako zvuči naša zvijezda.
Simfonije iz svemira
Corona Borealis
Zanimljivosti 0
Corona Borealis, ili na našem jeziku Sjeverna kruna, spada u red najmanjih zviježđa vidljivih s našeg planeta.
Tranzit Međunarodne svemirske postaje ispred Sunca 20.2.2020. godine
Zanimljivosti 0
U orbiti oko našeg planeta, od 2. studenog 1998. godine nalazi se Međunarodna svemirska postaja - ISS (International space station).
Jutarnja parada planeta
Zanimljivosti 0
Ranoraniocima poklanjamo pogled na tri mušketira i kralja. Nad jugoistočnim horizontom poredali su se Saturn, Jupiter, Mars i Mjesec.
Erotika u smiraj dana
Zanimljivosti 0
Mjesec i Venera u senzualnom flertu na zvjezdanom nebu. Ovog puta svjedočiti ćemo jako bliskom susretu (konjunkciji) Mjeseca i Venere nad jugozapadnim horizontom.
Dan za lovce na pun Mjesec
Zanimljivosti 0
Danas, trinaestog dana listopada (nije petak već nedjelja) u 23:08 sati po našem vremenu, svjedočit ćemo punom Mjesecu.
Krećemo u novi Sunčev ciklus broj 25
Zanimljivosti 0
Čini se kako je naša zvijezda upravo danas, 06.10.2019. završila sa Ciklusom broj 24 i krenula u Ciklus broj 25.
Petrova gora - Prvi međunarodni park tamnog neba u Hrvatskoj
Zanimljivosti 0
Nakon dugogodišnjih priprema i brojnih astronomskih aktivnosti imamo Međunarodni park tamnog neba, za sada prvi i jedini takvi park u Hrvatskoj.
Plejade CCD-om lijenog astrofotografa
Zanimljivosti 0
Dok pijete kavu i tipkate po mobitelu, natjerajte NASA-in teleskop da vam slika nebo. Možete se pohvaliti kako ste fotografirali nebo u suradnji sa Harvardom i NASA-om.
Danas promatrajte veliki Mjesec na nebu
Zanimljivosti 0
Tek 2026. godine Mjesec će biti bliže Zemlji nego što je danas. Ako vas je to zaintrigiralo, pročitajte o čemu se radi.
Kotur sira zvani Mjesec