Astronomija - Događaji ove godine

Nalazite se u pregledu svih članaka iz rubrike Astronomija / Događaji ove godine
Vrijeme je za Perzeide
Događaji ove godine 0
Ljeto nam donosi najpoznatiju nebesku meteorsku predstavu. Ove godine nam Mjesec svojim sjajem neće smetati da vidimo i najslabije meteore.
Ljetne zvijezde proletuše
Događaji ove godine 0
Meteorska skupina Perzeidi, kojoj zahvaljujemo veći broj meteora koje početkom i sredinom kolovoza golim okom vidimo na našem nebu, aktivna je.
Pripremite se za najdužu pomrčinu Mjeseca ovog stoljeća
Događaji ove godine 0
Kada, kako, čime i gdje opažati pomrčinu Mjeseca u petak navečer, koja će biti najduža u idućih 105 godina.
10 dana astronomije - Virtualna astronomija
Događaji ove godine 0
AD Kumova slama iz Daruvara ove godine održava deveto tradicionalno okupljanje astronoma amatera na manifestaciji 10 dana astronomije 2018. - Virtualna astronomija.
Sutra puni Mjesec, plavi Mjesec i pomrčina Mjeseca
Događaji ove godine 0
Zadnji puta se ovako nešto dogodilo 1982. godine. Očekuje nas puni Mjesec, po drugi puta u ovogodišnjem siječnju, ali i pomrčina Mjeseca, koja nije vidljiva iz naših krajeva.
Kotur sira zvani Mjesec
Godina 2018. je godina Marsa
Događaji ove godine 0
Mars i Mjesec će nam tijekom 2018. godine prirediti pravi spektakl na nebu, Mars će biti najbliže Zemlji još od 2003. godine, a pomračeni Mjesec će mu istovremeno praviti društvo!
On dolazi
Događaji ove godine 0
Asteroid 3200 Phaethon nam donosi zvijezde padalice sredinom prosinca. Povremeno, Zemlja na svom putu oko Sunca presijeca putanju ponekog kometa ili (rjeđe) asteroida.
Geminidi 2017.
Događaji ove godine 0
Naš planet tijekom prosinca prolazi kroz oblak međuplanetarne materije bogat sitnim česticama plina i prašine. To za posljedicu ima iznimno povećani broj vidljivih meteora tijekom noći.
Vrijeme je za ljetno, ukazno vrijeme
Događaji ove godine 0
U nedjelju, 26. ožujka 2017. godine u dva sata ujutro, prelazimo na ukazno, ljetno računanje vremena. Kako se to popularno kaže "kazaljke satnih mehanizama u dva sata ujutro pomičemo na tri sata".
Proljeće na vratima
Događaji ove godine 0
Zima je za nama, eto nas u proljeću. Trajanje dana i noći približno je jednako, a kako proljeće bude odmicalo noći će se sve više skraćivati, a dani produljivati.
Dođite na Deset dana astronomije u Daruvaru!
Događaji ove godine 0
Već osmu godinu za redom, u Daruvaru se održava manifestacija koja iz cijele Hrvatske, a i šire, okuplja ljubitelje astronomije i znanosti. Pozvani ste i vi.
Danas prstenasta pomrčina Sunca
Događaji ove godine 0
Veličanstvenu pojavu mi ćemo moći promatrati samo putem interneta. Vidjet će se s Afričkog i Južnoameričkog kontinenta te s južnog Atlantiku i na većem dijelu Antarktike.
Dama i ratnik među zvijezdama
Događaji ove godine 0
Ljepotica i zvjer na velikom zvjezdanom ekranu. Rimska božica ljubavi (Venera) i rimski bog rata (Mars) ispratiti će nam zimska predvečerja prema proljeću.
Premijera nebeskog blockbustera
Događaji ove godine 0
Ne propustite prikazivanje, samo tijekom naredna tri dana za odabrane. Tri su glavna glumca - Mjesec, Venera i Mars.
Ušli smo u zimu
Događaji ove godine 0
Danas, srijeda 21. prosinca, u 11:44 po našem vremenu ušli smo u kalendarsko doba zime. Za prvi dan zime kažemo i kako se radi o zimskom suncostaju.