Astronomija - Događaji ove godine

Nalazite se u pregledu svih članaka iz rubrike Astronomija / Događaji ove godine
Večeras počinje proljeće
Događaji ove godine 0
Proljeće poranilo nakon blage zime. Tko zna, možda je to znak da će se i proljeće nastaviti u blagosti klimatskih prilika kakve smo ove godine imali prigode doživjeti zimi.
Zanimljivo svitanje
Događaji ove godine 0
Nebeska ljepota samo za ranoranioce, iskoristite priliku i u četvrtak pogledajte ovaj zanimljivi prizor na jutarnjem nebu.
100 sati astronomije
Događaji ove godine 0
Počinje obilježavanje 100. obljetnice Međunarodne astronomske unije (IAU) pod motom "100 godina ispod jednog neba".
Vraćamo se na Sunčevo vrijeme
Događaji ove godine 0
Noćas nam slijedi kraj ljetnog, ukaznog, računanja vremena i prelazak na zimsko ili Sunčevo vrijeme.
Svjetski tjedan svemira
Događaji ove godine 0
Svjetski tjedan svemira se obilježava svake godine od 4. do 10. listopada, pridružite nam se u realizaciji ove manifestacije u Republici Hrvatskoj.
Vrijeme je za Perzeide
Događaji ove godine 0
Ljeto nam donosi najpoznatiju nebesku meteorsku predstavu. Ove godine nam Mjesec svojim sjajem neće smetati da vidimo i najslabije meteore.
Ljetne zvijezde proletuše
Događaji ove godine 0
Meteorska skupina Perzeidi, kojoj zahvaljujemo veći broj meteora koje početkom i sredinom kolovoza golim okom vidimo na našem nebu, aktivna je.
Pripremite se za najdužu pomrčinu Mjeseca ovog stoljeća
Događaji ove godine 0
Kada, kako, čime i gdje opažati pomrčinu Mjeseca u petak navečer, koja će biti najduža u idućih 105 godina.
10 dana astronomije - Virtualna astronomija
Događaji ove godine 0
AD Kumova slama iz Daruvara ove godine održava deveto tradicionalno okupljanje astronoma amatera na manifestaciji 10 dana astronomije 2018. - Virtualna astronomija.
Sutra puni Mjesec, plavi Mjesec i pomrčina Mjeseca
Događaji ove godine 0
Zadnji puta se ovako nešto dogodilo 1982. godine. Očekuje nas puni Mjesec, po drugi puta u ovogodišnjem siječnju, ali i pomrčina Mjeseca, koja nije vidljiva iz naših krajeva.
Kotur sira zvani Mjesec
Godina 2018. je godina Marsa
Događaji ove godine 0
Mars i Mjesec će nam tijekom 2018. godine prirediti pravi spektakl na nebu, Mars će biti najbliže Zemlji još od 2003. godine, a pomračeni Mjesec će mu istovremeno praviti društvo!
On dolazi
Događaji ove godine 0
Asteroid 3200 Phaethon nam donosi zvijezde padalice sredinom prosinca. Povremeno, Zemlja na svom putu oko Sunca presijeca putanju ponekog kometa ili (rjeđe) asteroida.
Geminidi 2017.
Događaji ove godine 0
Naš planet tijekom prosinca prolazi kroz oblak međuplanetarne materije bogat sitnim česticama plina i prašine. To za posljedicu ima iznimno povećani broj vidljivih meteora tijekom noći.
Vrijeme je za ljetno, ukazno vrijeme
Događaji ove godine 0
U nedjelju, 26. ožujka 2017. godine u dva sata ujutro, prelazimo na ukazno, ljetno računanje vremena. Kako se to popularno kaže "kazaljke satnih mehanizama u dva sata ujutro pomičemo na tri sata".
Proljeće na vratima
Događaji ove godine 0
Zima je za nama, eto nas u proljeću. Trajanje dana i noći približno je jednako, a kako proljeće bude odmicalo noći će se sve više skraćivati, a dani produljivati.