Zvjezdarnica

Astronomija - Aktivnosti astronoma

Nalazite se u pregledu svih članaka iz rubrike Astronomija / Aktivnosti astronoma
Astronomsko društvo Leo Brenner proslavilo 20. godišnjicu
Održana svečana skupština povodom 20. obljetnice rada Astronomskog društva "Leo Brenner" - Mali Lošinj. Valter Martinolić proglašen doživotnim počasnim predsjednikom.
Put oko svijeta u 90 minuta
Aktivnosti astronoma 0
Misiju u kojoj smo sudjelovali organizira Sally Ride EarthKAM, NASA-in obrazovni program koji omogućava učenicima, nastavnicima i javnosti saznati više o Zemlji iz jedinstvene perspektive.
Održana Izborna skupština HAS-a
Aktivnosti astronoma 0
U subotu 23. studenog 2013. s početkom u 12:00 sati u prostorijama Geodetskog fakulteta u Zagrebu održana je Izborna skupština Hrvatskog astronomskog saveza.
Susret Astronomskih društava Hrvatske
Aktivnosti astronoma 0
Na Lošinju je održan prvi Susret astronomskih društava Hrvatske, posljednji slični susreti na razini RH organizirani su prije više od 20 godina.
Snimili smo eksploziju Nove zvijezde!
Aktivnosti astronoma 0
Kako smo jučer izvijestili, na našem nebu u omanjem zviježđu Delfin dogodila se gigantska zvjezdana eksplozija. Načinjeno je gotovo tri tisuće mjerenja sjaja tijekom noći!
Svjetlosno onečišćenje na otocima sjevernog Jadrana
Aktivnosti astronoma 0
Gospodin Jernej Širok putovao je Jadranom i tom prilikom je mjerio svjetlosno onečišćenje na otocima. Tekst je na slovenskom jeziku no razumjet ćete ga.
Plavi planet u svemiru snimili vidulinski astronomi
Aktivnosti astronoma 1
Iako je riječ o plavom planetu to nije mjesto koje bi željeli posjetiti, a zemaljski život tamo ne bi bio moguć.
Tranzit ISS-a preko Sunca - tajne zanata
Aktivnosti astronoma 0
Jeste li se ikada zapitali kako astronomi snimaju sve te čudesne slike, kako pogode pravi trenutak za njihov nastanak i slično tome? Tajna se krije u jednom pojmu - planiranje!
Godišnje okupljanje astronoma amatera regije Alpe - Jadran
Svake godine, prve nedjelje, nakon ljetnog solsticija, okupljaju se astronomi amateri regije Alpe-Jadran. Obično je to grad u kojem djeluje neko od astronomskih društava.
Astronomi na velikoj zvjezdanoj manifestaciji u Daruvaru
Aktivnosti astronoma 0
Velika "zvjezdana" manifestacija Deset dana astronomije, ove se godine po četvrti puta uzastopce organizira u Daruvaru od strane tamošnjeg astronomskog društva "Kumova slama".
Poziv na 19. Messierov maraton
Messierov maraton u Višnjanu dugi je niz godina okupljao članove astronomskih društava iz Hrvatske i šire. Želja nam je da maraton ponovno zaživi.
Prvi novootkriveni potok Hrvatske meteorske mreže
Aktivnosti astronoma 0
Hrvatski astronomi uočili su postojanje nove grupe meteoroida. Novi metorski potok dobio je ime po njihovom prijedlogu - Zeta Cassiopeidi. Otkriće je potvrdila Međunarodna astronomska unija.
Izradimo sobnu stupnu solarnu svjetiljku
Aktivnosti astronoma 0
Za izradu jedne solarne svjetiljke potrebno je malo vremena, nešto alata, jedna čaša, malo drva i uživanje pri izradi "uradi sam" solarne svjetiljke.
Alkari zvjezdanog neba
Prva Zvjezdana alka posvećena je Gustavu Krenu, stručnom suradniku Zvjezdarnice Zagreb, nesebičnom savjetniku hrvatskih zvjezdoznanaca i autoru rubrike Naše nebo u časopisu Čovjek i svemir proteklih 40 godina.
Svemirska slika na drvu
Aktivnosti astronoma 0
Vidjeli ste slike nebeskih objekata u knjigama i časopisima na internetu.. Uslikati vlastitom opremom Mjesec ili planete zahtijeva opremu, iskustvo i vrijeme. Ipak ne mora uvijek biti tako.