Astronomija - Zvjezdoznanci

Nalazite se u pregledu svih članaka iz rubrike Astronomija / Zvjezdoznanci
HISTRION 108 i 110
Zvjezdoznanci 0
Završen je dugotrajan posao rekonstrukcije letjelica i obrade podataka autonomnih bespilotnih letjelica HISTRION 108 i HISTRION 110.
Komet C/2020 F3 NEOWISE (i) na večernjem nebu
Zvjezdoznanci 0
Ono što je najbolje, komet je od prije koji dan vidljiv ne samo ranim jutrom već i navečer, sat, sat i pol nakon zalaska Sunca.
Grad i zvijezda repatica
Danas je pun Mjesec
Zvjezdoznanci 0
Mjesec će danas izaći točno u 18:48 sati pa večeras možemo reći kako ćemo svjedočiti zadnjem zimskom punom Mjesecu u perigeju.
Kotur sira zvani Mjesec
U susret Novoj godini
Zvjezdoznanci 0
Do kraja ove godine ostali su nam još samo sati, najbolje da obveze ostavite za drugu godinu, a u ovoj uživate i lijepo se provedete za doček.
Danas je počelo ljeto
Zvjezdoznanci 0
Htjeli ili ne ušli smo u ljeto, doba s puno sunca, topline, dužih dana i kraćih noći.
Rođendanski poklon iz svemira
Zvjezdoznanci 0
Kad slavljenik časti povodom svojega dvadeset i osmog rođendana provedenog u svemiru, u Zemljinoj orbiti…
Arkturusova Australija - sedmi, posljednji dio
Zvjezdoznanci 0
Arkturus naglavačke. Australija - zemlja o kojoj sve znate dok ne dođete tamo. Prekrasni i zanimljivi putopis u sedam dijelova iz pera našeg putopisca, Ogrena Variole.
Arkturusova Australija - šesti dio
Danas dolazi zima
Zvjezdoznanci 0
Danas, 21. prosinca 2017. godine u 17:28 sati započinje zima i završava jesen za stanovnike sjeverne Zemljine polutke. Istovremeno, na južnoj polutci dolazi ljeto.
Ledena prošlost (i budućnost?) Zemlje
Zvjezdoznanci 0
Prije 717 milijuna godina započela je Sturtijska glacijacija koja je uskoro obuhvatila cijeli planet. Zemlju je prekrila globalna ledena kora i samo je uzak pojas uz ekvatore imao oceane bez ledenog pokrova.
Pronađena izgubljena sonda u orbiti Mjeseca
Zvjezdoznanci 0
Sonda se prestala javljati nakon samo 312 dana, 29. kolovoza 2009. godine. Gotovo 9 godina kasnije, tim astronoma iz NASA-inog Jet Propulsion Laboratorya uspio je radarom pingati dvije sonde u orbiti Mjeseca.
Metalni vodik stvoren na Zemlji - nestao
Zvjezdoznanci 0
Za sada nije jasno je li se metalni vodik uklanjanjem ekstremnog tlaka jednostavno vratio u plinovito stanje ili se uzorak zagubio negdje u laboratoriju.
Kozmičke zrake uzrokuju greške u radu računala
Zvjezdoznanci 0
Nema ništa gore nego kada radite na računalu i onda vam se pojavi blue screen of death. Osim što vas oblije hladni znoj i dok tražite zadnji autosave vašeg rada, postavlja se pitanje što je uzrok tome?
Fizičari kreirali vremenske kristale?
Zvjezdoznanci 0
Važnost ovog otkrića nije u izvoru energije, već sposobnost kvantnih sustava da pamte informacije, što bi moglo otvoriti vrata problemu čuvanje memorije u kvantnim računalima.
Proizveden metalni vodik u laboratoriju?
Zvjezdoznanci 0
Ovih dana znanstvenici s Harvarda, Isaac Silvera i Rango Dias, su objavili kako su proizveli metalni vodik u laboratoriju.
Aktivne galaksije - četvrti dio
U zadnjem dijelo o aktivnim galaksijama, Zvjezdoznanci vam otkrivaju kako ih možete pronaći i promatrati. Stoga, ne propustite priliku vidjeti te neobične svemirske objekte.
Aktivne galaksije - treći dio