Zvjezdarnica

Astronomija - Planeti

Nalazite se u pregledu svih članaka iz rubrike Astronomija / Planeti
Koliko su planeti daleko?
Planeti 0
Je li naš Sunčev sustav veliki ili mali. Sve ovisi kojom brzinom putujete po njemu. Pođite na uzbudljivo putovanje po Sunčevom sustavu, automobilom koji juri 200 km/h pa ćete brzo shvatiti.
Dan planeta Zemlje 2018.
Planeti 0
Danas je Dan planeta Zemlje. Dan planeta Zemlje prvi je puta organiziran 1970. godine.
Pluton - kad stvarnost postane bolja i od najbolje mašte
Planeti 0
Planet tame i prijepora otkriven na današnji dan, 18. veljače 1930. godine od strane američkog astronoma Clydea Tombaugha.
U paklenom zagrljaju Sunca
Planeti 0
Samo dva planeta su u stanju napraviti spektakl sa Suncem u pozadini. Jedan je Venera, najbliži nam planet, a drugi je Merkur, Suncu najbliži planet.
Mjesec, Zemljin prirodni satelit
Planeti 0
S obzirom na veličinu i blizinu od promatrača sa Zemlje, ovo je jedini nebeski objekt koji bez poteškoća i opasnosti za vid možete gledati, a usput i stvoriti romantičnu atmosferu.
Ledeni plinoviti planeti Uran i Neptun
Planeti 0
Upoznajmo se s ova dva planeta koji čuvaju tajne koje tek treba otkriti i još jednom se zadivimo čudesima svemira.
Čudesni planet Merkur
Planeti 0
Ovo čudesno nebesko tijelo do današnjeg dana je jedno od najmanje istraženih planeta, te tako i dalje čuva neke neotkrivene misterije.
Gdje počinje svemir?
Planeti 0
Svatko je od nas bar je jednom bio učesnik čavrljanja ili rasprava o tome gdje je zapravo svemir. Zašto nam je teško odgovoriti na ovo pitanje?
Dani, dani, dal mogu bit…
Planeti 1
Neki od nas složiti će se da im je dan taman, nekima je dan predug, a nekima prekratak. Što bi o tome mislili hipotetski stanovnici na drugim svjetovima? Naravno, pričamo o trajanju dana na planetima.
Keplerovih tisuću exoplaneta
Planeti 0
NASA-in svemirski teleskop Kepler već godinama kontinuirano istražuje zvjezdano polje od preko 150.000 zvijezda u potrazi za planetima oko njih.
Planet Mars i njegove zanimljivosti
Planeti 0
Na Antarktici je pronađen meteorit s Marsa težak gotovo 2 kilograma. Stvorila ga je rastopljena lava marsovskog vulkana prije 4,5 milijarde godina.
Venera, taj čudesni planet
Planeti 0
Venera je planet gdje Sunce izlazi na zapadu, a zalazi na istoku. I to nije sve, jedan Venerin dan traje dulje nego cijela godina, a godišnja doba na Veneri ne postoje. No, ni tu nije kraj zanimljivostima koje ovaj planet krije.
Enceladus
Planeti 0
Enceladus je jedan od šezdesetak prirodnih satelita planeta Saturna, a otkrio ga je slavni engleski astronom William Herschel davne 1789. godine.
Planet Jupiter
Planeti 0
Jupiter je uz Saturn, Uran i Neptun, jedan od predstavnika plinovitih divova i najveći je planet Sunčeva sustava i zacijelo jedan od najzanimljivijih objekata za promatranje, kako astronoma amatera tako i profesionalaca.
Koliko je na Marsu vruće ili hladno?
Planeti 0
Evo male kućne analize meteoroloških podataka s crvenog planeta koje nam je do sada s Marsa dostavio marsov rover Curiosity.