Astronautika

Nalazite se u pregledu svih članaka iz rubrike Astronautika
Vežite se - polijećemo
Novosti 0
Odbrojavanje do lansiranja pilotiranog svemirskog broda Dragon, s Floride je započelo. Nakon stanke od devet godina ponovo u svemir.
Predstojeća lansiranja u Svemir (25.5.2020.)
Blog Gorana Hudeca 0
Informirajte se o tome što se i kada planira lansirati u svemir, jednom tjedno dajemo vam pregled lansiranja raketa s ažurnim podacima. Upoznajte svijet raketa i njihovih tereta koje nose.
Predstojeća lansiranja u Svemir (18.5.2020.)
Blog Gorana Hudeca 0
Predstojeća lansiranja u Svemir (11.5.2020.)
Blog Gorana Hudeca 0
Predstojeća lansiranja u Svemir (4.5.2020.)
Blog Gorana Hudeca 0
Istarski svemirski program 2020.
Novosti 0
Prvog svibnja 2009. godine pokrenut je Istarski svemirski program - Prvi hrvatski svemirski program.
Predstojeća lansiranja u Svemir (27.4.2019.)
Blog Gorana Hudeca 0
Predstojeća lansiranja u Svemir (20.4.2020.)
Hoće li uspjeti?
Svemirske misije 0
Amerikanci vlastitim snagama uskoro (ponovo) u svemiru. Mercury, Gemini, Apollo i space shuttle sada su prošlost. Dolazi nova era svemirskih letjelica.
Mars helikopter postavljen na Perseverance
Marsovi roveri 0
Nimalo nalik na MI 24 ali ipak pravi helikopter za Mars, omogućiti će nam po prvi puta u povijesti astronautike da Mars vidimo u kontroliranom letu iz ptičje perspektive.
Rusija objavljuje rat cijenama u sektoru raketnih lansera
Novosti 0
Damping je inače zabranjen, osim ako nije dokaziv. Šef Roskosmosa Rogozin predočio je predsjedniku Rusije Putinu smanjenje cijena komercijalnih usluga ruske svemirske industrije.
Predstojeća lansiranja u Svemir (13.4.2020.)
Dan Kozmonautike 2020.
Novosti 0
Povodom Dana Kozmonautike za naš portal ekskluzivnu izjavu daje Gosp. Matvej Sidorov, voditelj protokola, ataše Veleposlanstva Ruske Federacije u Zagrebu
Zemlji u susret, višestruko brži od metka
Svemirske letjelice 0
Brzinom od preko 100.000 kilometara na sat, svemirska letjelica BepiColombo projurila je pored Zemlje.
BepiColombo kreće k Merkuru
OneWeb bankrotirao
Novosti 0
Kad je informacija o bankrotu tvrtke za svemirske tehnologije - lijepa informacija. No, ukupno se u kružnoj orbiti oko Zemlje sada nalaze 74 OneWeb-ova beskorisna komunikacijska satelita.