Astronautika

Nalazite se u pregledu svih članaka iz rubrike Astronautika
Filmska industrija seli u pravi svemir
Novosti 0
Kadrovi svemirskog filma bez specijalnih efekata bit će snimljeni u svemiru za novi, neimenovani ruski film svemirske tematike.
Predstojeća lansiranja u Svemir (11.1.2021.)
Blog Gorana Hudeca 0
Informirajte se o tome što se i kada planira lansirati u svemir, jednom tjedno dajemo vam pregled lansiranja raketa s ažurnim podacima. Upoznajte svijet raketa i njihovih tereta koje nose.
Predstojeća lansiranja u Svemir (4.1.2021.)
Kineski MIR-3 uskoro u orbiti
Novosti 0
Sve je spremno za dalekoistočnu orbitalnu postaju. Tijekom prve polovine 2021. godine na našem nebu početi će prolijetati centralni modul kineske svemirske postaje druge generacije.
Predstojeća lansiranja u Svemir (28.12.2020.)
Blog Gorana Hudeca 0
Predstojeća lansiranja u Svemir (21.12.2020.)
Kineski robot donio Mjesec na Zemlju
Svemirske misije 0
Nakon 45 godina novi uzorci s Mjeseca na Zemlji. Kina je pokazala da je u svakom pogledu, postala tehnološka supersila.
Predstojeća lansiranja u Svemir (14.12.2020.)
Autonomne bespilotne letjelice HISTRION
Retrospektiva dosadašnjih misija ABPL HISTRION Astronomske udruge Vidulini s pogledom u blisku budućnost...
HISTRION-i 107 i 109 vratili se kući nakon 14 mjeseci i 17 dana
Novosti 0
Nakon četrnaest mjeseci i sedamnaest dana obje misije uspješno završene zahvaljujući dojavi Vesne i Marija iz Mihelići o pronalasku H107 i H109.
Change 5-T1
Svemirske misije 0
Ulaznica za prašinu s Mjeseca. Aktualna misija kineske svemirske agencije Change 5 odrađuje svoje zadaće besprijekorno.
Predstojeća lansiranja u Svemir (16.11.2020.)
Blog Gorana Hudeca 0
Američki svemirski brod noćas prelijeće naše krajeve
Svemirske letjelice 0
Četvero astronauta na zahtjevnoj misiji ka ISS-u, preletjet će iznad naših krajeva u misiji Crew-Dragon-1.
Predstojeća lansiranja u Svemir (9.11.2020.)
Blog Gorana Hudeca 0
Predstojeća lansiranja u Svemir (2.11.2020.)