Astronautika

Nalazite se u pregledu svih članaka iz rubrike Astronautika
Dan kada je Čovječanstvo posjetilo tuđinski svijet
Svemirske misije 0
Prije 49 godina Armstrong i Aldrin sletjeli na Mjesec. Neil Armstrong i Buzz Aldrin uspješno su sletjeli na Mjesečevo tlo, a u orbiti ih je nadgledao i pratio Michael Colins.
Od Baikonura do ISS-a za manje od četiri sata
Progress MS-09 uspješno spojen sa ISS-om. Proradila je superbrza shema lansiranja-spajanja Progressa sa ISS.
Predstojeća lansiranja u Svemir (16.7.2018.)
Blog Gorana Hudeca 0
Informirajte se o tome što se i kada planira lansirati u svemir, jednom tjedno dajemo vam pregled lansiranja raketa s ažurnim podacima. Upoznajte svijet raketa i njihovih tereta koje nose.
Predstojeća lansiranja u Svemir (9.7.2018.)
HISTRION-om 112 i Varaždinci u bliski svemir iz Pule
Osim istarskih i škole iz drugih županija uskoro lete u stratosferu. Između ostalih, u sklopu misije HISTRION 112 u bliski svemir će tako poletjeti i modul Elektrostrojarske škole Varaždin.
Predstojeća lansiranja u Svemir (2.7.2018.)
Blog Gorana Hudeca 0
Predstojeća lansiranja u Svemir (27.6.2018.)
Blog Gorana Hudeca 0
Predstojeća lansiranja u Svemir (11.6.2018.)
Blog Gorana Hudeca 0
Predstojeća lansiranja u Svemir (4.6.2018.)
Blog Gorana Hudeca 0
Dante Uno uskoro spreman za veliku odiseju
Talijanska srednja škola Dante Alighieri sprema modul za let u bliski svemir. Misije se izvode u sklopu aktivnosti  Istarskog svemirskog programa Astronomske udruge Vidulini.
Predstojeća lansiranja u Svemir (21.5.2018.)
Blog Gorana Hudeca 0
Igre bez granica i u svemiru
Svemir zaista ne poznaje nacije ni granice. Baš smo čudni, na zemlji ratujemo i svađamo se, u svemiru surađujemo i zajedno se divimo nebeskim tajnama...
Predstojeća lansiranja u Svemir (14.5.2018.)
Dronovi na Marsu
Nakon orbitera, landera, rovera, na red dolaze dronovi. Budućnost istraživanja Marsa uključivat će i istraživanja iz zraka, putem malih helikoptera.
Predstojeća lansiranja u Svemir (7.5.2018.)