Astronautika

Nalazite se u pregledu svih članaka iz rubrike Astronautika
Predstojeća lansiranja u Svemir (10.8.2020.)
Blog Gorana Hudeca 0
Informirajte se o tome što se i kada planira lansirati u svemir, jednom tjedno dajemo vam pregled lansiranja raketa s ažurnim podacima. Upoznajte svijet raketa i njihovih tereta koje nose.
Potpuni uspjeh DM2
Blog Gorana Hudeca 0
Po prvi puta od 1974. godine (Apollo-Soyuz misija), Amerikanci su se vratili iz svemira vlastitim brodom, slijećući u vodu.
Virgin Orbit objavio uzrok neuspjeha LauncherOne
Richard Bransonova korporacija Virgin petnaestak godina raznim egzotičnim rješenjima pokušava poslati ljude i tehniku u Zemljinu orbitu.
Milijarde za kamenčić
Marsovi roveri 0
Milijarde dolara za običan mali kamenčić kojega NASA vraća natrag, tamo odakle je i potekao, s Marsa je došao na Zemlju i sada se vraća natrag na Mars.
Predstojeća lansiranja u Svemir (27.7.2020.)
Blog Gorana Hudeca 0
Predstojeća lansiranja u Svemir (20.7.2020.)
Blog Gorana Hudeca 0
Predstojeća lansiranja u Svemir (13.7.2020.)
Blog Gorana Hudeca 0
Predstojeća lansiranja u Svemir (6.7.2020.)
Priloženi dokumenti
Pregledi lansiranja od 6.7.2020
Predstojeća lansiranja u Svemir (29.6.2020.)
Blog Gorana Hudeca 0
Predstojeća lansiranja u Svemir (22.6.2020.)
Blog Gorana Hudeca 0
Predstojeća lansiranja u Svemir (15.6.2020.)
Otpisani - Fobos 1 i Fobos 2
Svemirske letjelice 0
Ono čime su Phobos 1 i Phobos 2 zaslužili biti na mojoj listi otpisanih je Ono, što i kako bi bio izgledao svijet planetarnih istraživanja da su odradile cijeli planirani posao.
Predstojeća lansiranja u Svemir (8.6.2020.)
Blog Gorana Hudeca 0
Predstojeća lansiranja u Svemir (1.6.2020.)
Oni su gore
Svemirske letjelice 0
Vidjeli smo uspješno lansiranje privatnog svemirskog broda Dragon. Pogledajte golim okom Dragon i ISS večeras na našem nebu, dok zajedno spojeni prelijeću iznad horizonta.