Astronautika

Nalazite se u pregledu svih članaka iz rubrike Astronautika
Predstojeća lansiranja u Svemir (4.2.2019.)
Blog Gorana Hudeca 0
Informirajte se o tome što se i kada planira lansirati u svemir, jednom tjedno dajemo vam pregled lansiranja raketa s ažurnim podacima. Upoznajte svijet raketa i njihovih tereta koje nose.
Kreće nova emisija - Svemirsko doba
Od srijede 06.02.2019. godine, na prvom programu Hrvatskoga radija, u okviru emisije Divni novi svijet (u 13:30 sati), kreće serijal Svemirsko doba.
Predstojeća lansiranja u Svemir (28.1.2019.)
Izgubljen i drugi MER blizanac na Marsu
Marsovi roveri 0
Spirit izgubljen 2010. godine, Opportunity 2018. godine. NASA još nije odustala od pokušaja da uspostavi vezu s robotom...
Predstojeća lansiranja u Svemir (21.1.2019.)
Change 4 - svijetla strana istraživanja druge strane Mjeseca
Svemirske misije 0
Kinezi su nas već poodavno naviknuli da su njihova istraživanja svemira, letjelicama sa i bez ljudske posade, pomno isplanirana, brižljivo izvedena i tehnički, skoro, savršena.
Predstojeća lansiranja u Svemir (14.1.2019.)
Blog Gorana Hudeca 0
Predstojeća lansiranja u Svemir (7.1.2019.)
OSIRIS REx u orbiti oko asteroida Bennu
Svemirske letjelice 0
NASA-ina letjelica OSIRIS-REx u Novogodišnjoj je noći nakon dvadeset i sedam mjeseci leta, uspjela u pomalo bizarnom poduhvatu; ući u stabilnu orbitu oko malenog asteroida 101955 Bennu.
Otkazano lansiranje Chandrayaan-2 ka Mjesecu
Novi datum lansiranja druge indijske misije ka Mjesecu, pomaknut je najranije u ožujak 2019. godine.
Predstojeća lansiranja u Svemir (31.12.2018.)
Blog Gorana Hudeca 0
Predstojeća lansiranja u Svemir (24.12.2018.)
Blog Gorana Hudeca 1
Predstojeća lansiranja u Svemir (17.12.2018.)
Blog Gorana Hudeca 0
Predstojeća lansiranja u Svemir (10.12.2018.)
Blog Gorana Hudeca 0
Predstojeća lansiranja u Svemir (3.12.2018.)