Astronautika

Nalazite se u pregledu svih članaka iz rubrike Astronautika
Uspješna proslava Dana astronautike u Puli
Novosti 0
Sedamdesetak uzvanika iz dvanaest zemalja sudjelovalo na Danu astronautike Pula 2019.
Međunarodni dan čovjekova leta u svemir
Novosti 0
Po prvi puta u Puli, Dan astronautike - Pula 2019.
Predstojeća lansiranja u Svemir (8.4.2019.)
Blog Gorana Hudeca 0
Informirajte se o tome što se i kada planira lansirati u svemir, jednom tjedno dajemo vam pregled lansiranja raketa s ažurnim podacima. Upoznajte svijet raketa i njihovih tereta koje nose.
Predstojeća lansiranja u Svemir (25.3.2019.)
Blog Gorana Hudeca 0
Predstojeća lansiranja u Svemir (25.3.2019.)
Blog Gorana Hudeca 0
Predstojeća lansiranja u Svemir (18.3.2019.)
Blog Gorana Hudeca 0
Predstojeća lansiranja u Svemir (11.3.2019.)
Blog Gorana Hudeca 0
Predstojeća lansiranja u Svemir (4.3.2019.)
Blog Gorana Hudeca 0
Dragon za posadu kreće na prvu misiju (bez posade)
Novosti 0
NASA dala zeleno svjetlo za prvi privatni svemirski brod s posadom. Radi se o povijesnoj odluci i dugo očekivanom trenutku u SAD.
Predstojeća lansiranja u Svemir (25.2.2019.)
Mjesec - nova generacija
Svemirske letjelice 0
Izraelski lander na putu ka Mjesecu. Ekskluziva letova van Zemljine orbite više nije u rukama Amerikanaca, Rusa, Europljana, Japanaca ili Kineza.
MarCO A i B utihnuli iza Marsove orbite
Svemirske letjelice 0
Interplanetarni cubesat-ovi završili svoje misije, lansirani kao sekundarni teret u sklopu misije InSight, s ciljem ispitivanja mogućnosti malih letjelica u dubokom svemiru.
Završena je misija MER na Marsu
Marsovi roveri 0
Službeni kraj najdugovječnijeg rovera na Marsu i kraj misije MER (Mars Exploration Rovers) koja je ostvarila nevjerojatne uspjehe u istraživanju Marsa.
Predstojeća lansiranja u Svemir (18.2.2019.)
Blog Gorana Hudeca 0
Predstojeća lansiranja u Svemir (11.2.2019.)