Zvjezdarnica

Astronautika

Nalazite se u pregledu svih članaka iz rubrike Astronautika
Koliko košta boca šampanjca, vode ili pak jabuka u svemiru?
Istraživanja 0
Cijena je papreno visoka. Dnevna potreba prehrane jednog astronauta, košta koliko jedan stan!
Astronaut Bruce McCandless umro u 80. godini
Novosti 0
Fotografije astronauta McCandlessa kako sam pluta svemirskim prostranstvima postale su dio opće kulture i znanja o svemiru.
Predstojeća lansiranja u Svemir (25.12.2017.)
Blog Gorana Hudeca 0
Informirajte se o tome što se i kada planira lansirati u svemir, jednom tjedno dajemo vam pregled lansiranja raketa s ažurnim podacima. Upoznajte svijet raketa i njihovih tereta koje nose.
Predstojeća lansiranja u Svemir (18.12.2017.)
Blog Gorana Hudeca 0
Prvi puta u povijesti astronautike
Svemirske letjelice 0
Već korištena raketa i svemirski brod ponovno poletjeli u svemir. Nova era u svemirskim istraživanjima danas je stvarnost.
Predstojeća lansiranja u Svemir (11.12.2017.)
Blog Gorana Hudeca 0
Predstojeća lansiranja u Svemir (4.12.2017.)
Blog Gorana Hudeca 0
Predstojeća lansiranja u Svemir (27.11.2017.)
Blog Gorana Hudeca 0
Prvi let kineskog raketoplana 2020.!?
Novosti 0
Poznato je kako Kinezi nemaju problema s financijama na državnom nivou, pa je veliki raketoplan izgledan jedino kod njih u bliskoj budućnosti.
Spremite se za BeiDou
Novosti 0
Znate što je GPS, čuli ste za GLONASS, a uskoro dolazi BeiDou! Do kraja 2018. godine biti će lansirano najmanje 18 BeiDou-3 satelita a do 2020. godine nešto više od trideset ovih letjelica.
Japanski Phobos Grunt ili MMX
Svemirske misije 0
Kad nisu uspjeli Rusi, onda će Japanci u zahtjevnu misiju na Marsove prirodne satelite. No i u Rusiji se govori o novom pokušaju (Phobos-Grunt-2) sa sličnim novim-starim zadatkom.
Uspješna simulacija leta ruskog svemirskog broda Federacija
Istraživanja 0
Simulator svemirskog broda Federacija skupa sa kozmonautima položio ispit. Kozmonauti, tehničari, inženjeri i medicinsko osoblje uspješno proveli sedamnaestodnevni eksperiment.
Predstojeća lansiranja u Svemir (20.11.2017.)
Blog Gorana Hudeca 0
Kineska svemirska postaja pada na Zemlju
Svemirske postaje 0
Nakon što joj je misija u ožujku 2016. godine produžena do daljnjeg, s njom je krajem te godine izgubljen kontakt. Na sreću dijelovi postaje ne mogu pasti na naše područje.
Predstojeća lansiranja u Svemir (13.11.2017.)