Zvjezdarnica

Astronautika

Nalazite se u pregledu svih članaka iz rubrike Astronautika
Predstojeća lansiranja u Svemir (6.11.2017.)
Blog Gorana Hudeca 0
Informirajte se o tome što se i kada planira lansirati u svemir, jednom tjedno dajemo vam pregled lansiranja raketa s ažurnim podacima. Upoznajte svijet raketa i njihovih tereta koje nose.
Predstojeća lansiranja u Svemir (30.10.2017.)
Blog Gorana Hudeca 0
Predstojeća lansiranja u Svemir (25.10.2017.)
Blog Gorana Hudeca 0
Predstojeća lansiranja u Svemir (16.10.2017.)
Progress MS-07 nakon odgode, uspješno lansiran
Nakon odgode lansiranja svega nekoliko sekundi prije paljenja raketnih motora u četvrtak, raketa je danas napokon lansirana.
Preuzmite svoju kartu za let ka Marsu
Svemirske misije 0
Besplatne karte za let do Marsa dostupne su do 1. studenoga 2017. godine. Iskoristite priliku i nabavite svoju kartu za Mars.
Lansiranje otkazano par sekundi prije polijetanja
Bespilotni teretni opskrbni brod Progress na ISS treba dopremiti 2.700 kg korisnog tereta neophodog za rad šesteročlane posade svemirske postaje.
Predstojeća lansiranja u Svemir (9.10.2017.)
Blog Gorana Hudeca 0
Dan kad je čovječanstvo krenulo u svemir
Svemirske letjelice 0
Na današnji dan prije točno 60 godina, dogodilo se lansiranje prvog zemljinog umjetnog satelita Sputnika 1.
Predstojeća lansiranja u Svemir (2.10.2017.)
Blog Gorana Hudeca 0
Predstojeća lansiranja u Svemir (25.9.2017.)
Blog Gorana Hudeca 0
Predstojeća lansiranja u Svemir (18.9.2017.)
Završena misija Cassini - Huygens
Svemirske misije 0
Dvadeset godina od lansiranja (1997.) NASA-ina robotička letjelica Cassini marljivo je istraživala planet Saturn i njegove mnogobrojne prirodne satelite.
Predstojeća lansiranja u Svemir (11.9.2017.)
Blog Gorana Hudeca 0
Opportunity se priprema za još jednu zimu na Marsu
Marsovi roveri 0
NASA-in rover Opportunity traži mjesto za prezimljavanje. Nakon trinaest i pol godina i prijeđenih 45020 metara na Marsu, vrijeme je za još jedno prezimljavanje.