Astronautika - Svemirske misije

Nalazite se u pregledu svih članaka iz rubrike Astronautika / Svemirske misije
Kineski robot donio Mjesec na Zemlju
Svemirske misije 0
Nakon 45 godina novi uzorci s Mjeseca na Zemlji. Kina je pokazala da je u svakom pogledu, postala tehnološka supersila.
Change 5-T1
Svemirske misije 0
Ulaznica za prašinu s Mjeseca. Aktualna misija kineske svemirske agencije Change 5 odrađuje svoje zadaće besprijekorno.
Hoće li uspjeti?
Svemirske misije 0
Amerikanci vlastitim snagama uskoro (ponovo) u svemiru. Mercury, Gemini, Apollo i space shuttle sada su prošlost. Dolazi nova era svemirskih letjelica.
Astronauti i roboti za Mars su u karanteni
Svemirske misije 0
Astronauti su u karanteni. Ona je uobičajena prije letova u svemir, samo što je u ovom slučaju započela nešto ranije.
Pohod na Mars
Svemirske misije 0
Četiri mušketira ove godine kreću na Mars, šalju ih Kina, Ujedinjeni arapski emirati, SAD i zajednički Rusija i Europa.
Kinez neumorno vozika po Mjesecu
Svemirske misije 0
Lander i rover misije Change 4 i dalje operativni po petnaest zemaljskih dana bez tračka Sunčeve svjetlosti i na temperaturama od blizu -150 °C!
Kazachok i Rosalind Franklin po planu prema Marsu
Svemirske misije 0
Spoj istočne i zapadne tehnologije u sklopu misije EXOMARS 2020 trebao bi poletjeti ka Marsu krajem srpnja odnosno početkom kolovoza 2020. godine.
Change 4 - svijetla strana istraživanja druge strane Mjeseca
Svemirske misije 0
Kinezi su nas već poodavno naviknuli da su njihova istraživanja svemira, letjelicama sa i bez ljudske posade, pomno isplanirana, brižljivo izvedena i tehnički, skoro, savršena.
Dan kada je Čovječanstvo posjetilo tuđinski svijet
Svemirske misije 0
Prije 49 godina Armstrong i Aldrin sletjeli na Mjesec. Neil Armstrong i Buzz Aldrin uspješno su sletjeli na Mjesečevo tlo, a u orbiti ih je nadgledao i pratio Michael Colins.
Japanski Phobos Grunt ili MMX
Svemirske misije 0
Kad nisu uspjeli Rusi, onda će Japanci u zahtjevnu misiju na Marsove prirodne satelite. No i u Rusiji se govori o novom pokušaju (Phobos-Grunt-2) sa sličnim novim-starim zadatkom.
Preuzmite svoju kartu za let ka Marsu
Svemirske misije 0
Besplatne karte za let do Marsa dostupne su do 1. studenoga 2017. godine. Iskoristite priliku i nabavite svoju kartu za Mars.
Završena misija Cassini - Huygens
Svemirske misije 0
Dvadeset godina od lansiranja (1997.) NASA-ina robotička letjelica Cassini marljivo je istraživala planet Saturn i njegove mnogobrojne prirodne satelite.
Pas Lajka prvi sisavac u svemiru
Znate li što je prava istina o Lajki? Naslušali i načitali smo se svakakvih scenarija o sudbini Lajke, prvog živog bića u svemiru. Što je od toga istina?
ExoMars 2016 - veliki uspjeh u sjeni neuspjeha
Svemirske misije 0
Orbiter TGO uspješno ušao u Marsovu orbitu, a lander Schiaparelli otkazao prilikom stpuštanja i eksplodirao pri udaru u Marsovo tlo.
Završena dvanaestogodišnja misija Rosetta
Svemirske misije 0
Ambiciozna misija Europske svemirske agencije pod nazivom Rosetta lansirana je 02. ožujka 2004. godine s ciljem istraživanja asteroida i kometa.