Astronautika - Svemirske misije

Nalazite se u pregledu svih članaka iz rubrike Astronautika / Svemirske misije
EXOMARS 2016 neizvjesna završnica misije
Svemirske misije 0
Izgubljeni signali s letjelica. Signal da je lander sigurno sletio na Marsovo tlo zasad nije potvrđen. Što se događa ostalo je zagonetno, inženjeri misije pokušat će doći do odgovora.
Yutu ipak nije mrtav
Svemirske misije 0
Suprotno pisanju vodećih stranih i ponekih domaćih portala o tome kako je kineski rover (Yutu) na Mjesecu, nakon dvije i pol godine, prestao da odašilje bilo kakve podatke te da je i službeno proglašen "mrtvim" - čini se da to ipak nije baš tako.
Dani kada je Zemlja dobila šansu
Svemirske misije 0
Od povijesti se ne živi, nju stvaramo svakog dana, neki su dani tijekom povijesti bili iznimno važni za opstanak (čitaj; sadašnjost i budućnost) naše civilizacije.
Sve tajne velikog zemaljskog zaštitnika
Upravo je završila najkritičnija faza Nasine misije Juno, koja će barem udvostručiti sve što se zna o najvećem planetu Sunčeva sustava.
55 godina letova s ljudskom posadom
Prije 55 godina lansiran je prvi svemirski brod s ljudskim bićem. Pročitajte kraći osvrt na dosadašnje svemirske letove s posadom.
ExoMars 2016 na putu za Mars
Svemirske misije 0
Dramatičnih jedanaest sati u Zemljinoj orbiti. Moskovska kontrola leta potvrdila je kako se letjelica ExoMars 2016 nalazi na pravilnom trajektoriju putanje prema Marsu.
ExoMars 2016 krenuo ka crvenom planetu
Svemirske misije 0
Europsko-ruska letjelica uspješno lansirana iz Baikonura. Raketa Proton-M uspješno je postavila ExoMars 2016 u Zemljinu orbitu, nakon čega slijedi niz manevara za put prema Marsu.
Astronautički godišnjak za 2015. godinu
U AG-2015 ukratko su predočeni osnovni podaci o svemu što je u vezi sa svim pojedinim svemirskim letovima ostvarenima u 2015. godini.
ExoMars 2016 stigao u Baikonur
Svemirske misije 1
Lansirni prozor za europsko-rusku letjelicu ExoMars 2016 tijekom ožujka prema svemu sudeći biti će iskorišten.
Odgođeno lansiranje Mars InSight-a
Svemirske misije 0
NASA je objavila kako se lansiranje robotičke misije namijenjene istraživanju crvenog planeta (Mars InSight) predviđeno tijekom ožujka ove godine, odgađa za dvije godine.
Statistika svemirskih letova (1957. -2015.)
U članku su predočeni brojidbeni (statistički) podaci o svemirskim letovima iz razdoblja 1957. - 2015. godina. Sve na jednome mjestu.
300 uspješnih orbitalnih letova s posadom
U povijesti letova svemirskih brodova s posadom zaključno s 02.09.2015. godine u putanju oko Zemlje uspješno je lansirano 300 brodova.
Novosti iz raznih dijelova Sunčeva sustava
U raznim dijelovima Sunčeva sustava u prvoj polovini 2015. dogodile su se neke novosti, a najvažniji događaj tek nas očekuje u utorak.
Dolazi doba Ceresa
Svemirske misije 0
Generacijski gledano skoro da je bilo prekjučer kada je čovječanstvo otkrilo planet Ceres. Činilo se da je to karika koja nedostaje u prostoru između Marsa i Jupitera.
Beagle 2 ipak sletio na Mars
Svemirske misije 0
Iako nikada nećemo točno saznati što je pošlo po zlu, vidljivo je kako je Beagle 2 uspješno sletio, otvorio dva od četiri solarna panela i tako ostao zauvijek.
Misije na Mars