Astronautika - Svemirske misije

Nalazite se u pregledu svih članaka iz rubrike Astronautika / Svemirske misije
InSight na Mars u ožujku 2016. godine
Svemirske misije 0
NASA-ina niskobudžetna misija InSight namijenjena istraživanju Marsa, tijekom ožujka 2016. godine kreće na svoju dvogodišnju radnu Odiseju.
InSight novo ime za otkrića na Marsu
Gužva na Mjesecu
Američka letjelica LADEE istražuje Mjesec iz niske satelitske putanje, a kineski Chang'e-3 (lander) i samohodno vozilo Yutu (rover) njegovu površinu.
LADEE - Okolo Zemlje do Mjeseca
Kineski lander i rover na Mjesecu
Svemirske misije 0
Danas u subotu 14. prosinca 2013. godine u 14:12 sati po našem vremenu, kineski lander Chang'e 3 uspješno se spustio na Mjesec u blizini kratera Laplace A na razmeđi Sinus Iridum i Mare Imbrium.
Letovi u svemir (studeni 2013. godine)
U studenom u svemir je uspješno lansirano 10 raketa, 67 satelita, 2 sonde prema Marsu, brod s posadom, teretni brod, a iz ISS-a su lansirana još 4 satelita.
Chang
Kineski lander i rover uspješno su lansirani, meko će se spustiti na Mjesec u Zaljev duga. Znanstvene zadaće obavljati će tri, odnosno 12 mjeseci.
Uspješan start za indijski Mars Orbiter
Svemirske misije 0
Indijska svemirska agencija (ISRO) uspješno je u utorak 05. studenoga 2013. godine prema Marsu lansirala međuplanetarnu svemirsku letjelicu.
Letovi u svemir (listopad 2013. godine)
U listopadu u svemir su uspješno poletjele samo tri rakete, lansirale su tri satelita: Shijian 16, Sirius FM-6 i Yaogan 18.
Letovi u svemir (rujan 2013. godine)
Tragične žrtve svemirskih letova
Svemirske misije 0
U povijesti astronautike četiri posade svemirskih brodova poginule su neposredno nakon lansiranja ili pri povratku iz svemira.
In memoriam posadi leta STS-107
Letovi u svemir (rujan 2013. godine)
Svemirske misije 0
U rujnu u svemir je uspješno poletjelo 11 raketa. Lansirale su 21 letjelicu: 18 satelita, sondu LADEE, opskrbni brod Cygnus i svemirski brod Soyuz TMA-10M s tri člana posade.
Posada svemirskog broda Soyuz TMA-08M
Nakon 166 dana 6 sati 15 minuta i 10 sekundi iz svemira se vratila posada svemirskog broda Soyuz TMA-08M
Letovi u svemir (kolovoz 2013.)
U kolovozu u svemir je uspješno poletjelo 6 raketa. Lansirale su jedan opskrbni svemirski brod (japanski svemirski brod HTV-4) i 6 satelita različitih konstrukcija i namjena.
Letovi u svemir (srpanj 2013.)
Protekloga mjeseca u svemir je sa Zemlje poletjelo šest raketa. Lansirale su ukupno 8 satelita i jedan opskrbni svemirski brod (Progress-M-20M)
Letovi u svemir (lipanj 2013.)
Protekloga mjeseca u svemir je poletjelo 8 raketa. Lansirale su 9 satelita (SES-6, Kosmos-2486, Resurs-P, O3b 1- 4, Kondor-E, IRIS), opskrbni brod ATV-4 i putnički brod Shenzhou 10.
Letovi u svemir (svibanj 2013.)
Žene u svemiru
Prije 50 godina 16. lipnja 1963. godine u svemir je poletjela prva žena Valentina Tereškova. Nakon nje u svemiru je bilo još 55 žena. Wang Yaping koja se sada nalazi u svemirskoj postaji Tiangong-1 je 57 žena lansirana u svemir.
Letovi u svemir (svibanj 2013.)
Protekloga mjeseca u svemir je poletjelo šest raketa. Lansirale su 7 satelita i jedan svemirski brod s ljudskom posadom.
Letovi u svemir (travanj 2013.)